ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ (3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ)

Δεκ 202423

Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία «International Day of Persons with Disabilities» εορτάζεται κάθε χρόνο στις 3 Δεκεμβρίου και καθιερώθηκε από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών (Ο.Η.Ε.), προκειμένου να αφυπνίσει και να ευαισθητοποιήσει τις κυβερνήσεις, τους οργανισμούς και τις κοινωνίες, για τα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία και στο πλαίσιο της εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου, την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου διοργανώθηκε η προβολή της βραβευμένης ελληνικής ταινίας μικρού μήκους «Η ρουτίνα» με θέμα τον αυτισμό. Πρωταγωνιστής της ταινίας είναι ο Βαγγέλης, ένας μη λεκτικός ενήλικας στο φάσμα του αυτισμού, ο οποίος ζει με την οικογένειά του τηρώντας ευλαβικά ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα, μια ρουτίνα. Από την άλλη πλευρά, οι έντονοι ρυθμοί της ζωής ενός γείτονα, του Γιάννη, δεν του αφήνουν περιθώρια για κατανόηση και ενσυναίσθηση. Ένα ξαφνικό γεγονός θα είναι ο συνδετικός κρίκος που θα ενώσει τους δυο ήρωες σε μια ταινία μικρού μήκους, που μας υπενθυμίζει πως όταν η αποδοχή υπερισχύει, η ζωή μπορεί να γίνει ακόμη καλύτερη. Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν με την ταινία και στη συνέχεια εξέφρασαν τις απορίες και τους προβληματισμούς τους για τον αυτισμό και την αναπηρία εν γένει.

1 2 3 4

 

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Blog με βάση τα αρωματικά και θεραπευτικά βότανα

φυτά

Ιστοσελίδα για τον Μίκη Θεοδωράκη

mikis theodorakis

Σύντομο βίντεο από τη συμμετοχή μας στο διαγωνισμό Bravo Schools

Το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Φλώρινας ιδρύθηκε σύμφωνα με το ΦΕΚ 2155/23-06-2017 τ. Β. Συστεγάζεται με το 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας και με το 2ο Γενικό Λύκειο Φλώρινας, στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής.

Αποτελεί ένα Επαγγελματικό Σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) το οποίο παρέχει πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία καλύπτοντας ένα σημαντικό κενό στο νομό Φλώρινας. Το σχολείο αποτελεί την καταλληλότερη μαθησιακή και κοινωνική διέξοδο για τους μαθητές με έντονες δυσκολίες μάθησης και μειωμένα μαθησιακά επιτεύγματα, οι οποίοι εμπίπτουν στην κατηγορία των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών (σύμφωνα με γνωμάτευση του οικείου ΚΕΔΔΥ ή αναγνωρισμένου για το Υπουργείο Παιδείας Ιατροπαιδαγωγικού Κέντρου).

Οι ακαδημαϊκές γνώσεις που παρέχονται μέσα από βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους, είναι προσαρμοσμένες ποιοτικά και ποσοτικά στις ανάγκες και δυνατότητες των μαθητών. Έτσι οι μαθητές μέσα από εξατομικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης και διαφοροποιημένες μεθόδους διδασκαλίας, αναπτύσσουν γνωστικές, κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες και εκπαιδεύονται σε επαγγελματικούς τομείς. Η βιωματική προσέγγιση, οι εναλλακτικές μέθοδοι εκπαίδευσης προσαρμοσμένες στην καθημερινή τους ζωή, επιδιώκουν την αυτονόμηση τους στο επαγγελματικό και κοινωνικό γίγνεσθαι.

Η φοίτηση στο σχολείο είναι 4ετής στο Γυμνάσιο και 4ετής στο Λύκειο και μπορούν να εγγράφονται μαθητές ηλικίας έως 16 ετών. Οι απόφοιτοι λαμβάνουν απολυτήριο ισότιμο του Γυμνασίου και όσοι συνεχίζουν και αποφοιτούν από το Λύκειο το απολυτήριο και το πτυχίο τους θα είναι ισοδύναμο των ΕΠΑΛ. Επιπλέον τους παρέχεται η δυνατότητα συνέχισης στο Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας. Στο 4ετές Γυμνάσιο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του γενικού γυμνασίου εμπλουτισμένο με δραστηριότητες προεπαγγελματικής ετοιμότητας και στο 4ετές Λύκειο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του Εσπερινού ΕΠΑΛ.

 

 

 

Σαν σήμερα

18/4/1951: Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Βέλγιο, Ολλανδία και Λουξεμβούργο υπογράφουν στο Παρίσι την ιδρυτική πράξη της Ευρωπαϊκής Κοινότητας ʼνθρακα και Χάλυβα (ΕΚΑΧ), προπομπό της Ευρωπαϊκής Ένωσης.



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων