Μία ακόμα συμμετοχή του σχολείου μας σε μαθητικό διαγωνισμό ολοκληρώθηκε με σημαντικά οφέλη για τους/τις συμμετέχοντες/ουσες αλλά και με ιδιαίτερη σημασία για την ευρύτερη περιοχή μας, καθώς επιτεύχθηκε ο κύριος στόχος, η ανάδειξη της μοναδικότητας του τόπου μας μέσα από τα μάτια των παιδιών. Πρόκειται για τον 4ο Πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό «Εμείς και ο τόπος μας. Χαρτογραφώντας τα τοπόσημα της περιοχής μας» που διοργανώθηκε από την Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Spotin (Spotlight on Innovation).
Ο διαγωνισμός μας έδωσε την ευκαιρία:
*Να εξερευνήσουμε τον τόπο μας και να συγκεντρώσουμε πληροφοριακό και οπτικοακουστικό υλικό για την ιστορία του, τα μνημεία και τα τοπόσημά του.
*Να εκπαιδευτούμε, μικροί και μεγάλοι, στη χρήση ψηφιακών εργαλείων μέσω του ανοιχτά διαθέσιμου εκπαιδευτικού λογισμικού Arcgis Online, το οποίο μας παραχωρήθηκε δωρεάν και είναι στη διάθεσή μας για τα επόμενα έργα μας.
*Να δημιουργήσουμε ψηφιακούς χάρτες και γεωαφηγήσεις.
*Να συνεργαστούμε και να απολαύσουμε το ταξίδι της δημιουργίας.
Εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες στα μέλη της Spotin (Spotlight on Innovation) για τη διοργάνωση, τη στήριξη και την εκπαίδευσή μας!
Συγχαίρουμε τους μαθητές και τις μαθήτριες του Γ2 τμήματος και τους ευχόμαστε να συνεχίσουν να είναι το ίδιο πρόθυμα δημιουργικοί και δημιουργικές και στην επόμενη βαθμίδα εκπαίδευσης!
Οι υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Γιαννιού, Γεώργιος Λεμονής, Μαρία Ντάκουρη
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: https://storymaps.arcgis.com/stories/25da2987a9504c16969d4717153bcf4e



Αφήστε μια απάντηση