ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΟΔΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Αγαπητέ μαθητή και αγαπητή μαθήτρια,
Εμείς οι εκπαιδευτικοί του σχολείου σου είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη δημιουργία μιας νέας μορφής επικοινωνίας μεταξύ μας.
Η κ. Κυριακή Καλογήρου κατασκεύασε το “Κουτί Επικοινωνίας”, το οποίο στα διαλείμματα θα βρίσκεται σε εμφανές σημείο. Εκεί μπορείς με διακριτικότητα να μας επικοινωνήσεις ανώνυμα ή και επώνυμα τις απορίες σου, τους προβληματισμούς σου, τα άγχη σου και γενικότερα ό,τι σε απασχολεί.
Ομάδα εκπαιδευτικών με συντονίστριες τη Σύμβουλο Σχολικής Ζωής κ. Γεωργία Γεωργιτζίκη και την Ψυχολόγο του σχολείου κ. Ειρήνη Γρηγοριάδου θα μελετούν με σεβασμό, σοβαρότητα και εχεμύθεια κάθε μήνυμά σου.
Ελπίζουμε να είμαστε αποτελεσματικοί/ές!
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ
Η χορωδία του σχολείου μας σήμερα μας έψαλε παραδοσιακά κάλαντα από διάφορες περιοχές της Ελλάδας και το πνεύμα των άγιων ημερών των Χριστουγέννων άγγιξε τις καρδιές μας! Μικροί και μεγάλοι ανταλλάξαμε ευχές και δωράκια και μοιραστήκαμε τα πιο ζεστά συναισθήματα!
Ευχαριστούμε θερμά τον Μουσικό μας κύριο Ιωάννη Ρουκούδη για την προετοιμασία της χορωδίας και την επιμέλεια της εκδήλωσης!
Καλά Χριστούγεννα!
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΔΡΑΣΕΩΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ
Το σχολείο μας συμμετέχει στον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό Δράσεων Εθελοντικής Αιμοδοσίας «Σχολεία – Γέφυρες Ζωής» του Εκπαιδευτικού Οργανισμού ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ, σε συνεργασία με την Ερευνητική Μονάδα “Μοριακής & Εφαρμοσμένης Φυσιολογίας της Άσκησης” του Εργαστηρίου Φυσιολογίας της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ. Με δράσεις για την προώθηση της εθελοντικής αιμοδοσίας, την καλλιέργεια αλληλεγγύης και προσφοράς και την ευαισθητοποίηση τόσο της σχολικής κοινότητας όσο και της ευρύτερης η συμμετοχή στον Διαγωνισμό είναι για μας μία ακόμα πρόκληση.
Άλλωστε,η λειτουργία της Τράπεζας Αίματος “Μιχάλης Τσοπένης” αποτελεί για το σχολείο μας μία διαρκή απόδειξη του τι σημαίνει να είσαι ενεργός πολίτης, να δρας με ενσυναίσθηση, να προσφέρεις χωρίς αντάλλαγμα, να γίνεσαι γέφυρα ζωής για τον συνάνθρωπο.
Η ελπίδα και το μέλλον περνούν μέσα από τις πράξεις μας.

3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Το 1992, η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, ανακήρυξε την 3η Δεκεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία.Η αναπηρία δεν είναι ασθένεια. Αφορά και επηρεάζει όλες τις ανθρώπινες κοινωνικές, οικονομικές πολιτικές δραστηριότητες. Είναι πρόκληση στη σύγχρονη «ανθρωπιστική» κοινωνία για ισότιμη ένταξη και συμμετοχή των ατόμων με αναπηρίες στην οικογένεια, στην κοινότητα, στο εργασιακό και φυσικό περιβάλλον.
Κάθε χρόνο η μέρα αυτή δίνει ακόμα μια ευκαιρία στην κοινωνία να εστιάσει την προσοχή της στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία, βελτιώνοντας έτσι την ποιότητα ζωής τους και υλοποιώντας μεταρρυθμίσεις που θα αναπτύξουν νέες προοπτικές για την κοινωνική τους ενσωμάτωση. Αυτή την ευκαιρία αξιοποιήσαμε σήμερα στο σχολείο μας με ειδικές δραστηριότητες που επιμελήθηκε η Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής Χαρά Ζησίδου.

ΗΜΕΡΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ 2025
Η διεξαγωγή της 21ης εθελοντικής αιμοδοσίας στο σχολείο μας για την ενίσχυση της Τράπεζας Αίματος του Γυμνασίου Αγίου Γεωργίου «Μιχάλης Τσοπένης» πραγματοποιήθηκε σήμερα με μεγάλη επιτυχία.
Για όλους και όλες εμάς τα μέλη της σχολικής κοινότητας η εθελοντική αιμοδοσία αποτελεί την πιο σημαντική δράση που καλλιεργεί κοινωνική ευθύνη. Η συμμετοχή ενηλίκων λειτουργεί ως έμπνευση για τους μαθητές και τις μαθήτριες, δείχνοντας την αξία της προσφοράς, καθώς μέσα από τέτοιες πρωτοβουλίες, το σχολείο αναδεικνύει τη δύναμη της συνεργασίας και της αλληλεγγύης.
Τα παιδιά αποκτούν ενεργό ρόλο στην ενημέρωση και την προώθηση της εθελοντικής προσφοράς και ιδιαίτερα της εθελοντικής αιμοδοσίας και οδεύοντας προς την ενηλικίωση γίνονται τα ίδια εθελοντές/ριες αιμοδότες/ριες και κάνουν πράξη όσα διδάχθηκαν κατά τη διάρκεια της φοίτησής τους στο Γυμνάσιο και το Λύκειο. Γι’ αυτό το λόγο με μεγάλη χαρά, ικανοποίηση και υπερηφάνεια υποδεχθήκαμε τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄τάξης του ΓΕΛ Αγίου Γεωργίου που προσήλθαν ως εθελοντές αιμοδότες.
Παράλληλα πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις ανά τμήμα με την Κοινωνική Λειτουργό και την Ψυχολόγο του σχολείου Μαρία Λαζαρίδου και Έλσα Αθανασιάδου με θέμα τα προβλήματα των εφήβων και τη διαχείριση συγκρούσεων.
Οι εκδηλώσεις μας υποστηρίχθηκαν δυναμικά και από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Σταυρού. Με ειδικά εκπαιδευμένο κλιμάκιο πραγματοποιήθηκε ενημέρωση για θέματα πυρασφάλειας, αντιμετώπισης πυρκαγιών και άλλων καταστροφών και έγινε επίδειξη χρήσης πυροσβεστήρα και κατάσβεσης ολοκληρώνοντας την ενημέρωση βιωματικά.
Η ημέρα ολοκληρώθηκε με εθελοντικό καθαρισμό της παραλίας της Ασπροβάλτας. Με στόχο την ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά θέματα, τη συνεργασία, αλλά και την καλλιέργεια εθελοντικού πνεύματος, τα παιδιά με τις/τους εκπαιδευτικούς τους συνειδητοποίησαν ότι η διατήρηση υγιούς και καθαρού φυσικού περιβάλλοντος είναι υπόθεση όλων μας.
Η σημερινή ημέρα υγείας και κοινωνικής προσφοράς απέδειξε ότι το σχολείο μετατρέπεται σε χώρο όπου καλλιεργούνται υπεύθυνοι, ενεργοί πολίτες που αναγνωρίζουν τη σημασία της συλλογικής προσπάθειας. Η συνεχής ενθάρρυνση τέτοιων ενεργειών ενισχύει την αυτοπεποίθηση των μαθητών/ριών και δημιουργεί σταθερές βάσεις για μια κοινωνία αλληλοσεβασμού και ενεργούς πολίτες.
Υπεύθυνοι για τη διοργάνωση και τη διεξαγωγή: Ο Διευθυντής Γεώργιος Λεμονής και η Υποδιευθύντρια Ελένη Θεοδωρούδη
ΕΝΑΡΞΗ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Η ενισχυτική διδασκαλία πρόκειται να ξεκινήσει σύμφωνα με την 135203/Δ2/24-10-2025 Y.A. (ΑΔΑ: Ρ4ΓΔ46ΝΚΠΔ-Ψ47) με θέμα: «Οργάνωση και
λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2025-2026» (Β’ 5910), με κωδικό ΠΟΣ6022747 στο πρόγραμμα “Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027”. Συγκεκριμένα για τους/ις μαθητές/ριες Γυμνασίων αφορά στα μαθήματα:
1) Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία,
2) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία,
3) Μαθηματικά,
4) Φυσική,
5) Χημεία,
6) Αγγλικά.
Στην Ενισχυτική Διδασκαλία Γυμνασίου συμμετέχουν προαιρετικά μαθητές/τριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου που υστερούν στους ανωτέρω τομείς γνώσης, με συνέπεια την αδυναμία αποδοτικής συμμετοχής τους στη διαδικασία της μάθησης ή μαθητές/τριες που επιθυμούν να βελτιώσουν την απόδοσή τους στα ανωτέρω μαθήματα.
Η διάρκεια της διδακτικής ώρας ορίζεται σε σαράντα πέντε (45) λεπτά και η διάρκεια του διαλείμματος σε πέντε (05) λεπτά.
Η διδασκαλία των μαθημάτων δεν διεξάγεται στις διακοπές και στις αργίες.
Το ωρολόγιο πρόγραμμα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας Γυμνασίου καθορίζεται ως εξής:
Για την πρώτη τάξη Γυμνασίου: τρεις (3) ώρες Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, δύο (2) ώρες Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, τρεις (3) ώρες Μαθηματικά, μία (1) ώρα Φυσική και δύο (2) ώρες Αγγλικά. Σύνολο έντεκα (11) ώρες.
Για τη δεύτερη τάξη Γυμνασίου: τρεις (3) ώρες Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, δύο (2) ώρες Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, τρεις (3) ώρες Μαθηματικά, μία (1) ώρα Φυσική, μία (1) ώρα Χημεία και δύο (2) ώρες Αγγλικά. Σύνολο δώδεκα (12) ώρες.
Για την τρίτη τάξη Γυμνασίου: τρεις (3) ώρες Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, δύο (2) ώρες Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, τρεις (3) ώρες Μαθηματικά, μία (1) ώρα Φυσική, μία (1) ώρα Χημεία και δύο (2) ώρες Αγγλικά. Σύνολο δώδεκα (12) ώρες.
Οι κηδεμόνες των ενδιαφερομένων μαθητών/ριών καλούνται να προσκομίσουν στο σχολείο μέχρι την Παρασκευή, 21/11/2025, Υπέυθυνη Δήλωση παρακολούθησης μαθημάτων.
Σημείωση: Η Υπεύθυνη Δήλωση επισυνάπτεται παρακάτω.
YPEYTHYNH-DHLOSH-ENISCH-DIDASKALIAS
ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΕΞΕΓΕΡΣΗΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 1973-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2025
Η εξέγερση του Πολυτεχνείου ήταν η αντιδικτατορική διαμαρτυρία φοιτητών και άλλων πολιτών στην Αθήνα που κορυφώθηκε στις 17 Νοεμβρίου 1973, όταν στρατιωτικές δυνάμεις κατέστειλαν βίαια την κατάληψη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.
Η εξέγερση ξεκίνησε ως αντίδραση κατά της στρατιωτικής δικτατορίας και στράφηκε γρήγορα σε αιτήματα για ακαδημαϊκές ελευθερίες και την πτώση της χούντας. Ήταν η κορύφωση ενός ευρύτερου φοιτητικού κινήματος που ενέπνευσαν τα νεανικά κινήματα της δεκαετίας του ’60 και τα γεγονότα του Μάη του ’68.
Στις 21 Φεβρουαρίου 1973, η κατάληψη της Νομικής Σχολής από χιλιάδες φοιτητές για την ανάκληση νόμου που επέβαλε τη στράτευση «αντιδραστικών νέων» θεωρείται ως προάγγελος της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Οι φοιτητές ορκίστηκαν να αγωνιστούν για ακαδημαϊκές ελευθερίες και πανεπιστημιακό άσυλο.Τα γεγονότα κορυφώθηκαν τον Νοέμβριο του 1973, όταν κατέλαβαν το Πολυτεχνείο, εκπέμποντας μηνύματα από ραδιοφωνικό σταθμό που είχαν στηθεί στο χώρο και έχοντας μαζί τους χιλιάδες πολίτες.
Τα ξημερώματα της 17ης Νοεμβρίου 1973, με εντολή της χούντας, στρατιωτικές και αστυνομικές δυνάμεις εισέβαλαν στο Πολυτεχνείο, καταστέλλοντας τη διαμαρτυρία βίαια.
Η εξέγερση του Πολυτεχνείου αποτελεί σύμβολο και τιμάται κάθε χρόνο στις 17 Νοεμβρίου ως ημέρα μνήμης για την αντίσταση κατά της δικτατορίας και για την υπεράσπιση της δημοκρατίας.
Αυτά τα γεγονότα θυμηθήκαμε σήμερα στην εκδήλωση του σχολείου μας με αφηγήσεις, μαρτυρίες και ντοκουμέντα.
Την εκδήλωση αφιερώσαμε στη μνήμη του δεκαεπτάχρονου Διομήδη Κομνηνού, ενός από τα πρώτα θύματα των γεγονότων του Πολυτεχνείου.
Το όραμα μιας καλύτερης παιδείας και μιας καλύτερης ζωής αντάξιας του ανθρώπου ανασαίνει ακόμα στα 52 χρόνια από την εξέγερση του Πολυτεχνείου.
Αφηγητές/ριες: Ζωή Γκούρτσα, Ευστάθιος Θεοδωρούδης, Ανδρομάχη Καζαντσίδου, Αλεξάνδρα Μακαρόνη, Ελένη Μάτσου, Έλις Ταραγκίνι.
Επιμέλεια:Μαρία Ντάκουρη
- e-twinning
- teachers4Europe
- ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2016-2017
- ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
- ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
- ΑΛΓΕΒΡΑ
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
- ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΗ
- ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
- Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
- ΒΙΟΛΟΓΙΑ
- ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
- ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
- ΕΚΔΡΟΜΕΣ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
- ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
- Η ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
- ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ
- ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
- ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΙΚΡΟΙ ΓΕΥΣΙΓΝΩΣΤΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
- ΣΟΦΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ
- ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
- ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ
- ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
- ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
- ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
- ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΙΜΑΤΟΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
- ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
- ΦΥΣΙΚΗ
- Χωρίς κατηγορία
- ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- http://www.greek-language.gr/greekLang/files/document/conference-1997/Odyssea2a.pdf
- Αιγές-Η Βασιλική Μητρόπολη των Μακεδόνων
- Αρχεία Βοήθειας χρήσης Ιστολογίου στο ΠΣΔ
- ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
- ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
- Ασφάλεια στο διαδίκτυο
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο-Ενημερωτικός Κόμβος ΠΣΔ
- ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
- Δικτυακή πύλη sch.gr
- ΕΘΝΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ
- ΕΘΝΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
- Εκπαιδευτικές Κοινότητες και Ιστολόγια ΠΣΔ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
- ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΤΟΥ ΚΑΣΙΝΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ
- Η εξέλιξη της ελληνικής ενδυμασίας
- ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ
- ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ
- ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ/ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
- ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ/ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
- ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΚΛΑΔΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
- Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα
- ΟΜΗΡΙΚΗ ΠΑΡΟΜΟΙΩΣΗ
- Παρατηρητήριο για την πρόληψη της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
- Παρατηρητήριο για την πρόληψη της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ "ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΤΟΥ CASSINI ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ"
- ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ
- ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ
- ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

















































Πρόσφατα σχόλια