Οι μαθητές του Γυμνασίου Γαβαλούς πραγματοποίησαν την ημερήσια εκδρομή τους στο νησί της Λευκάδας.
Ο καιρός ήταν πολύ καλός και το πρόγραμμα των επισκέψεων ( στο κάστρο της Αγίας Μαύρας, στο Αρχαιολογικό Μουσείο, στην Μονή της Φανερω
μένης και στο Νυδρί) υλοποιήθη




κε με επιτυχία!


