Πρόγραμμα αγωγής υγείας: ευ ζην…υγιεινή διατροφή- συστηματική φυσική άσκηση

Ιούν 202414

Στο πλαίσιο σχολικού προγράμματος Αγωγής Υγείας  με τίτλο” EY ZHN…ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ- ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ”, οι μαθητές της Α΄ Λυκείου δημιούργησαν ερωτηματολόγιο για τις διατροφικές συνήθειες των εφήβων,  το οποίο διανεμήθηκε σε όλους τους μαθητές του σχολείου μας και συλλέχθηκαν οι απαντήσεις τους.  Με τη χρήση προγράμματος δημιουργίας υπολογιστικών φύλλων και γραφήματος –  Excel , έγινε καταχώρηση των στοιχείων του δείγματος από τους μαθητές, ακολούθησε στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων του ερωτηματολογίου μέσω γραφικών παραστάσεων και εξαγωγή συμπερασμάτων.  Οι μαθητές μέσα από αυτή τη δράση, εξασκήθηκαν με την έρευνα, ανέπτυξαν δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργάστηκαν ευχάριστα μεταξύ τους.                          Συντονιστής δράσης :  Δρίκου Βενετία ΠΕ.04.01.
Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί: Ιορδανίδου Αναστασία ΠΕ02, Χριστίδου Κωνσταντίνα ΠΕ86

 

IMG

2 1

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Blog με βάση τα αρωματικά και θεραπευτικά βότανα

φυτά

Ιστοσελίδα για τον Μίκη Θεοδωράκη

mikis theodorakis

Σύντομο βίντεο από τη συμμετοχή μας στο διαγωνισμό Bravo Schools

Το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Φλώρινας ιδρύθηκε σύμφωνα με το ΦΕΚ 2155/23-06-2017 τ. Β. Συστεγάζεται με το 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας και με το 2ο Γενικό Λύκειο Φλώρινας, στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής.

Αποτελεί ένα Επαγγελματικό Σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) το οποίο παρέχει πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία καλύπτοντας ένα σημαντικό κενό στο νομό Φλώρινας. Το σχολείο αποτελεί την καταλληλότερη μαθησιακή και κοινωνική διέξοδο για τους μαθητές με έντονες δυσκολίες μάθησης και μειωμένα μαθησιακά επιτεύγματα, οι οποίοι εμπίπτουν στην κατηγορία των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών (σύμφωνα με γνωμάτευση του οικείου ΚΕΔΔΥ ή αναγνωρισμένου για το Υπουργείο Παιδείας Ιατροπαιδαγωγικού Κέντρου).

Οι ακαδημαϊκές γνώσεις που παρέχονται μέσα από βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους, είναι προσαρμοσμένες ποιοτικά και ποσοτικά στις ανάγκες και δυνατότητες των μαθητών. Έτσι οι μαθητές μέσα από εξατομικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης και διαφοροποιημένες μεθόδους διδασκαλίας, αναπτύσσουν γνωστικές, κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες και εκπαιδεύονται σε επαγγελματικούς τομείς. Η βιωματική προσέγγιση, οι εναλλακτικές μέθοδοι εκπαίδευσης προσαρμοσμένες στην καθημερινή τους ζωή, επιδιώκουν την αυτονόμηση τους στο επαγγελματικό και κοινωνικό γίγνεσθαι.

Η φοίτηση στο σχολείο είναι 4ετής στο Γυμνάσιο και 4ετής στο Λύκειο και μπορούν να εγγράφονται μαθητές ηλικίας έως 16 ετών. Οι απόφοιτοι λαμβάνουν απολυτήριο ισότιμο του Γυμνασίου και όσοι συνεχίζουν και αποφοιτούν από το Λύκειο το απολυτήριο και το πτυχίο τους θα είναι ισοδύναμο των ΕΠΑΛ. Επιπλέον τους παρέχεται η δυνατότητα συνέχισης στο Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας. Στο 4ετές Γυμνάσιο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του γενικού γυμνασίου εμπλουτισμένο με δραστηριότητες προεπαγγελματικής ετοιμότητας και στο 4ετές Λύκειο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του Εσπερινού ΕΠΑΛ.

 

 

 



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων