Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 οι μαθητές θα πρέπει να βρίσκονται στο χώρο του Γυμνασίου Ανδραβίδας στις 9:00 π.μ. για την τέλεση του αγιασμού για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Εκ της Διευθύνσεως
Σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 οι μαθητές θα πρέπει να βρίσκονται στο χώρο του Γυμνασίου Ανδραβίδας στις 9:00 π.μ. για την τέλεση του αγιασμού για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Εκ της Διευθύνσεως