ΥΛΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

 

Ύλη στα Μαθηματικά Α΄ Γυμνασίου

 

ΜΕΡΟΣ Α ́- ΑΛΓΕΒΡΑ

 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1  –  ΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ

  • Φυσική αριθμοί – Διάταξη Φυσικών – Στρογγυλοποίηση
  • Πρόσθεση, αφαίρεση και πολλαπλασιασμός φυσικών αριθμών
  • Δυνάμεις Φυσικών αριθμών

1.4Ευκλείδεια διαίρεση –Διαιρετότητα

1.5  Χαρακτήρες διαιρετότητας –Μ.Κ.Δ.–Ε.Κ.Π.–Ανάλυση αριθμού σε γινόμενο πρώτων παραγόντων

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 – ΤΑ ΚΛΑΣΜΑΤΑ Συνέχεια

Κατηγορίες: ΜΑΘΗΤΕΣ, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΥΛΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΥΛΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

 

Μαθηματικά Β Γυμνασίου

             Άλγεβρα

Κεφάλαιο 1 : παράγραφοι: 1.1, 1.2, 1.3, 1.4

Κεφάλαιο 2: όλο

Κεφάλαιο 3 όλο

            Γεωμετρία

Κεφάλαιο 1: παράγραφοι: 1.2, 1.3 και 1.4

Κεφάλαιο 2: παράγραφοι: 2.1, 2.2, 2.3 και 2.4

Κεφάλαιο 3: παράγραφοι: 3.1, 3.2, 3.3 και 3.5

  Συνέχεια

Κατηγορίες: ΜΑΘΗΤΕΣ, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΥΛΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΥΛΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

          ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ  Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ  ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

  • Μετάφραση και νόημα των κειμένων:

     « Η ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ » ( σελ. 8 – 10 )

« ΘΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ » ( σελ. 14 – 15 )

« ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ » ( σελ. 30 – 32 )

« ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ »  ( σελ. 60 – 61 )

  • Λεξιλογικά- Ετυμολογικά

     Παραγωγή/ Σύνθεση λέξεων, Ομόρριζα / Οικογένειες λέξεων ( τύποι προερχόμενοι από τα

      εξεταζόμενα κείμενα )

  • Γραμματική:

Συνέχεια

Κατηγορίες: ΜΑΘΗΤΕΣ, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΥΛΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Πρόγραμμα Εξετάσεων Ιουνίου 2024

Παρακάτω είναι το πρόγραμμα των εξετάσεων Ιουνίου. Προσοχή στην ώρα προσέλευσης των μαθητών, Πρέπει να προσέρχονται 15 λεπτά πριν την αναγραφόμενη ώρα εξέτασης.



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα Εξετάσεων Ιουνίου 2024

Νέα παιδαγωγικά μέτρα και ενέργειες παιδαγωγικού χαρακτήρα

Από τη Δευτέρα, 13 Μαϊου 2024, ισχύει το νέο “ποινολόγιο”  για την κατοχή κινητών τηλεφώνων και οποιασδήποτε άλλης ηλεκτρονικής συσκευής ή παιχνιδιού που διαθέτει σύστημα επεξεργασίας εικόνας και ήχου εντός του σχολικού χώρου.

Συγκεκριμένα, στο ΦΕΚ 2531/τ.Β΄/29-04-2024 δημοσιεύθηκε η υπ’ αριθμ. 44879/ΓΔ4/26-04-2024 Υ.Α. με θέμα: “Τροποποίηση της υπό στοιχεία 79942/ΓΔ4/21-5-2019 υπουργικής απόφασης «Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης»” (Β’ 2005) και αφορά σε νέα Παιδαγωγικά μέτρα και ενέργειες παιδαγωγικού χαρακτήρα.

Σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παραπάνω απόφαση, το νέο πλαίσιο για τα παιδαγωγικά μέτρα έχει ως εξής:

  • Εισάγεται η αποβολή από τα μαθήματα μέχρι τρεις (3) ή μέχρι (5) μέρες κατά περίπτωση, ενώ μέχρι σήμερα προβλεπόταν αποβολή από τα μαθήματα μιας (1) ή δύο (2) ημερών.
  • Εισάγεται το μέτρο της ωριαίας απομάκρυνσης, του αποκλεισμού από δράσεις, εκδηλώσεις και δραστηριότητες που διοργανώνει το σχολείο καθώς και της αλλαγής τμήματος, που δεν προβλέπονταν στο ισχύον πλαίσιο.
  • Καθίσταται πιο ευέλικτη η διαδικασία για την εφαρμογή του μέτρου της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος.
  • Σε περίπτωση μαγνητοφώνησης, φωτογράφισης ή βιντεοσκόπησης εκπαιδευτικού ή μαθητή επιβάλλεται το μέτρο της αποβολής από τα μαθήματα μέχρι τρεις (3) ή μέχρι πέντε (5) ημέρες, ανάλογα με τη βαρύτητα του περιστατικού. Σε περίπτωση που το περιστατικό αφορά σε ιδιαιτέρως ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, τότε εφαρμόζεται το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος. 
  • Τέλος, ρυθμίζεται η διαδικασία αποκατάστασης της δαπάνης για φθορά/καταστροφή, ολική ή μερική, που προκαλούν μαθητές σε σχολικά κτίρια, χώρους και παραρτήματα αυτών, καθώς και σε υλικοτεχνική υποδομή και εξοπλισμό εντός αυτών, την όποια είτε αναλαμβάνει να καταβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας ή ο ίδιος ο μαθητής, εάν είναι ενήλικος, είτε, σε αντίθετη περίπτωση, αυτή βεβαιώνεται και ακολουθείται η διαδικασία είσπραξής της.
Καταπολέμηση της ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού

Η εθνική στρατηγική για την καταπολέμηση της ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού θα τεθεί σε πλήρη εφαρμογή με την έναρξη του νέου σχολικού έτους. Υπενθυμίζεται ότι μεταξύ των μέτρων που έχουν δρομολογηθεί περιλαμβάνονται:

  • Δύο προγράμματα επιμόρφωσης για τους Συμβούλους Εκπαίδευσης, τις τετραμελείς ομάδες δράσης σε κάθε διεύθυνση, τους Διευθυντές 14.000 Σχολικών Μονάδων και τους Υπευθύνους Αποδέκτες Αναφορών.
  • Εισαγωγή προγράμματος Δράσεων Ενεργού Πολίτη (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο, Α’ Λυκείου, 4 ώρες τον μήνα).
  • Οριζόντια (σε όλα τα μαθήματα) εκπαίδευση των μαθητών σε δεξιότητες ζωής (lifeskills) από το νηπιαγωγείο μέχρι και την Α΄ τάξη Λυκείου.
  • Νέος Κανονισμός Λειτουργίας των Σχολείων.
  • Επαναφορά της διάκρισης απουσιών σε δικαιολογημένες και μη

Εξάλλου, περισσότερα μέτρα, τα οποία θα ισχύσουν από τον Σεπτέμβριο του 2024, ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας, σε εκδήλωση για τη Σχολική Βία, παρουσία του πρωθυπουργού  και της υφυπουργού Παιδείας και είναι τα παρακάτω:

Νέος Κανονισμός Λειτουργίας των Σχολείων / Σεπτέμβριος 2024

  1. Διατυπώνονται σαφείς κανόνες συμπεριφοράς και συνεπειών για κάθε παράπτωμα.
  2. Στην αρχή του έτους κοινοποιείται σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, εκπαιδευτικούς, γονείς/κηδεμόνες και μαθητές, ώστε από
    πριν όλοι να γνωρίζουν τους κανόνες, τις υποχρεώσεις και τις συνέπειες. Παραμένει αναρτημένος στην ιστοσελίδα του
    σχολείου.
  3. Οι γονείς με την εγγραφή υπογράφουν ότι έλαβαν γνώση και βεβαιώνουν τη δέσμευση του παιδιού τους και τη δική τους.
  4. O Σχολικός Κανονισμός εφαρμόζεται εντός του σχολείου, κατά τη διάρκεια των ωρών λειτουργίας του, καθώς και σε όλες
    τις δράσεις, πολιτιστικές ή αθλητικές εκδηλώσεις και εκπαιδευτικές εκδρομές/ επισκέψεις/ μετακινήσεις τις οποίες
    διοργανώνει το σχολείο.
  5. Εκτός του Εσωτερικού Κανονισμού και των γενικών διατάξεων που διέπουν την λειτουργία των σχολείων της
    πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε περιπτώσεις σοβαρών παραβιάσεων εφαρμόζεται ο νόμος για τα
    ποινικά παραπτώματα.

Αυτόματη ενημέρωση των γονέων για τις απουσίες των παιδιών τους

  1. Ψηφιοποίηση Ημερήσιου Δελτίου Φοίτησης (απουσιολογίου) ώστε να ενισχύεται η διαφάνεια στην προσμέτρηση
    απουσιών.
  2. Βιβλίο φοίτησης myschool, Αυτόματη μεταφορά στα Ατομικά Δελτία μαθητών myschool.
  3. Αυτόματη ενημέρωση των γονέων για τις απουσίες των παιδιών τους (εφαρμογή eParents).
  4. Απαγορεύεται η διαγραφή απουσιών από τον σύλλογο διδασκόντων με συγκεκριμένες εξαιρέσεις (π.χ. σοβαρούς
    ιατρικούς λόγους).

Απουσίες

  1. Διατήρηση του ορίου των 114 απουσιών.
  2. Επανέρχεται το όριο απουσιών χωρίς αιτιολόγηση: 50.
  3. Οι πάνω από τις 50 απαιτούν αιτιολόγηση.
  4. Προσμέτρηση των καθυστερημένων προσελεύσεων στις απουσίες (15λεπτη καθυστέρηση: 1 απουσία, 3 καθυστερημένες προσελεύσεις μικρότερες των 15 λεπτών: 1 απουσία /από 2024-25).
  5. Αιτιολόγηση απουσιών έως 2 συνεχόμενων ημερών από γονείς (Πάνω από 2 συνεχόμενες ημέρες με ιατρική γνωμάτευση.

Αυστηροποίηση των ποινών των μαθητών

  1. Προφορική παρατήρηση, επίπληξη, ωριαία απομάκρυνση από εκπαιδευτικό.
  2. Αποβολή από τα μαθήματα μέχρι τρεις (3) ημέρες από Δ/ντή Σχολείου (από 1 σήμερα).
  3. Αποβολή από τα μαθήματα μέχρι πέντε (5) ημέρες από Σύλλογο Διδασκόντων (2 σήμερα).
  4. Αλλαγή τμήματος (δεν υπήρχε) από Σύλλογο Διδασκόντων.
  5. Αποκλεισμός από δράσεις, πολιτιστικές ή αθλητικές εκδηλώσεις, εκπαιδευτικές εκδρομές/μετακινήσεις (δεν υπήρχε) από Σύλλογο Διδασκόντων.
  6. Αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος (διευκόλυνση της διαδικασίας με απλή γνώμη συμβούλου εκπαίδευσης και χωρίς σύμφωνη γνώμη ΚΕΔΑΣΥ) από Σύλλογο Διδασκόντων.

Αποκατάσταση ζημιών στο σχολείο από τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που τις προκαλούν

Σε περίπτωση φθοράς: 

  • Ο μαθητής /τρια που προκαλεί συνειδητά φθορά στην περιουσία του Σχολείου, ελέγχεται για τη συμπεριφορά αυτή και η δαπάνη αποκατάστασης βαρύνει τον γονέα/ κηδεμόνα του/της ή τον/την ίδιο/α αν είναι ενήλικος.
  • Η Διεύθυνση της σχολικής μονάδας καλεί τον ίδιο τον/την μαθητή/τρια που είναι ενήλικος/η ή τον γονέα/κηδεμόνα στον οποίο/α αποδεδειγμένα αποδίδεται η ζημία και του ζητάει να την αποκαταστήσει, μέσα σε προθεσμία πέντε (5) ημερών.
  • Στην περίπτωση που δηλώσουν ότι δεν προτίθενται να αποκαταστήσουν την ζημία, τότε η Διεύθυνση της σχολικής μονάδας το γνωστοποιεί στον οικείο Δήμο ή στη σχολική επιτροπή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 28 του ν. 5056/2023.

Για την αποκατάσταση της φθοράς:

  • Ο Δήμος ή η σχολική επιτροπή οφείλει να ζητήσει και να λάβει τρεις (3) προσφορές για την αποκατάσταση της ζημίας και να διαλέξει την πιο οικονομική, συντάσσοντας προς τούτο σχετικό πρακτικό.
  • Αφού ολοκληρωθούν οι εργασίες στη σχολική μονάδα, τότε ο οικείος Δήμος ή η Σχολική Επιτροπή που επιβαρύνθηκε με την σχετική
    δαπάνη καλείται να αποστείλει το αποδεικτικό εξόφλησης είτε στον/στην ενήλικο/η μαθητή/τρια ή στους γονείς/κηδεμόνες του/της.
  • Τους καλεί εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερών να καταβάλουν το ποσό σε συγκεκριμένο λογαριασμό του Δήμου ή της Σχολικής
    Επιτροπής και γνωστοποιώντας τους, ταυτόχρονα, ότι σε περίπτωση μη καταβολής του θα υπάρξει σχετική βεβαίωση οφειλής από την
    αρμόδια οικονομική υπηρεσία του Δήμου και είσπραξή της, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον ν. 4978/2022.
  • Αν δεν πληρωθεί, την οφειλή διαχειρίζεται η ΑΑΔΕ.

Παιδαγωγικά μέτρα για τη χρήση κινητών

Αν μαθητής/τρια χρησιμοποιεί το κινητό τηλέφωνό του/της και:

  • Αν έχει κινητό και μαγνητοφωνεί ή φωτογραφίζει ή βιντεοσκοπεί εκπαιδευτικούς ή συμμαθητές/τριες του/της, ανάλογα
    με τη βαρύτητα του περιστατικού επιλαμβάνεται ο Διευθυντής ή μετά από κρίση του τελευταίου ο Σύλλογος Διδασκόντων
    για ποινή αποβολής 1-5 ημερών ανάλογα με τη βαρύτητα του περιστατικού.
  • Αν αφορά σε ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα τρίτων προσώπων, τότε ο Σύλλογος Διδασκόντων υποχρεούται να εφαρμόσει το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος για τον/την υπαίτιο/α μαθητή/τρια.

Διευκρίνιση: Απαγορεύεται η κατοχή κινητού εντός σχολείου

Η κατοχή κινητού τηλεφώνου από τους μαθητές απαγορεύεται εντός του σχολικού χώρου.

Δείτε το σχετικό : ΦΕΚ 2531Β΄ Παιδαγωγικά μέτρα άρθρο 31.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Νέα παιδαγωγικά μέτρα και ενέργειες παιδαγωγικού χαρακτήρα

Και αν μπεις στον ιστό……πρόσεχε την αράχνη

Στο πλαίσιο Εγκεκριμένου Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων Αγωγής Υγείας και με αφορμή την αλόγιστη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών και μέσων κοινωνικής δικτύωσης που παρατηρείται ανάμεσα στους εφήβους τα τελευταία χρόνια οι μαθητές της Β τάξης του Γυμνασίου Ανωγείων δημιούργησαν και παρουσίασαν την δουλεία τους στο σχολείο μας αλλά και την μοιράστηκαν μαζί σας.

Και αν μπεις στον ιστό……πρόσεχε την αράχνη

Με την καθοδήγηση των καθηγητών τους Βαρότση Όλγα ΠΕ86 και Δουλγεράκη Μαρία ΠΕ05 του σχολείου μας τα παιδιά παρουσίασαν τους προβληματισμούς τους μέσα από μια ταινία μικρού μήκους και ένα podcast.

Μπορείτε να τα δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

ταινία μικρού μήκους

podcast

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Και αν μπεις στον ιστό……πρόσεχε την αράχνη

Εργασίες στο Μάθημα της Τεχνολογίας 2023-2024

Πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να περιηγηθείτε στο ψηφιακό μουσείο Τεχνολογίας του Γυμνασίου Ανωγείων όπου θα δείτε τις δημιουργίες των μαθητών μας το σχολικό έτος 2023-2024

Την δημιουργία του Μουσείου επιμελήθηκε ο Κύριος Γασπαράκης Γεώργιος καθηγήτής του σχολείου μας.

https://www.artsteps.com/embed/663cb31b03d2be2cf695221d/560/315

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργασίες στο Μάθημα της Τεχνολογίας 2023-2024

23 April – English Language Day

23 April – English Language Day

Σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη, η παγκόσμια ημέρα της Αγγλικής Γλώσσας γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 23 Απριλίου καθώς συμπίπτει με την ημερομηνία τόσο των γενεθλίων όσο και την επέτειο θανάτου του William Shakespeare.

Ο William Shakespeare θεωρείται ως ο πιο σπουδαίος δραματουργός που άφησε ανεξίτηλο το στίγμα του στην αγγλική γλώσσα, και του οποίου τα έργα έχουν επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την εξέλιξη της σύγχρονης αγγλικής γλώσσας. Αυτή η ημέρα λειτουργεί ως φόρος τιμής στη διαχρονική κληρονομιά του Σαίξπηρ και στη δύναμη της αγγλικής γλώσσας παγκοσμίως.

Στο πλαίσιο αυτό, κατα τη διάρκεια των μαθημάτων των αγγλικών παρακολουθήσαμε βίντεο σχετικά με τη ζωή του Shakespeare, μιλήσαμε για τα έργα του Hamlet και Macbeth” και παρακολουθήσαμε βίντεο σχετικά με τη διάσημη έκφραση Its all Greek to me.

Μαθητές από διάφορες τάξεις του γυμνασίου συνεργάστηκαν και δημιούργησαν τις δικές του αφίσες εμπνευσμένες από τη ζωή, τα έργα και τα διάσημα αποφθέγματα του Shakespeare.



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 23 April – English Language Day

Stop Bullying – Μην ανέχεσαι το bullying. Μίλα. Μπορείς!

Stop Bullying – Μην ανέχεσαι το bullying. Μίλα. Μπορείς!

Για να σπάσει ο κύκλος της σχολικής βίας, πρέπει να μιλήσεις πρώτα εσύ. Αν είσαι μαθητής/ μαθήτρια ή γονέας μαθητή που βιώνει bullying στο σχολείο, μπες στο https://stop-bullying.gov.gr/ και κάνε αναφορά. Το σχολείο σου μαζί με μια ομάδα ειδικών θα διαχειριστούν το ζήτημα σου με ασφάλεια μέχρι να επιλυθεί.

 

ΕΙΣΑΙ ΓΟΝΕΑΣ; ΜΑΘΕ ΓΙΑ ΤΟ BULLYING

Μάθε τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός, ποιους
επηρεάζει, ποιες είναι οι συνέπειες, ποια είναι τα
σημάδια του και πώς να τα αναγνωρίζεις για να
βοηθήσεις το παιδί σου.

ΕΙΣΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ/ΤΡΙΑ;  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ ΤΟ BULLYING

Δέχεσαι bullying; Έχεις υπάρξει αυτόπτης
μάρτυρας; Μάθε τι μπορείς να κάνεις
για να το σταματήσεις.

ΕΙΣΑΙ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ;

Εδώ θα βρεις εγκεκριμένα προγράμματα, εκπαιδευτικά
εργαλεία και εργαστήρια για μαθητές/τριες
πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά
και πρωτόκολλα διαχείρισης περιστατικών σχολικού
εκφοβισμού.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Stop Bullying – Μην ανέχεσαι το bullying. Μίλα. Μπορείς!

ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ – ΗΜΕΡΑ ΔΡΑΣΗΣ 2024 “ΜΑΖΙ”

Αφίσα Μαθητικό Φεστιβάλ 2024 Ηράκλειο

Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ – ΗΜΕΡΑ ΔΡΑΣΗΣ 2024
“ΜΑΖΙ”

ΑΝΩΓΕΙΑ, 9 Απριλίου 2024  9 πμ -2μμ

Παίρνουν μέρος: 110 μαθητές/μαθήτριες, 7 σχολεία, 1 φορέας φιλοξενίας, 16 εκπαιδευτικοί

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση -Γραφείο Ηρακλείου-Λασιθίου σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες  διοργανώνουν Νεανικό – Μαθητικό Φεστιβάλ με τίτλο “Μαζί!“, στα ΑΝΩΓΕΙΑ

Η εκδήλωση πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων Ανωγείων (ΚΦΑΑ), την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης δια της Συντονίστριας Εκπαίδευσης Προσφύγων, το ΚΠΕ/ΚΕΠΕΑ Ανωγείων, το Δήμος Ανωγείων και το Γεωπάρκο του Ψηλορείτη

Το Φεστιβάλ “Μαζί” 2024  περιλαμβάνει
α) παρουσιάσεις εργασιών των σχολείων και δρώμενα,
β) βιωματικά εργαστήρια για παιδιά
Εμψύχωση: Χριστίνα Γούση, Έλενα Φανιουδάκη

Συνέχεια

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ – ΗΜΕΡΑ ΔΡΑΣΗΣ 2024 “ΜΑΖΙ”