ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ “ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΧΟΥΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ”
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου Γυμνασίου Κοζάνης εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στον κ. Νίκο Τσακμάκη, κοινωνικό λειτουργό του Κέντρου Πρόληψης Εξαρτήσεων “Ορίζοντες”, για την εξαιρετική και …
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ “ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΧΟΥΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ” Διάβασε περισσότερα