Συμμετοχή του σχολείου μας σε εκπαιδευτικό διαδικτυακό πρόγραμμα περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του ΚΠΕ Βελβεντού – Σιάτιστας

Μάι 202123

 

Την Παρασκευή, 14 Μαΐου 2021, οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό διαδικτυακό πρόγραμμα περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του ΚΠΕ Βελβεντού – Σιάτιστας.

Η παρουσίαση του θέματος “Τα μεταναστευτικά πουλιά  της λίμνης Πολυφύτου Κοζάνης“, το οποίο επέλεξαν οι εκπαιδευτικοί Δίλλαλου Αμαλία,  Τασσοπουλου Χριστίνα και Ιορδανίδου Αναστασία,  διήρκεσε 1 διδακτική ώρα.

Σκοπός του προγράμματος ήταν  η συμβολή στη διαμόρφωση περιβαλλοντικής συνείδησης κυρίως μέσα από τον προβληματισμό και την ευαισθητοποίηση των μαθητών, όπως και η ανάδειξη της διαχρονικής σχέσης του ανθρώπου με το φυσικό περιβάλλον και τα δημιουργήματα του.

Με αφορμή το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα οι μαθητές μας δημιούργησαν με τη σειρά τους διαδραστικές εφαρμογές  (web 2.0) μέσω του learnigsapp για εκπαιδευτικό σκοπό μέσα από συγκεκριμένα πρότυπα (παιχνίδι μνήμης, κάρτες μνήμης, παιχνίδι γνώσεων) καθώς και παρουσίαση με  θέμα “Τα μεταναστευτικά πουλιά της λίμνης Βεγορίτιδας”.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΑ ΠΟΥΛΙΑ ΛΙΜΝΗΣ ΒΕΓΟΡΙΤΙΔΑΣ

Πατήστε πάνω στους παρακάτω συνδέσμους και παίξτε παιχνίδια γνώσεων:

ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΑ ΠΟΥΛΙΑ ΛΙΜΝΗΣ ΒΕΓΟΡΙΤΙΔΑΣ

MEMORY CARDS ΛΙΜΝΗΣ ΒΕΓΟΡΙΤΙΔΑΣ 1

MEMORY CARDS Μεταναστευτικά πουλιά Βεγορίτιδας

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Blog με βάση τα αρωματικά και θεραπευτικά βότανα

φυτά

Ιστοσελίδα για τον Μίκη Θεοδωράκη

mikis theodorakis

Σύντομο βίντεο από τη συμμετοχή μας στο διαγωνισμό Bravo Schools

Το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Φλώρινας ιδρύθηκε σύμφωνα με το ΦΕΚ 2155/23-06-2017 τ. Β. Συστεγάζεται με το 2ο Γυμνάσιο Φλώρινας και με το 2ο Γενικό Λύκειο Φλώρινας, στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής.

Αποτελεί ένα Επαγγελματικό Σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) το οποίο παρέχει πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία καλύπτοντας ένα σημαντικό κενό στο νομό Φλώρινας. Το σχολείο αποτελεί την καταλληλότερη μαθησιακή και κοινωνική διέξοδο για τους μαθητές με έντονες δυσκολίες μάθησης και μειωμένα μαθησιακά επιτεύγματα, οι οποίοι εμπίπτουν στην κατηγορία των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών (σύμφωνα με γνωμάτευση του οικείου ΚΕΔΔΥ ή αναγνωρισμένου για το Υπουργείο Παιδείας Ιατροπαιδαγωγικού Κέντρου).

Οι ακαδημαϊκές γνώσεις που παρέχονται μέσα από βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους, είναι προσαρμοσμένες ποιοτικά και ποσοτικά στις ανάγκες και δυνατότητες των μαθητών. Έτσι οι μαθητές μέσα από εξατομικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης και διαφοροποιημένες μεθόδους διδασκαλίας, αναπτύσσουν γνωστικές, κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες και εκπαιδεύονται σε επαγγελματικούς τομείς. Η βιωματική προσέγγιση, οι εναλλακτικές μέθοδοι εκπαίδευσης προσαρμοσμένες στην καθημερινή τους ζωή, επιδιώκουν την αυτονόμηση τους στο επαγγελματικό και κοινωνικό γίγνεσθαι.

Η φοίτηση στο σχολείο είναι 4ετής στο Γυμνάσιο και 4ετής στο Λύκειο και μπορούν να εγγράφονται μαθητές ηλικίας έως 16 ετών. Οι απόφοιτοι λαμβάνουν απολυτήριο ισότιμο του Γυμνασίου και όσοι συνεχίζουν και αποφοιτούν από το Λύκειο το απολυτήριο και το πτυχίο τους θα είναι ισοδύναμο των ΕΠΑΛ. Επιπλέον τους παρέχεται η δυνατότητα συνέχισης στο Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας. Στο 4ετές Γυμνάσιο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του γενικού γυμνασίου εμπλουτισμένο με δραστηριότητες προεπαγγελματικής ετοιμότητας και στο 4ετές Λύκειο εφαρμόζεται το πρόγραμμα του Εσπερινού ΕΠΑΛ.

 

 

 

Σαν σήμερα

18/4/1951: Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Βέλγιο, Ολλανδία και Λουξεμβούργο υπογράφουν στο Παρίσι την ιδρυτική πράξη της Ευρωπαϊκής Κοινότητας ʼνθρακα και Χάλυβα (ΕΚΑΧ), προπομπό της Ευρωπαϊκής Ένωσης.



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων