Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ: ΜΙΑ ΛΕΠΤΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ καθώς επίσης και στα πλαίσια του προγράμματος αγωγής υγείας «ΕΥ ΖΗΝ : ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ» χρησιμοποιήθηκε το ARTutor (Augmented Reality Tutor) όπου είναι μια Πλατφόρμα Επαυξημένης Πραγματικότητας για την Εκπαίδευση (αλλά και τον ευρύτερο χώρο της επιμόρφωσης. Στόχος του ARTutor είναι η “Χρήση Τεχνολογιών Εμβύθισης στην Εκπαίδευση για Όλους”, ακολουθώντας την πολιτική της UNESCO “Εκπαίδευση για όλους”.
Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ: ΜΙΑ ΛΕΠΤΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ καθώς επίσης και στα πλαίσια του προγράμματος αγωγής υγείας «ΕΥ ΖΗΝ : ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ» χρησιμοποιήθηκε το ARTutor (Augmented Reality Tutor) όπου είναι μια Πλατφόρμα Επαυξημένης Πραγματικότητας για την Εκπαίδευση (αλλά και τον ευρύτερο χώρο της επιμόρφωσης. Στόχος του ARTutor είναι η “Χρήση Τεχνολογιών Εμβύθισης στην Εκπαίδευση για Όλους”, ακολουθώντας την πολιτική της UNESCO “Εκπαίδευση για όλους”.
Οι μαθητές με συντονίστρια την καθηγήτρια Πληροφορικής Χριστίδου Κων/να και σε συνεργασία με την διδάσκουσα καθηγήτρια του μαθήματος Βιολογίας Δρίκου Βενετία εξοικειώνονται με το ARTutor και εμπλουτίζουν το σχολικό βιβλίο της Βιολογίας της Α’ Λυκείου με εικονικά στοιχεία στον πραγματικό κόσμο. Μελετούν το κυκλοφορικό σύστημα και με τη χρήση της εφαρμογής δημιουργούν επαύξηση στη σελίδα 43 του βιβλίου στη φωτογραφία της καρδιάς, που όταν τη σαρώνουν με το κινητό ή το Tablet τους εμφανίζεται το μαθησιακό αντικείμενο ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΡΥΘΜΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ του Φωτόδεντρου. https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3131
Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι να εξηγηθούν οι μεταβολές του καρδιακού ρυθμού και να συσχετιστεί η αύξησή του με την ταχύτερη κυκλοφορία του αίματος στα αγγεία του ανθρώπινου σώματος και τις αυξημένες ενεργειακές απαιτήσεις των μυών κατά την έντονη σωματική δραστηριότητα.
Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει στους μαθητές τη δυνατότητα να συγκρίνουν τον ήχο της καρδιάς σε κατάσταση ηρεμίας και σωματικής άσκησης, καθώς και να μετρήσουν τον καρδιακό ρυθμό στις δύο διαφορετικές καταστάσεις.
Σε συνεργασία με τα μέλη των ομάδων γίνεται συζήτηση με τους μαθητές για τα οφέλη της άσκησης και τη σημασία της άσκησης που προέρχεται από τον ουσιαστικό ρόλο που διαδραματίζει στη διατήρηση και τη βελτίωση της σωματικής μας υγείας, αλλά και στην προαγωγή της ψυχικής ευεξίας.