Οι μαθητές έδειξαν ενδιαφέρον, προβληματισμό και περιέργεια γύρω από το θέμα των υπό εξαφάνιση ζώων του πλανήτη μας και την διεύρυνση των γνώσεων τους σχετικά με αυτό. Προκειμένου να συγκεντρωθούν περισσότερες πληροφορίες, σχετικά με τα ζώα υπό εξαφάνιση στον πλανήτη μας, οι μαθητές χωρίζονται σε τέσσερις ομάδες: στην ομάδα του “Γιγαντιαίου Πάντα”, της “Καφέ Αρκούδας”, της “Θαλάσσιας Χελώνας” και του “Αυτοκρατορικού Πιγκουίνου’’.
Οι μαθητές όχι μόνο μπόρεσαν να δουν τρισδιάστατα διάφορα ζώα αλλά και να τα τοποθετήσουν σε φυσικό μέγεθος στο χώρο τους ή στην τάξη τους και να τα μελετήσουν από όλες τις πλευρές, κάνοντας χρήση των δυνατοτήτων AR (Augmented reality δηλαδή Επαυξημένης πραγματικότητας) της συσκευής τους. Η κάθε ομάδα στη συνέχεια αναφέρει πληροφορίες για το ζώο υπό εξαφάνιση που επέλεξε να μελετήσει και να βρει πληροφορίες με ζωντανή εμφάνιση στο περιβάλλον τους με κίνηση και ήχο.
Μια Διαθεματική προσέγγιση της Γεωγραφίας και της Πληροφορικής
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Δρίκου Βενετία Φυσικός, Χριστίδου Κων/να Πληροφορικής
Αφήστε μια απάντηση