Πλατφόρμα Επαυξημένης Πραγματικότητας με το Art Tutor- Επαύξηση βιβλίου Βιολογίας

Ιούν 202416

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ: ΜΙΑ ΛΕΠΤΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ καθώς επίσης και στα πλαίσια του προγράμματος αγωγής υγείας «ΕΥ ΖΗΝ : ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ» χρησιμοποιήθηκε το ARTutor (Augmented Reality Tutor) όπου  είναι μια Πλατφόρμα Επαυξημένης Πραγματικότητας για την Εκπαίδευση (αλλά και τον ευρύτερο χώρο της επιμόρφωσης. Στόχος του ARTutor είναι η “Χρήση Τεχνολογιών Εμβύθισης στην Εκπαίδευση για Όλους”, ακολουθώντας την πολιτική της UNESCO “Εκπαίδευση για όλους”.

Προθήκη επαύξησης

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ: ΜΙΑ ΛΕΠΤΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ καθώς επίσης και στα πλαίσια του προγράμματος αγωγής υγείας «ΕΥ ΖΗΝ : ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ» χρησιμοποιήθηκε το ARTutor (Augmented Reality Tutor) όπου  είναι μια Πλατφόρμα Επαυξημένης Πραγματικότητας για την Εκπαίδευση (αλλά και τον ευρύτερο χώρο της επιμόρφωσης. Στόχος του ARTutor είναι η “Χρήση Τεχνολογιών Εμβύθισης στην Εκπαίδευση για Όλους”, ακολουθώντας την πολιτική της UNESCO “Εκπαίδευση για όλους”.

Οι μαθητές με συντονίστρια την καθηγήτρια Πληροφορικής  Χριστίδου Κων/να  και σε συνεργασία με την διδάσκουσα καθηγήτρια του μαθήματος Βιολογίας  Δρίκου Βενετία  εξοικειώνονται με το ARTutor  και εμπλουτίζουν το σχολικό βιβλίο της Βιολογίας της Α’ Λυκείου με εικονικά στοιχεία στον πραγματικό κόσμο.   Μελετούν  το κυκλοφορικό σύστημα και με τη χρήση της εφαρμογής δημιουργούν επαύξηση στη σελίδα  43 του βιβλίου στη φωτογραφία της καρδιάς, που όταν τη σαρώνουν με το κινητό ή το Tablet τους εμφανίζεται το μαθησιακό αντικείμενο ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΡΥΘΜΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ του Φωτόδεντρου. https://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3131

Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι να εξηγηθούν οι μεταβολές του καρδιακού ρυθμού και να συσχετιστεί η αύξησή του με την ταχύτερη κυκλοφορία του αίματος στα αγγεία του ανθρώπινου σώματος και τις αυξημένες ενεργειακές απαιτήσεις των μυών κατά την έντονη σωματική δραστηριότητα.

Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει στους μαθητές τη δυνατότητα να συγκρίνουν τον ήχο της καρδιάς σε κατάσταση ηρεμίας και σωματικής άσκησης, καθώς και να μετρήσουν τον καρδιακό ρυθμό στις δύο διαφορετικές καταστάσεις.

Σε συνεργασία με τα μέλη των ομάδων  γίνεται συζήτηση με τους μαθητές για τα οφέλη της άσκησης και τη  σημασία της άσκησης που  προέρχεται από τον ουσιαστικό ρόλο που διαδραματίζει στη διατήρηση και τη βελτίωση της σωματικής μας υγείας, αλλά και στην προαγωγή της ψυχικής ευεξίας.

Προθήκη επαύξησης IMG Προσθήκη επαύξησης

 

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Blog με βάση τα αρωματικά και θεραπευτικά βότανα

φυτά

Ιστοσελίδα για τον Μίκη Θεοδωράκη

mikis theodorakis

Σύντομο βίντεο από τη συμμετοχή μας στο διαγωνισμό Bravo Schools

Το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Φλώρινας ιδρύθηκε σύμφωνα με το ΦΕΚ 2155/23-06-2017 τ. Β. Συστεγάζεται με το 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας και με το 2ο Γενικό Λύκειο Φλώρινας, στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής.

Αποτελεί ένα Επαγγελματικό Σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) το οποίο παρέχει πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία καλύπτοντας ένα σημαντικό κενό στο νομό Φλώρινας. Το σχολείο αποτελεί την καταλληλότερη μαθησιακή και κοινωνική διέξοδο για τους μαθητές με έντονες δυσκολίες μάθησης και μειωμένα μαθησιακά επιτεύγματα, οι οποίοι εμπίπτουν στην κατηγορία των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών (σύμφωνα με γνωμάτευση του οικείου ΚΕΔΔΥ ή αναγνωρισμένου για το Υπουργείο Παιδείας Ιατροπαιδαγωγικού Κέντρου).

Οι ακαδημαϊκές γνώσεις που παρέχονται μέσα από βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους, είναι προσαρμοσμένες ποιοτικά και ποσοτικά στις ανάγκες και δυνατότητες των μαθητών. Έτσι οι μαθητές μέσα από εξατομικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης και διαφοροποιημένες μεθόδους διδασκαλίας, αναπτύσσουν γνωστικές, κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες και εκπαιδεύονται σε επαγγελματικούς τομείς. Η βιωματική προσέγγιση, οι εναλλακτικές μέθοδοι εκπαίδευσης προσαρμοσμένες στην καθημερινή τους ζωή, επιδιώκουν την αυτονόμηση τους στο επαγγελματικό και κοινωνικό γίγνεσθαι.

Η φοίτηση στο σχολείο είναι 4ετής στο Γυμνάσιο και 4ετής στο Λύκειο και μπορούν να εγγράφονται μαθητές ηλικίας έως 16 ετών. Οι απόφοιτοι λαμβάνουν απολυτήριο ισότιμο του Γυμνασίου και όσοι συνεχίζουν και αποφοιτούν από το Λύκειο το απολυτήριο και το πτυχίο τους θα είναι ισοδύναμο των ΕΠΑΛ. Επιπλέον τους παρέχεται η δυνατότητα συνέχισης στο Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας. Στο 4ετές Γυμνάσιο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του γενικού γυμνασίου εμπλουτισμένο με δραστηριότητες προεπαγγελματικής ετοιμότητας και στο 4ετές Λύκειο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του Εσπερινού ΕΠΑΛ.

 

 

 



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων