Σε αυτό το μάθημα θα θυμηθούμε μέσω ενός κόμικ τι κάνουμε όταν ένα γινόμενο πολλών παραγόντων ισούται με το 0. Στην συνέχεια ακολουθούν λυμένα παραδείγματα και κάποιες ασκήσεις. Καλά να τα περνάτε!
Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο.
https://drive.google.com/drive/folders/1FkPaF7HJCKAqjQQPbyWSi-dlt
Σας ξαναστέλνω τις ασκήσεις γιατί παρατήρησα ότι σε κινητό και τάμπλετ δεν άνοιξαν σωστά.
Λήψη αρχείου
Εξισώσεις- Γινόμενο πολλών παραγόντων με κόμικ
Απρ 20202
6 σχόλια στο άρθρο
“Εξισώσεις- Γινόμενο πολλών παραγόντων με κόμικ”
Αφήστε μια απάντηση
- ΑΓΓΛΙΚΑ Α΄ Γυμν.
- ΑΓΓΛΙΚΑ Α΄ Λυκ.
- ΑΓΓΛΙΚΑ Β΄ Γυμν.
- ΑΓΓΛΙΚΑ Β΄ Λυκ.
- ΑΓΓΛΙΚΑ Γ1΄ Γυμν.
- ΑΓΓΛΙΚΑ Γ2΄ Γυμν.
- ΑΓΓΛΙΚΑ Γ΄ Λυκ.
- ΑΓΓΛΙΚΑ Δ΄ Γυμν.
- ΑΓΓΛΙΚΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
- ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΙΣΤΟΤΟΠΩΝ
- ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Α΄ Γυμν.
- ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Β΄ Γυμν.
- ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Γ΄ Γυμν.
- ΑΡΧΑΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Δ΄ Γυμν.
- ΑΡΧΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
- ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΟΠΙΟΥ
- ΒΑΣΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
- ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α΄ Γυμν.
- ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α΄ Λυκ.
- ΒΙΟΛΟΓΙΑ Β΄ Γυμν.
- ΒΙΟΛΟΓΙΑ Δ΄ Γυμν.
- ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
- ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α΄ Γυμν.
- ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β΄ Γυμν.
- ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Γ΄ Γυμν.
- ΓΕΩΠΟΝΙΑ Β΄ Λυκ.
- ΓΕΩΠΟΝΙΑ Γ΄ Λυκ.
- ΓΕΩΠΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
- ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ
- ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Α΄ Γυμν.
- ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Β΄ Γυμν.
- ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Γ΄ Γυμν.
- ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Δ΄ Γυμν.
- ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ Η/Υ Β΄ Λυκ.
- ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ Η/Υ Γ΄ Λυκ.
- ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
- ΖΩΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ
- ΖΩΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
- ΖΩΝΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Β΄ Λυκ.
- ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α΄ Γυμν.
- ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α΄ Λυκ.
- ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β΄ Γυμν.
- ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Γ΄ Γυμν.
- ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Δ΄ Γυμν.
- ΙΣΤΟΡΙΑ Α΄ Γυμν.
- ΙΣΤΟΡΙΑ Α΄ Λυκ.
- ΙΣΤΟΡΙΑ Β΄ Γυμν.
- ΙΣΤΟΡΙΑ Γ΄ Γυμν.
- ΙΣΤΟΡΙΑ Δ΄ Γυμν.
- ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ Α΄ Γυμν.
- ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ Β΄ Γυμν.
- ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ Γ΄ Γυμν.
- ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ Δ΄ Γυμν.
- ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Γ΄ Γυμν.
- ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Δ΄ Γυμν.
- ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄ Γυμν.
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄ Λυκ.
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β΄ Γυμν.
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β΄ Λυκ.
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ Γυμν.
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ Λυκ.
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Δ΄ Γυμν.
- ΜΟΥΣΙΚΗ
- ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Α΄ Λυκ.
- ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Β΄ Λυκ.
- ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Γ΄ Λυκ.
- ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Α΄ Γυμν.
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΑ
- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α΄ Γυμν.
- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α΄ Λυκ.
- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Β΄ Γυμν.
- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμν.
- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Δ΄ Γυμν.
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Α΄ Λυκ.
- Πρόγραμμα Webex Α΄ Λυκ.
- Πρόγραμμα Webex Β΄ Λυκ.
- Πρόγραμμα Webex Γ Γυμν.|
- Πρόγραμμα Webex Δ΄ Γυμν.
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
- ΣΕΠ
- ΣΕΠ Ασφάλεια και Υγεία
- Συνδε@δεμένη κοιν. υπηρεσία
- ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Α΄ Γυμν.
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β΄ Γυμν.
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Γ΄ Γυμν.
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Δ΄ Γυμν.
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
- ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
- ΦΥΣΙΚΗ Α΄ Γυμν.
- ΦΥΣΙΚΗ Α΄ Λυκ.
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Γ΄ Γυμν.
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Λύκειο
- ΦΥΣΙΚΗ Β΄ Γυμν.
- ΦΥΣΙΚΗ Β΄ Λυκ.
- ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ Γυμν.
- ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ Λυκ.
- ΦΥΣΙΚΗ Δ΄ Γυμν.
- ΦΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ
- ΧΗΜΕΙΑ Α΄ Λυκ.
- ΧΗΜΕΙΑ Β΄ Γυμν.
- ΧΗΜΕΙΑ Β΄ Λυκ.
- ΧΗΜΕΙΑ Γ΄ Λυκ.
- ΧΗΜΕΙΑ Δ΄ Γυμν.
- Χωρίς κατηγορία
- Χωρίς κατηγορία
Κύριε Νίκο έκανα τις ασκήσεις,ευχαριστώ
Μπράβο Αλέξανδρε!
Παιδιά, να επικοινωνούμε τουλάχιστον με μηνύματα για μην ξεχαστούμε!
Καλή δύναμη σε όλους!
Αν έχετε απορίες μου στέλνετε μήνυμα.
καλησπέρα κυριε νικο ελπιζω να ειστε καλα εχω τελειωση της ασκήσεις σας που μας βαλατε όταν βρεθουμε ολοι μαζι με υγεια νατης δειτε ΑΡΧΟΝΤΙΑ
Μπράβο Αρχοντία που έκανες τις ασκήσεις! Περιμένω και από τους υπόλοιπους να μου πείτε για τις ασκήσεις.
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
Α΄ Λυκείου – Εξισώσεις
Α) 3 x ∙( x−3)=0
Χ=0 ή Χ-3=0 => Χ=3
Άρα η λύση της εξίσωσης είναι το 0 ή το 3
Β) ( x+5) ∙( x−2 )=0
Χ+5=0 => Χ=-5 ή Χ-2=0 => Χ=2
Άρα η λύση της εξίσωσης είναι το -5 ή το 2
Γ) 2 ∙( x+1) ( x−2)( 2 x−6)=0
Χ+1=0 => Χ=-1 ή Χ-2=0 => Χ=2
ή 2 Χ-6=0 => 2 Χ=6
=> Χ= 6/2 => Χ=3
Άρα η λύση της εξίσωσης είναι το -1 ή το 2
ή το 3
Δ) x ∙( x−4)∙(3 x−5)=0
Χ=0 ή Χ-4=0 => Χ=4 ή 3Χ-5=0=> 3Χ=5 => Χ=5/3
Άρα η λύση της εξίσωσης είναι το 0 ή το 4
ή Χ=5/3
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΎΡΙΕ ΝΙΚΟ!
ΕΎΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΙ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΙΚ, ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΜΑΙΟ
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ,
ΜΑΡΙΑΝΝΑ