Με το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα θελήσαμε μέσα από ευχάριστες ομαδικές και βιωματικές δραστηριότητες καθώς και με την χρήση της τεχνολογίας, με την οποία είναι εξοικειωμένοι οι σύγχρονοι έφηβοι, οι μαθητές μας:
- να ανακαλύψουν και να εκφράσουν τα συναισθήματα που βιώνουν
- να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιο τους σε σχέση με τα συναισθήματα
- να συνδέσουν τα συναισθήματα με γεγονότα της καθημερινότητας τους
- να αποδεχτούν τα δύσκολα συναισθήματα και να μάθουν να τα εκφράζουν και να ελέγχουν τις αντιδράσεις τους
- να ενισχύσουν δεξιότητες ενσυναίσθησης καθώς και την αυτοεκτίμηση τους.
- να εκπαιδευτούν στην δημιουργία και χρήση ψηφιακών εφαρμογών μέσω καινοτόμων εκπαιδευτικών εργαλειών – WEB2
- να μάθουν να αλληλεπιδράσουν και να εργάζονται ομαδικά
- να εκπαιδευτούν στην επίλυση προβλημάτων
- με την χρήση των ψηφιακών μέσων να μπορέσουν να εκφράσουν και να επικοινωνήσουν και στους άλλους άμεσα και εύκολα τα συναισθήματα τους
- να δημιουργήσουν μια εφαρμογή για το κινητό με το οπτικό περιβάλλον προγραμματισμού App Inventor και να την εγκαταστήσουν στο κινητό τους, όπου θα διαπιστώνει ο χρήστης τα συναισθήματα του.
- να δημιούργησουν μια Ψηφιακή Αφίσα – Poster που αποτυπώνει συναισθήματα.Συνοπτικά οι βιωματικές δράσεις μας ήταν: μιλώντας για το συναίσθημα, κολάζ συναισθημάτων, συναισθήματα και μουσική, χρωματίζοντας το συναίσθημα, παντομίμα συναισθημάτων και τέλος το μικρό βιβλίο διαχείρισης του θυμού.
Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά, φάνηκε να διασκεδάζουν με την συμμετοχή τους στο πρόγραμμα και παρουσίασαν με υπερηφάνεια και στους υπόλοιπους συμμαθητές και καθηγητές τους όσα δημιούργησαν.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Λιάρου Σταυρούλα Ψυχολόγος, Παπαρίζος Κοσμάς Πληροφορικής, Χριστίδου Κων/να Πληροφορικής
Ακολουθείστε το βίντεο να δείτε στιγμιότυπα από το πρόγραμμα μας
Αφήστε μια απάντηση