Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Δημιουργώντας Ανθεκτικές Κοινωνίες: Το παράδειγμα της Κοζάνης»

Φεβ 202421

Την Πέμπτη 15/02/2024, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας εγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Δημιουργώντας Ανθεκτικές Κοινωνίες: Το παράδειγμα της Κοζάνης», που διοργάνωσε ο φορέας Clube – Cluster Βιοοικονομίας και Περιβάλλοντος Δυτικής Μακεδονίας  με τα τμήματα Α Β Γ Δ Λυκείου στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης του άξονα: Σχολείο Κοινότητα του ΙΕΠ, με τίτλο “Οι δρόμοι του νερού: Εκ Ενεεγυ-λ ορμώμενοι”. Στόχος του προγράμματος όπου κι επιτεύχθηκε μέσα από πληθώρα δραστηριοτήτων, ήταν να επιδιώξει οι μαθητές να ενημερωθούν και να ευαισθητοποιηθούν, λαμβάνοντας ερεθίσματα μέσα από τη συζήτηση για την ανάγκη δημιουργίας πόλεων κλιματικά ουδέτερων και έξυπνων, καθώς και την γνωριμία με βίο-προϊόντα και προϊόντα κυκλικής οικονομίας.

Συντονιστές δράσης: Τασσοπούλου Χ, Δρίκου Β.
Τη δράση παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί: Ρούφου Χ, Γούναρης Α, Χρηστίδου Κ, Στεφανοβιτς Α, Τσομπανοπούλου Π(ΕΒΠ)
IMG 20240215 110928

Screenshot 2024 02 15 15 11 50 408 edit com.viber .voip IMG b4a14dc317f2e79a29411badc3f53936 V IMG 20240215 111841IMG 4cf3205ee393e3487a23354fe4592366 V 1 IMG 24c828475f34c201da43b255735958f8 V

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Blog με βάση τα αρωματικά και θεραπευτικά βότανα

φυτά

Ιστοσελίδα για τον Μίκη Θεοδωράκη

mikis theodorakis

Σύντομο βίντεο από τη συμμετοχή μας στο διαγωνισμό Bravo Schools

Το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Φλώρινας ιδρύθηκε σύμφωνα με το ΦΕΚ 2155/23-06-2017 τ. Β. Συστεγάζεται με το 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας και με το 2ο Γενικό Λύκειο Φλώρινας, στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής.

Αποτελεί ένα Επαγγελματικό Σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) το οποίο παρέχει πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία καλύπτοντας ένα σημαντικό κενό στο νομό Φλώρινας. Το σχολείο αποτελεί την καταλληλότερη μαθησιακή και κοινωνική διέξοδο για τους μαθητές με έντονες δυσκολίες μάθησης και μειωμένα μαθησιακά επιτεύγματα, οι οποίοι εμπίπτουν στην κατηγορία των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών (σύμφωνα με γνωμάτευση του οικείου ΚΕΔΔΥ ή αναγνωρισμένου για το Υπουργείο Παιδείας Ιατροπαιδαγωγικού Κέντρου).

Οι ακαδημαϊκές γνώσεις που παρέχονται μέσα από βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους, είναι προσαρμοσμένες ποιοτικά και ποσοτικά στις ανάγκες και δυνατότητες των μαθητών. Έτσι οι μαθητές μέσα από εξατομικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης και διαφοροποιημένες μεθόδους διδασκαλίας, αναπτύσσουν γνωστικές, κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες και εκπαιδεύονται σε επαγγελματικούς τομείς. Η βιωματική προσέγγιση, οι εναλλακτικές μέθοδοι εκπαίδευσης προσαρμοσμένες στην καθημερινή τους ζωή, επιδιώκουν την αυτονόμηση τους στο επαγγελματικό και κοινωνικό γίγνεσθαι.

Η φοίτηση στο σχολείο είναι 4ετής στο Γυμνάσιο και 4ετής στο Λύκειο και μπορούν να εγγράφονται μαθητές ηλικίας έως 16 ετών. Οι απόφοιτοι λαμβάνουν απολυτήριο ισότιμο του Γυμνασίου και όσοι συνεχίζουν και αποφοιτούν από το Λύκειο το απολυτήριο και το πτυχίο τους θα είναι ισοδύναμο των ΕΠΑΛ. Επιπλέον τους παρέχεται η δυνατότητα συνέχισης στο Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας. Στο 4ετές Γυμνάσιο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του γενικού γυμνασίου εμπλουτισμένο με δραστηριότητες προεπαγγελματικής ετοιμότητας και στο 4ετές Λύκειο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του Εσπερινού ΕΠΑΛ.

 

 

 



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων