ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ

Οι  μαθητές  του  Γυμνασίου  Γαβαλούς  πραγματοποίησαν  την  ημερήσια  εκδρομή  τους  στο  νησί  της  Λευκάδας.

Ο καιρός  ήταν  πολύ καλός  και  το  πρόγραμμα  των  επισκέψεων ( στο  κάστρο  της  Αγίας  Μαύρας, στο  Αρχαιολογικό Μουσείο, στην  Μονή της  Φανερωμένης  και  στο  Νυδρί) υλοποιήθηκε  με  επιτυχία!

Δημοσιεύθηκε στην Εκδηλώσεις-Προγράμματα-Εκδρομές. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.