Εκπαιδευτικοί 2024 – 2025
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΟΚΟΥΤΣΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ – ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ (ΠΕ25 – ΣΧΟΛΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ)
ΓΟΥΛΑ ΛΟΥΚΙΑ – ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ (ΠΕ25 – ΣΧΟΛΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ)
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΟΜΗΡΟΣ – ΠΕ29 ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
ΒΛΑΧΟΥ ΣΤΕΛΛΑ – ΠΕ30 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΓΚΟΥΤΖΙΟΜΗΤΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ – ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΓΟΥΝΑΡΗΣ ΤΑΣΟΣ – – ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ – ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑ – ΠΕ28 ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΑΡΙΑ – ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΩΝ
ΜΠΛΕΤΑ ΕΛΕΝΗ – ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΝΟΣΗ ΕΥΓΕΝΙΑ – ΠΕ08 ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ
ΠΑΛΑΝΤΖΑ ΙΝΩ – ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
ΠΑΡΗΓΟΡΙΔΟΥ ΓΙΩΤΑ – ΠΕ86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΠΑΧΟΥΝΤΑΚΗ ΜΑΡΙΑ – ΠΕ23 ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ
ΣΑΒΒΟΥΛΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ – ΠΕ21 ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
ΣΤΑΪΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ – ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΩΝ
ΤΟΛΗ ΜΑΡΙΑ – ΠΕ80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΤΟΥΡΤΟΥΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ – ΠΕ79.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
ΦΥΣΙΚΟΥΔΗ ΜΑΡΙΑ – ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΝΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ – ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
- Α' Λυκείου
- Β' Γυμνασίου
- Β' Λυκείου
- Γ' Γυμνασίου
- Γ' Λυκείου
- Γενικά
- Δ' Γυμνασίου
- Δ' Λυκείου
- Δράσεις Ενεργού Πολίτη
- Δραστηριότητες – Σχέδια Δράσεις
- Εκδρομές – Επισκέψεις
- Εκπαιδευτικοί
- Εορτασμός Σχολικών Εορτών
- Ευχαριστήρια
- Εφηβεία και Εξαρτησιογόνες Ουσίες
- Ημέρα ΑΜΕΑ
- Κάπνισμα
- Μάθημα ΣΕΠ
- Οδική Ασφάλεια
- Πασχαλινές Δημιουργίες
- Προγραμματισμός
- Σχολικά Προγράμματα
- Σχολικός Εκφοβισμός
- Φεστιβαλ Νέων Τεχνολογιών
- Φροντιστήριο
- Χωρίς κατηγορία
Το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Φλώρινας ιδρύθηκε σύμφωνα με το ΦΕΚ 2155/23-06-2017 τ. Β. Συστεγάζεται με το 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας και με το 2ο Γενικό Λύκειο Φλώρινας, στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής.
Αποτελεί ένα Επαγγελματικό Σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) το οποίο παρέχει πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία καλύπτοντας ένα σημαντικό κενό στο νομό Φλώρινας. Το σχολείο αποτελεί την καταλληλότερη μαθησιακή και κοινωνική διέξοδο για τους μαθητές με έντονες δυσκολίες μάθησης και μειωμένα μαθησιακά επιτεύγματα, οι οποίοι εμπίπτουν στην κατηγορία των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών (σύμφωνα με γνωμάτευση του οικείου ΚΕΔΔΥ ή αναγνωρισμένου για το Υπουργείο Παιδείας Ιατροπαιδαγωγικού Κέντρου).
Οι ακαδημαϊκές γνώσεις που παρέχονται μέσα από βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους, είναι προσαρμοσμένες ποιοτικά και ποσοτικά στις ανάγκες και δυνατότητες των μαθητών. Έτσι οι μαθητές μέσα από εξατομικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης και διαφοροποιημένες μεθόδους διδασκαλίας, αναπτύσσουν γνωστικές, κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες και εκπαιδεύονται σε επαγγελματικούς τομείς. Η βιωματική προσέγγιση, οι εναλλακτικές μέθοδοι εκπαίδευσης προσαρμοσμένες στην καθημερινή τους ζωή, επιδιώκουν την αυτονόμηση τους στο επαγγελματικό και κοινωνικό γίγνεσθαι.
Η φοίτηση στο σχολείο είναι 4ετής στο Γυμνάσιο και 4ετής στο Λύκειο και μπορούν να εγγράφονται μαθητές ηλικίας έως 16 ετών. Οι απόφοιτοι λαμβάνουν απολυτήριο ισότιμο του Γυμνασίου και όσοι συνεχίζουν και αποφοιτούν από το Λύκειο το απολυτήριο και το πτυχίο τους θα είναι ισοδύναμο των ΕΠΑΛ. Επιπλέον τους παρέχεται η δυνατότητα συνέχισης στο Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας. Στο 4ετές Γυμνάσιο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του γενικού γυμνασίου εμπλουτισμένο με δραστηριότητες προεπαγγελματικής ετοιμότητας και στο 4ετές Λύκειο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του Εσπερινού ΕΠΑΛ.