Διακρίσεις μαθητριών στον 11ο Πανελλήνιο Μαθητικό Λογοτεχνικό Διαγωνισμό Μορφωτικού Ομίλου Πετρούπολης

 

« Ότι και να σας λένε, μην ακούτε, οι λέξεις και οι ιδέες μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο!»

 

Oι μαθήτριες του Γυμνασίου-Λ.Τ. Αστυπάλαιας συμμετείχαν στον 11ο Πανελλήνιο Μαθητικό Λογοτεχνικό Διαγωνισμό του Μορφωτικού Ομίλου Πετρούπολης. Τα αποτελέσματα μας γέμισαν με ανείπωτη χαρά. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν. Ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Γιατί το ταξίδι μετράει.

Αναλυτικά συμμετείχαν:

Αλακιώτη Πετρούλα-Αγγελική

Αστρουλλάκη Αιμιλία- Β΄ Έπαινος Διήγημα

Αχλαδιώτη Καλλιόπη- Α΄ Έπαινος Ποίηση

Δελμαδώρου Ευφροσύνη- Γ΄ Βραβείο Ποίηση

Καλή Καλή

Κολιού Ευφροσύνη- Γ΄ Έπαινος Διήγημα

Λαπατά Βιργινία

Μαθιουδάκη Παρασκευή-Θεοδώρα- Β΄ Έπαινος Διήγημα

Πετρίδενα Ηλιάνα- Γ΄ Έπαινος Ποίηση

Σισώη Ειρήνη-Σαββίνα- Β΄ Έπαινος Ποίηση

 

 

 

 

 

Αδελφοποίηση του Γυμνασίου-Λ.Τ. Αστυπάλαιας με το Γυμνάσιο Τραγαίας Νάξου

Τελικά τίποτα δεν είναι τυχαίο. Όλα γίνονται για κάποιο λόγο. Στην πορεία της ζωής μας θα συναντήσουμε πολλούς & διαφορετικούς ανθρώπους. Κάποιες συναντήσεις θα είναι σίγουρα μαγικές.

Αστυπάλαια. Καλοκαίρι 2018. Το συναπάντημα μου με τον κ. Αδαλή Δημήτριο (Δ/ντή του Γυμνασίου Τραγαίας Νάξου) έμελλε να σταθεί σημαδιακό. Η κουβέντα που είχαμε μας οδήγησε σε μια κοινή σκέψη που μας έκανε να χαμογελάσουμε. Αδελφοποίηση των σχολείων μας & των νησιών μας. Δώσαμε τα χέρια & υποσχεθήκαμε ότι δε θα μείνουμε στα λόγια. Θα κάνουμε τη σκέψη πράξη.

Αστυπάλαια. Οκτώβριος 2018. Αρχή της νέας σχολικής χρονιάς. Οι γονείς & οι κηδεμόνες ενημερώνονται για το ενδεχόμενο αδελφοποίησης του σχολείου μας με το σχολείο της Νάξου. Αγκαλιάζουν την προσπάθεια των εκπαιδευτικών του σχολείου μας με μεγάλη χαρά.

Φεβρουάριος 2019. Τα δυο σχολεία αδελφοποιούνται & συμμετέχουν μαζί σε ένα πρόγραμμα eTwinning με τον τίτλο «Δωδεκάνησα & Κυκλάδες μια αγκαλιά». Στόχος του προγράμματος να έλθει η μαθητική & εκπαιδευτική κοινότητα της Αστυπάλαιας & της Νάξου κοντά & κατ΄επέκταση να ενδυναμώσουν οι σχέσεις των δυο νησιών.

Μέσω της αδελφοποίησης αυτής τα δικά μας παιδιά θα επισκεφτούν τη Νάξο & αντίστοιχα οι Ναξιώτες μαθητές/τριες θα ταξιδέψουν από τις Κυκλάδες στα Δωδεκάνησα για να γνωρίσουν το σχολείο μας & το νησί μας.

Κατά τη διάρκεια της δικής μας επίσκεψης στο κυκλαδίτικο νησί οι μαθητές/τριες μας θα χορέψουν τους παραδοσιακούς χορούς της Αστυπάλαιας αλλά & ναξιώτικους χορούς που διδάσκονται στον Πολιτιστικό & Μορφωτικό Σύλλογο Αστυπάλαιας. Σε αυτό το σημείο να ευχαριστήσουμε τον Π.Μ.Σ.Α. για την αμέριστη βοήθεια του. Επιπρόσθετα τα παιδιά μας θα μιλήσουν για το νησί τους & θα προσφέρουν τοπικά εδέσματα. Οι Ναξιώτες μαθητές/τριες θα μας ξεναγήσουν σε σημεία ιστορικού, αρχαιολογικού & θρησκευτικού ενδιαφέροντος φέρνοντας μας σε επαφή με τις ομορφιές του τόπου τους. Θα οργανωθούν αθλητικές δραστηριότητες όπου θα συμμετέχουν οι μαθητές/τριες & των δύο σχολείων.

Δωδεκάνησα & Κυκλάδες μια αγκαλιά. Κυκλάδες & Δωδεκάνησα μια μεγάλη παρέα. Bρισκόμαστε στην απαρχή μιας αδελφοποίησης που μόνο όμορφα πράγματα έχει να φέρει.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Διάκριση μαθήτριας του Γυμνασίου-Λ.Τ. Αστυπάλαιας στον Πανελλήνιο Μαθηματικό Διαγωνισμό «Ευκλείδης»

 

Το Γυμνάσιο-Λ.Τ. Αστυπάλαιας, σήμερα 14/2/2019, βρίθει από υπερηφάνεια για τη μαθήτρια της Β΄ Γυμνασίου, Μαρία-Πορταίτισσα Καλή. Η Μαρία, μετά τη μεγάλη της επιτυχία στο διαγωνισμό «Θαλής», συνέχισε συμμετέχοντας στον πανελλήνιο μαθηματικό διαγωνισμό «Ευκλείδης» που οργανώνει η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία. Κατάφερε να διακριθεί & σε αυτόν & να είναι μια από τις επιτυχούσες. Τα λόγια σε αυτές τις περιπτώσεις είναι περιττά.

Η επιτυχία της Μαρίας σκόρπισε χαμόγελα χαράς & ικανοποίησης στο μικρό μας σχολείο. Ένα παιδί που κατάφερε να διακριθεί κατακτώντας μια θέση ανάμεσα σε μαθητές/τριες ηχηρών ιδιωτικών σχολείων. Μια μαθήτρια με πείσμα & επιμονή προερχόμενη από ένα ταπεινό δημόσιο σχολείο. Μια μαθήτρια που παθιάζεται με τα Μαθηματικά & στηριζόμενη στις δικές της δυνάμεις, πρωτίστως, κατάφερε να πετύχει μια μεγάλη διάκριση.

Συνοδοιπόροι σε αυτήν την προσπάθεια οι γονείς της μαθήτριας οι οποίοι στέκονται πάντα δίπλα της σε κάθε αγώνα με συνέπεια & αγάπη ανεξάντλητη. Δίπλα στη Μαρία όλη η εκπαιδευτική κοινότητα & κυρίως ο κ. Σκαντζής Αργύριος, ο μαθηματικός του σχολείου μας. Η βοήθεια του κ. Σκαντζή προς τη μαθήτρια υπήρξε καταλυτική. Πάντα παρών για να βοηθήσει, να ενθαρρύνει, να στηρίξει. Με ανιδιοτέλεια & αγάπη.

Από το πρωί το σχολείο μας είναι δέκτης συγχαρητηρίων από συναδέλφους άλλων σχολείων τόσο όμορων όσο & πιο απομακρυσμένων. Τους ευχαριστούμε θερμά όλους/όλες.

Η Μαρία, ένα παιδί με ήθος, ακεραιότητα & συνέπεια αποτελεί την τρανή απόδειξη ότι ο συνδυασμός του χαρίσματος & της σκληρής εργασίας αποδίδει. Απέδειξε, επίσης, ότι οι πραγματικά χαρισματικοί μαθητές/τριες με μια δεδομένη κλίση μπορούν με τη στήριξη του δημόσιου σχολείου να φτάσουν πολύ ψηλά.

Η διάκριση της Μαρίας δικαιώνει το σχολείο μας, τους εκπαιδευτικούς & μας δίνει ώθηση για να προχωρήσουμε μπροστά. Μας κάνει να χαμογελάμε πλατιά. Ο αγώνας της Μαρίας συνεχίζεται στην επόμενη φάση & θα είμαστε κοντά της.

Μπορείτε εδώ να δείτε τα αποτελέσματα του διαγωνισμού που αφορούν τους συμμετέχοντες/ουσες μαθητές/τριες της Β΄Γυμνασίου:

http://www.hms.gr/…/…/competitions/2019/b_gym_eykl_2019.html

Η εικόνα ίσως περιέχει: 3 άτομα

Τρίτη κινητικότητα εκπαιδευτικών με άρωμα Βερολίνου

Η τρίτη κινητικότητα, στο πλαίσιο της μετακίνησης εκπαιδευτικών Εrasmus+ KA1 με τη στήριξη του ΙΚΥ, έλαβε τέλος. Η επιμορφωτική μας περιήγηση στο Βερολίνο αποτέλεσε μια αξέχαστη εμπειρία. Ήλθαμε σε επαφή με συναδέλφους από τη Φινλανδία & την Ισπανία ανταλλάσσοντας γνώμες, εμπειρίες & καλές πρακτικές. Άνθρωποι με άλλη κουλτούρα & προσλαμβάνουσες, εκπαιδευτικά συστήματα διαμετρικά αντίθετα, διαφορετικά βιώματα όσον αφορά την εκπαιδευτική καθημερινότητα & πραγματικότητα. Κοινός μας παρανομαστής, όμως, η αγάπη για τη διδασκαλία, η ειλικρινής διάθεση προσωπικής βελτίωσης & η ανάγκη εισαγωγής νέων τεχνικών & μεθόδων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ώστε η σχολική πραγματικότητα να προσελκύσει τα παιδιά αλλά & τους δασκάλους.
Το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα έφερε τον τίτλο « Classroom Management Solutions for Teachers: new methodologies, effective motivation, cooperation and evaluation strategies». Γνωρίσαμε τις τεχνικές & τα εργαλεία συνεργατικής μάθησης. Αποκτήσαμε τις απαραίτητες γνώσεις & δεξιότητες για να οργανώσουμε μια αντίστροφή τάξη (flipped classroom). Εξοικειωθήκαμε με νέες μεθόδους αξιολόγησης των μαθητών/τριών. Επιπρόσθετα με τις δεξιότητες που αποκτήσαμε είμαστε σε θέση να εφαρμόσουμε τη μέθοδο «Project Based Learning» στη διδασκαλία μας.
Καθοδηγητής & οδηγός αυτής της όμορφης & συνεκτικής ομήγυρης ο κ. Ιacopo Falciani εκ Φλωρεντίας ορμώμενος. Ένας εξαιρετικός δάσκαλος με γνώσεις & γνήσιο ενδιαφέρον για τα προβλήματα που ο καθείς αντιμετωπίζει στο εκπαιδευτικό πλαίσιο της χώρας του. Πρόθυμος να λύσει απορίες χωρίς διάθεση να κρίνει. Μας προσέφερε μια επιμορφωτική εβδομάδα βιωματικής μάθησης & ενεργούς ακρόασης.
Όπως λέει & το γνωστό τραγούδι. Λονδίνο, Άμστερνταμ ή Βερολίνο. Η τελευταία στάση μας, λοιπόν, το Βερολίνο. Ανατολικό & Δυτικό. Ένας κύκλος έκλεισε για τους εκπαιδευτικούς του Γυμνασίου-Λ.Τ. Αστυπάλαιας. Ένας κύκλος εκπαίδευσης, γνωριμιών, γεύσεων, ήχων & κοινών συχνοτήτων.
Μάθαμε, γελάσαμε, συνεργαστήκαμε, προβληματιστήκαμε. Μα πάνω από όλα βιώσαμε. Όλοι μαζί. Ως ομάδα. Σε αυτό το ομαδικό πνεύμα των κοινών συνιστωσών συνεχίζουμε. Γκρεμίζουμε τα τείχη. Δημιουργούμε μια κοινή συνισταμένη. Ανάμεσα σε μαθητές/τριες, δασκάλους & γονείς. Τα μεγάλα & ωραία έπονται. Ο κύκλος μεγαλώνει & όλους τους καλούς χωρεί.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 5 άτομα, , τα οποία χαμογελούν, κοντινό πλάνο και εσωτερικός χώρος
Η εικόνα ίσως περιέχει: 6 άτομα, , τα οποία χαμογελούν, εσωτερικός χώρος
Η εικόνα ίσως περιέχει: 3 άτομα, , τα οποία χαμογελούν, εσωτερικός χώρος
Η εικόνα ίσως περιέχει: 3 άτομα, , τα οποία χαμογελούν, άτομα στέκονται και εσωτερικός χώρος

Ένα σχολείο δημιουργικό με άρωμα πινακοθήκης

Μη φοβάσαι την απόσταση ανάμεσα στα όνειρα σου & την πραγματικότητα. Αν μπορείς να το ονειρευτείς, μπορείς & να το κάνεις.
Belva Davis

Η πρώτη μετακίνηση των εκπαιδευτικών του σχολείου μας στη Βαρκελώνη, στο πλαίσιο του Erasmus+ KA1, τον Οκτώβριο 2018, είχε ως θέμα επιμόρφωσης «Α satisfying school experience: strategies & skills for teachers». Οι κ. Τσακίρη Αθανασία & κ. Κωστίκος Δημήτρης μετέφεραν στην εκπαιδευτική μας κοινότητα τις εμπειρίες τους & το τι αποκόμισαν από τη βιωματική διαδικασία. Καταλάβαμε, λοιπόν, ότι είναι υψίστης σημασίας να δημιουργήσουμε ένα σχολείο αρεστό στα παιδιά. Ένα σχολείο που θα τα ικανοποιεί & θα τα παρακινεί. Προς τη δημιουργική μάθηση.

Η απόφαση πάρθηκε. Μια πινακοθήκη μοναδική άρχισε να στήνεται. Το Γυμνάσιο-Λ.Τ. Αστυπάλαιας, εδώ & μερικές μέρες, έχει μεταμορφωθεί. Από ένα απλό σχολείο σε ένα χώρο έκθεσης έργων τόσο Ελλήνων όσο & ξένων ζωγράφων. Καλλιτεχνών παγκόσμιας εμβέλειας που άφησαν το προσωπικό τους στίγμα στο διεθνές καλλιτεχνικό στερέωμα. Επιθυμία μας να κάνουμε το σχολείο μας πιο ελκυστικό, πιο διαδραστικό, πιο ζωντανό τόσο στους μαθητές/τριες όσο & στους εκπαιδευτικούς. Οι γυμνασιακές τάξεις φιλοξενούν έργα του Paul Klee ενώ οι λυκειακές αίθουσες γέμισαν με έργα graffiti δίνοντας ένα διαφορετικό τόνο στη μαθησιακή διαδικασία. Οι διάδρομοι εμπλουτίστηκαν με γνωστά έργα.

Από τους Διόσκουρους του Έλληνα υπερρεαλιστή Νίκου Εγγονόπουλου μέχρι τις 4 εποχές του χαρισματικού Γιάννη Τσαρούχη. Από το Κορίτσι μπροστά στον καθρέφτη του αινιγματικού Πικάσο μέχρι την Έναστρη Νύχτα του ευαίσθητου ανθρωπιστή Βαν Γκογκ. Από το Ψάθινο Καπέλο του Λύτρα μέχρι την Εντύπωση-ανατέλλων ήλιος του ιμπρεσιονιστή Μονέ. Από το Murnau Street with women του εξπρεσιονιστή Καντίνσκι μέχρι τις δημιουργίες του Γερμανο-Ελβετού ζωγράφου Paul Klee.

Ανοίγουμε το σχολείο στην κοινωνία. Στο προσεχές μέλλον θα πραγματοποιηθεί μια φιλόδοξη εκδήλωση. Μια εκδήλωση ανοιχτή στο ευρύ κοινό. Σε μικρούς & μεγάλους. Τα παιδιά μας θα αναλάβουν το ρόλο του ξεναγού. Θα μιλήσουν για τους πίνακες. Για την εποχή κατά την οποία δημιουργήθηκαν, την τεχνοτροπία τους, το ρεύμα στο οποίο ανήκουν, τις ιδιαιτερότητες τους. Θα μοιραστούν μαζί μας τα μυστικά που κρύβουν. Θα μας αποκαλύψουν τη ψυχοσύνθεση των καλλιτεχνών όταν τους δημιούργησαν. Θα μας ταξιδέψουν.

Η αμοιβή μας σε αυτή την προσπάθεια είναι τα χαμόγελα των παιδιών & η διάθεση τους για μάθηση. Μαθαίνουν μέσα από την τέχνη τις διαφορετικές ιστορικές περιόδους, τα καλλιτεχνικά ρεύματα, τη ζωή των σπουδαίων καλλιτεχνών. Μαθαίνουν μέσα σε ένα δημιουργικό σχολείο με ευφάνταστους εκπαιδευτικούς γεμάτους όρεξη & αγάπη για τους μαθητές/τριες.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στις κυρίες Λασπά Άννα & Παπαϊωάννου Αναστασία για την αμέριστη βοήθεια τους & στον κύριο Αυγερινό Αντώνη για τη θερμή στήριξη του ξεχωριστού αυτού εγχειρήματος.

Θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθούμε στην αρωγή που λάβαμε από τον Πολιτιστικό & Μορφωτικό Σύλλογο Αστυπάλαιας & τον Πολιτιστικό Σύλλογο Άνθεμα. Οι κυρίες Καπετανγιάννη Σοφία & Μαριακή Ιωάννα ήταν δίπλα μας σε αυτό το μεγαλόπνοο σχέδιο. Μας στήριξαν οικονομικά, σε καιρούς χαλεπούς, αποδεικνύοντας την αγάπη τους για τα παιδιά & την ειλικρινή τους διάθεση για την προώθηση του πολιτισμού. Δίχως πολλά λόγια. Με πράξεις μεγαλειώδεις. Η συμβολή τους ουσιαστική για να γίνει το όνειρο πραγματικότητα.

Ανοιχτό δημιουργικό σχολείο ή ουτοπία; Επιλέγουμε το πρώτο & εμμένουμε πεισματικά στην απόφαση μας.

Η εικόνα ίσως περιέχει: παπούτσια
Η εικόνα ίσως περιέχει: εσωτερικός χώρος
Η εικόνα ίσως περιέχει: 4 άτομα
Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο

Διάκριση μαθήτριας στον 79ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό στα Μαθηματικά «Θαλής»

Τι είναι ταχύτατο; Ο νους, γιατί τρέχει διαμέσου όλων.
Θαλής ο Μιλήσιος (624 π.Χ. – 546 π.Χ)

Τα αποτελέσματα του 79ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού στα Μαθηματικά «Θαλής» ανακοινώθηκαν. Είμαστε υπερήφανοι για όλους τους μαθητές/τριες που συμμετείχαν στο διαγωνισμό. Μπράβο σε όλα τα παιδιά.

Μέσα στους επιτυχόντες, σε πανελλαδικό επίπεδο, είναι & η Μαρία-Πορταΐτισσα Καλή, μαθήτρια της τάξεως της Β΄ Γυμνασίου του Γυμνασίου-Λ.Τ. Αστυπάλαιας. Η δική μας Μαρία. Θερμά συγχαρητήρια στη μαθήτρια που διακρίθηκε & στους γονείς της. Μια μαθήτρια υπόδειγμα η οποία ξεχωρίζει για το ήθος, την επιμέλεια & την οξυδέρκεια της. Ένα κορίτσι που με την προσωπική της προσπάθεια, το δυνατό της μυαλό & την αρωγή του δημόσιου σχολείου έφτασε σε αυτή τη μεγάλη επιτυχία.

Θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθούμε στον κ. Σκαντζή Αργύρη, στο μαθηματικό του σχολείου μας, ο οποίος στήριξε, ενθάρρυνε & προετοίμασε όλα τα παιδιά προ της συμμετοχής τους στο διαγωνισμό. Αφιέρωσε χρόνο για να ενημερώσει τους μαθητές/τριες, να λύσει τυχόν απορίες, να μελετήσουν μαζί θέματα παρελθόντων ετών. Είμαστε τυχεροί που διαθέτουμε τέτοιου κύρους εκπαιδευτικούς στο σχολείο μας. Με ήθος, αξίες & γνώσεις. Γνώσεις οι οποίες αποδεικνύονται εκ του αποτελέσματος.

Οι επιτυχόντες περνούν στη 2η φάση του διαγωνισμού «Ευκλείδης», που θα πραγματοποιηθεί στις 19 Ιανουαρίου 2019.

Μαρία καλή επιτυχία & στην πορεία του διαγωνισμού!

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο

Εθνική & Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για το έργο eTwinning ”Planet Diversity”

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2015- ’16 το σχολείο μας, με υπεύθυνο καθηγητή τον κ. Αυγερινό Αντώνιο, συμμετείχε σε πρόγραμμα eTwinning. Οι μαθητές/τριες με την ενθάρρυνση, παρότρυνση και στήριξη του καθηγητή τους εργάστηκαν με όρεξη, αγάπη και κέφι. Το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας είναι η ανταμοιβή των μαθητών/τριών με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας αλλά και την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας. Ένα μεγάλο επίτευγμα για το μικρό μας σχολείο!

Το σχολείο μας βραβεύθηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για την τελειότητα της εργασίας των μαθητών/τριών στο έργο eTwinning «Planet Diversity». Η εργασία των μαθητών/τριών και του σχολείου μας αναγνωρίστηκε στο υψηλότερο Ευρωπαϊκό επίπεδο.

Σαν αποτέλεσμα, λάβαμε ένα πιστοποιητικό το οποίο επισυνάπτουμε στην επίσημη ιστοσελίδα μας και θα το εκθέσουμε σε μία περίοπτη θέση στο σχολείο μας. Επίσης, το έργο του σχολείου μας θα εμφανιστεί σε έναν ειδικό χώρο της Ευρωπαϊκής Διαδικτυακής Πύλης στο www.etwinning.net.

Συγχαρητήρια στον κ. Αυγερινό και στους μαθητές/τριες που συμμετείχαν. Μας κάνατε πολύ υπερήφανους. Και εις ανώτερα!

Για να δείτε τη φοβερή ταινία που ετοίμασαν τα παιδιά μας, στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος, μπορείτε να επισκεφτείτε την ακόλουθο link:

http://www.kizoa.com/…/d3623…/our-gifts-to-the-little-prince

Διάκριση μαθητή στον 9ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Φωτογραφίας «Στιγμές»

Ψάχνοντας για οποιοδήποτε τόξο
«Το κυνήγι δεν τέλειωσε» είπες
Και τα μάτια χάθηκαν
Το μαύρο ανιχνεύοντας.
«Το ουράνιο τόξο» είπες και γαλήνεψα.
Από τη συλλογή Οι λέξεις (1973) της Μαρίας Κυρτζάκη

O Μιχάλης Πετρόπουλος, μαθητής της Α΄ Λυκείου του Γυμνασίου-Λ.Τ. Αστυπάλαιας, συμμετείχε στον 9ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Φωτογραφίας «Στιγμές» ο οποίος διοργανώθηκε από το 3ο ΕΠΑΛ της Σιβιτανιδείου Σχολής. Μια εκ των φωτογραφιών με τις οποίες συμμετείχε ο μαθητής στο διαγωνισμό επιλέχτηκε και εκτέθηκε στην έκθεση φωτογραφίας στο μηχανουργείο της Σιβιτανιδείου Σχολής. Είναι μια ιδιαίτερα καλλιτεχνική φωτογραφία του νησιού μας με ένα υπέροχο ουράνιο τόξο.
Χαιρόμαστε πολύ για τη διάκριση του μαθητή. Πολλά συγχαρητήρια! Και εις ανώτερα!

 

Τα παιδιά του σχολείου μας στην πρώτη τηλεοπτική τους εμφάνιση στην κρατική τηλεόραση

Από την παρουσία των παιδιών του σχολείου μας στην πρωινή εκπομπή της ΕΡΤ1 “Δέκα στην Ενημέρωση”. Τα παιδιά μας εμφανίζονται στο τέλος της εκπομπής, στο 1:40:25. Απολαύστε τα στο παρακάτω link: http://webtv.ert.gr/…/enimer…/24mai2017-deka-stin-enimerosi/
Μας κάνετε πολύ υπερήφανους! Σας ευχαριστούμε!