Καλησπέρα παιδιά . Ελπίζω να είστε καλά και να μη βαριέστε. Διαβάσατε τα λόγια από τον ύμνο της αγάπης του Απόστολου Παύλου; Ποιό βιντεάκι σας άρεσε περισσότερο; Σήμερα θα προσπαθήσουμε να τον εξηγήσουμε για να καταλάβουμε τη σημασία του. Τις απαντήσεις μπορείτε να μου τις γράψετε στα σχόλια ή σε ένα τετράδιο που θα δούμε όταν με το καλό γυρίσουμε στο σχολείο.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΥΜΝΟΥ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
Στον ύμνο αναφέρονται πολλές αρετές , η σημαντικότερη όμως απ’ όλες είναι η αγάπη. Ο ύμνος μπορεί να διαιρεθεί σε τέσσερα μέρη. Ας δούμε όμως αναλυτικά καθένα από αυτά. Όταν ο Παύλος χρησιμοποιεί τη λέξη “αγάπη”, εκφράζει την προσφορά του εαυτού μας στον άλλο. Η αγάπη αποκτά αξία όταν δε μένει απλά συναίσθημα αλλά γίνεται πράξη.
1ο μέρος: Αν ξέρω να μιλώ όλες τις γλώσσες των ανθρώπων και των αγγέλων, αλλά δεν έχω αγάπη, τότε έγινα σαν ένας άψυχος χαλκός που βουίζει η σαν κύμβαλο που ξεκουφαίνει με τους κρότους του. Και αν έχω το χάρισμα να προφητεύω και γνωρίζω όλα τα μυστήρια και όλη τη γνώση, και αν έχω όλη την πίστη, ώστε να μετακινώ με τη δύναμη της ακόμη και τα βουνά, αλλά δεν έχω αγάπη, τότε δεν είμαι τίποτε απολύτως. Και αν πουλήσω όλη την περιουσία μου για να χορτάσω με ψωμί όλους τους φτωχούς, και αv παραδώσω το σώμα μου για να καεί, αλλά αγάπη δεν έχω, τότε σε τίποτε δεν ωφελούμαι.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1)Ποιά είναι η μεγαλύτερη αρετή που είναι πλουσιότερη από τα υλικά αγαθά;
…………………………………………………………………………………
2)Πότε αποκτά η αγάπη απόλυτη αξία και ξεπερνά όλες τις άλλες αρετές;
……………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………
3)Πώς χαρακτηρίζεται ο άνθρωπος που μπορεί να έχει όλα τα προσόντα και τις ικανότητες αλλά του λείπει η αγάπη;
………………………………………………………………………………………………………………………………
2ο μέρος: Η αγάπη είναι μακρόθυμη, είναι ευεργετική και ωφέλιμη, η αγάπη δε ζηλεύει, η αγάπη δεν ξιπάζεται (= δεν καυχιέται), δεν είναι περήφανη, δεν κάνει ασχήμιες, δε ζητεί το συμφέρον της, δεν ερεθίζεται, δε σκέφτεται το κακό για τους άλλους, δε χαίρει, όταν βλέπει την αδικία, αλλά συγχαίρει, όταν επικρατεί η αλήθεια. Όλα τα ανέχεται, όλα τα πιστεύει, όλα τα ελπίζει, όλα τα υπομένει.Η αγάπη ποτέ δεν ξεπέφτει
4)Ποιά είναι η συμπεριφορά του ανθρώπου, που έχει μέσα του την αγάπη του Θεού;
Ο άνθρωπος, που αγαπά δε ζ……….., δεν έχει ε…………, δε θ……………, δε ζητεί το δικό του σ………………., δε σκέφτεται για τους άλλους κακό.
3ο μέρος: Αν υπάρχουν ακόμα προφητείες, θα έλθει μέρα που και αυτές θα καταργηθούν αν υπάρχουν χαρίσματα γλωσσών και αυτά θα σταματήσουν αν υπάρχει γνώση και αυτή θα καταργηθεί. Γιατί τώρα έχουμε μερική και όχι τέλεια γνώση και προφητεία· όταν όμως έλθει το τέλειο, τότε το μερικό θα καταργηθεί. Όταν ήμουν νήπιο, μιλούσα ως νήπιο, σκεφτόμουν ως νήπιο, έκρινα ως νήπιο. Όταν έγινα άνδρας, κατάργησα τη συμπεριφορά του νηπίου. Τώρα βλέπουμε σαν σε καθρέπτη και μάλιστα θαμπά, τότε όμως θα βλέπουμε το ένα πρόσωπο το άλλο πρόσωπο. Τώρα γνωρίζω μόνο ένα μέρος από την αλήθεια, αλλά τότε θα έχω πλήρη γνώση, όπως ακριβώς γνωρίζει και εμένα ο Θεός.
5)Με τι παρομοιάζεται η ανθρώπινη γνώση σε σχέση με την πλήρη γνώση του Θεού;…οινααρετέςίεςμε καιη από αυτές;
4ο μέρος: Ώστε τώρα μας απομένουν τρία πράγματα: η πίστη, η ελπίδα και η αγάπη. Πιο μεγάλη όμως από αυτά είναι η ΑΓΑΠΗ.
6)Ποιές είναι οι αρετές με τις οποίες πρέπει να ζούμε και ποιά είναι η σπουδαιότερη από αυτές;
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
7)Πώς φανέρωσε ο Θεός την αγάπη Του στους ανθρώπους;
Στέλνοντας στον κόσμο ………………………………………… ……………………
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΥΜΝΟΥ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
Απρ 20206
3 σχόλια στο άρθρο
“ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΥΜΝΟΥ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ”
Αφήστε μια απάντηση
- ΑΓΓΛΙΚΑ Α΄ Γυμν.
- ΑΓΓΛΙΚΑ Α΄ Λυκ.
- ΑΓΓΛΙΚΑ Β΄ Γυμν.
- ΑΓΓΛΙΚΑ Β΄ Λυκ.
- ΑΓΓΛΙΚΑ Γ1΄ Γυμν.
- ΑΓΓΛΙΚΑ Γ2΄ Γυμν.
- ΑΓΓΛΙΚΑ Γ΄ Λυκ.
- ΑΓΓΛΙΚΑ Δ΄ Γυμν.
- ΑΓΓΛΙΚΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
- ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΙΣΤΟΤΟΠΩΝ
- ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Α΄ Γυμν.
- ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Β΄ Γυμν.
- ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Γ΄ Γυμν.
- ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Δ΄ Γυμν.
- ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
- ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΟΠΙΟΥ
- ΒΑΣΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
- ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α΄ Γυμν.
- ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α΄ Λυκ.
- ΒΙΟΛΟΓΙΑ Β΄ Γυμν.
- ΒΙΟΛΟΓΙΑ Δ΄ Γυμν.
- ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
- ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α΄ Γυμν.
- ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β΄ Γυμν.
- ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Γ΄ Γυμν.
- ΓΕΩΠΟΝΙΑ Β΄ Λυκ.
- ΓΕΩΠΟΝΙΑ Γ΄ Λυκ.
- ΓΕΩΠΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ
- ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Α΄ Γυμν.
- ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Β΄ Γυμν.
- ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Γ΄ Γυμν.
- ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Δ΄ Γυμν.
- ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ Η/Υ Β΄ Λυκ.
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ Η/Υ Γ΄ Λυκ.
- ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
- ΖΩΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ
- ΖΩΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
- ΖΩΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Β΄ Λυκ.
- ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α΄ Γυμν.
- ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α΄ Λυκ.
- ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β΄ Γυμν.
- ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Γ΄ Γυμν.
- ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Δ΄ Γυμν.
- ΙΣΤΟΡΙΑ Α΄ Γυμν.
- ΙΣΤΟΡΙΑ Α΄ Λυκ.
- ΙΣΤΟΡΙΑ Β΄ Γυμν.
- ΙΣΤΟΡΙΑ Γ΄ Γυμν.
- ΙΣΤΟΡΙΑ Δ΄ Γυμν.
- ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ Α΄ Γυμν.
- ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ Β΄ Γυμν.
- ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ Γ΄ Γυμν.
- ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ Δ΄ Γυμν.
- ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Γ΄ Γυμν.
- ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Δ΄ Γυμν.
- ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄ Γυμν.
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄ Λυκ.
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β΄ Γυμν.
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β΄ Λυκ.
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ Γυμν.
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ Λυκ.
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Δ΄ Γυμν.
- ΜΟΥΣΙΚΗ
- ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Α΄ Λυκ.
- ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Β΄ Λυκ.
- ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Γ΄ Λυκ.
- ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Α΄ Γυμν.
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΑ
- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α΄ Γυμν.
- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α΄ Λυκ.
- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Β΄ Γυμν.
- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμν.
- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Δ΄ Γυμν.
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Α΄ Λυκ.
- Πρόγραμμα Webex Α΄ Λυκ.
- Πρόγραμμα Webex Β΄ Λυκ.
- Πρόγραμμα Webex Γ Γυμν.|
- Πρόγραμμα Webex Δ΄ Γυμν.
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
- ΣΕΠ
- ΣΕΠ Ασφάλεια και Υγεία
- Συνδε@δεμένη κοιν. υπηρεσία
- ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Α΄ Γυμν.
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β΄ Γυμν.
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Γ΄ Γυμν.
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Δ΄ Γυμν.
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
- ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
- ΦΥΣΙΚΗ Α΄ Γυμν.
- ΦΥΣΙΚΗ Α΄ Λυκ.
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Γ΄ Γυμν.
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Λύκειο
- ΦΥΣΙΚΗ Β΄ Γυμν.
- ΦΥΣΙΚΗ Β΄ Λυκ.
- ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ Γυμν.
- ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ Λυκ.
- ΦΥΣΙΚΗ Δ΄ Γυμν.
- ΦΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ
- ΧΗΜΕΙΑ Α΄ Λυκ.
- ΧΗΜΕΙΑ Β΄ Γυμν.
- ΧΗΜΕΙΑ Β΄ Λυκ.
- ΧΗΜΕΙΑ Γ΄ Λυκ.
- ΧΗΜΕΙΑ Δ΄ Γυμν.
- Χωρίς κατηγορία
- Χωρίς κατηγορία
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
1) Η μεγαλύτερη αρετή που είναι πλουσιότερη
από τα υλικά αγαθά είναι η αγάπη.
2) Η αγάπη αποκτά απόλυτη αξία και ξεπερνά
όλες τις άλλες αρετές όταν δε μένει απλά
συναίσθημα αλλά γίνεται πράξη
3)Ο άνθρωπος που μπορεί να έχει όλα τα
προσόντα και τις ικανότητες αλλά του λείπει
η αγάπη χαρακτηρίζεται σαν ένας άψυχος
χαλκός που βουίζει η σαν κύμβαλο που
ξεκουφαίνει με τους κρότους του.
4)Ο άνθρωπος, που αγαπά δε ζηλεύει., δεν έχει
ερεθισμό,, δε θυμώνει,, δε ζητεί το δικό
του συμφέρον., δε σκέφτεται για τους άλλους
κακό.
5)Η ανθρώπινη γνώση σε σχέση με την πλήρη
γνώση του Θεού παρομοιάζεται με καθρέπτη
στον οποίο βλέπουμε θαμπά ή σαν τη γνώση
και τη συμπεριφορά που έχει ένα νήπιο.
6)Οι αρετές με τις οποίες πρέπει να ζούμε
είναι η πίστη, η ελπίδα και η αγάπη. Πιο
μεγάλη και πιο σπουδαία όμως από αυτές
είναι η ΑΓΑΠΗ.
7)Στέλνοντας στον κόσμο τον αγαπημένο του
υιό, το Σωτήρα μας Ιησού Χριστό
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
καλησπέρα σας κυρια ελπιδα είναι πολύ ωραια η ιστορια σας καλο πασχα να εχουμε ολη με υγεια να ξεπεράσουμε αυτό που εχει ερθει στην ελλαδα φιλια πολλα σε ολους σας
Γειά σας Κυρία Ελπίδα. Πώς είστε ? Ελπίζω να είστε καλά. Έχω μια απορία σχετικά με την ερώτηση 5 . Οι λέξεις που είναι μετά τις τρείς τελείες είναι ανακατεμένες και πρέπει να τις βάλουμε σε σειρά ? Σας εύχομαι Καλές γιορτές και καλό Πάσχα.