Πρόγραμμα Διαμεσολάβησης – Δράση

Μάι 202217

Το σχολείο μας στις 13 Μαΐου 2022 στα πλαίσια του προγράμματος μας  που αφορά τη διαμεσολάβηση υποδέχθηκε με χαρά τους μαθητές του Ειδικού Δημοτικού Φλώρινας. Αφού έγινε μια πρώτη γνωριμία των μαθητών των δυο σχολείων οι μαθητές του δημοτικού ενημερώθηκαν για το περιεχόμενο του προγράμματος που σκοπό είχε την εκπαίδευση των μαθητών μας της Α’ και Β’ Λυκείου στο να μεσολαβούν στους μαθητές του σχολείου μας γενικότερα για την εξομάλυνση των σχέσεων μεταξύ τους. ‘Έτσι, ενθάρρυναν τους μαθητές του δημοτικού να φοιτήσουν στο σχολείο μας όπου θα βρουν έτοιμη την ομάδα των διαμεσολαβητών να τους βοηθήσουν να κοινωνικοποιηθούν ομαλά. ‘Έπειτα προβλήθηκε ένα βίντεο όπου αναδείχθηκε η δουλειά των διαμεσολαβητών μαθητών. Στη συνεχεία οι μαθητές του δημοτικού ξεναγήθηκαν σε όλες τις τάξεις του σχολείου μας και γνώρισαν εκεί και τους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου μας αλλά και τους καθηγητές. Οι μαθητές του προγράμματος έγραψαν ευχές και ζωγράφισαν κάρτες για τους μαθητές του δημοτικού και δώρισαν καλαθάκια με κεράσματα στους μικρούς επισκέπτες που τα έφτιαξαν οι ίδιοι.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Blog με βάση τα αρωματικά και θεραπευτικά βότανα

φυτά

Ιστοσελίδα για τον Μίκη Θεοδωράκη

mikis theodorakis

Σύντομο βίντεο από τη συμμετοχή μας στο διαγωνισμό Bravo Schools

Το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Φλώρινας ιδρύθηκε σύμφωνα με το ΦΕΚ 2155/23-06-2017 τ. Β. Συστεγάζεται με το 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας και με το 2ο Γενικό Λύκειο Φλώρινας, στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής.

Αποτελεί ένα Επαγγελματικό Σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) το οποίο παρέχει πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία καλύπτοντας ένα σημαντικό κενό στο νομό Φλώρινας. Το σχολείο αποτελεί την καταλληλότερη μαθησιακή και κοινωνική διέξοδο για τους μαθητές με έντονες δυσκολίες μάθησης και μειωμένα μαθησιακά επιτεύγματα, οι οποίοι εμπίπτουν στην κατηγορία των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών (σύμφωνα με γνωμάτευση του οικείου ΚΕΔΔΥ ή αναγνωρισμένου για το Υπουργείο Παιδείας Ιατροπαιδαγωγικού Κέντρου).

Οι ακαδημαϊκές γνώσεις που παρέχονται μέσα από βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους, είναι προσαρμοσμένες ποιοτικά και ποσοτικά στις ανάγκες και δυνατότητες των μαθητών. Έτσι οι μαθητές μέσα από εξατομικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης και διαφοροποιημένες μεθόδους διδασκαλίας, αναπτύσσουν γνωστικές, κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες και εκπαιδεύονται σε επαγγελματικούς τομείς. Η βιωματική προσέγγιση, οι εναλλακτικές μέθοδοι εκπαίδευσης προσαρμοσμένες στην καθημερινή τους ζωή, επιδιώκουν την αυτονόμηση τους στο επαγγελματικό και κοινωνικό γίγνεσθαι.

Η φοίτηση στο σχολείο είναι 4ετής στο Γυμνάσιο και 4ετής στο Λύκειο και μπορούν να εγγράφονται μαθητές ηλικίας έως 16 ετών. Οι απόφοιτοι λαμβάνουν απολυτήριο ισότιμο του Γυμνασίου και όσοι συνεχίζουν και αποφοιτούν από το Λύκειο το απολυτήριο και το πτυχίο τους θα είναι ισοδύναμο των ΕΠΑΛ. Επιπλέον τους παρέχεται η δυνατότητα συνέχισης στο Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας. Στο 4ετές Γυμνάσιο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του γενικού γυμνασίου εμπλουτισμένο με δραστηριότητες προεπαγγελματικής ετοιμότητας και στο 4ετές Λύκειο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του Εσπερινού ΕΠΑΛ.

 

 

 



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων