ΕΟΡΤΗ 17ης Νοεμβρίου
Με τη συμμετοχή των μαθητών / τριών της Γ Λυκείου εορτάστηκε η επέτειος του Πολυτεχνείου από το Γυμνάσιο ΛΤ Αλοννήσου.
Με τη συμμετοχή των μαθητών / τριών της Γ Λυκείου εορτάστηκε η επέτειος του Πολυτεχνείου από το Γυμνάσιο ΛΤ Αλοννήσου.