Μια δράση για την αγάπη!
Την Παρασκευή 22 Μαΐου υλοποιήθηκε η δράση «Νοιάζομαι» του Γυμνάσιο Αγρού στο πλαίσιο των «Δράσεων Ενεργού Πολίτη» του Υπουργείου Παιδείας με θεματικό πεδίο «Μηδενική Φτώχεια». Στόχος της συγκεκριμένης δράσης ήταν να καλλιεργηθεί στους moμαθητές η ενσυναίσθηση προς τους συνανθρώπους που πλήττονται από τη φτώχεια, να μάθουν να υπερασπίζουν ενεργά την οικονομική δικαιοσύνη, υιοθετώντας πρακτικές και υλοποιώντας δράσεις που διασφαλίζουν ισότιμη πρόσβαση σε πόρους, που προάγουν τη δικαιοσύνη, το μοίρασμα, την αλληλεγγύη και την καλοσύνη, τόσο εντός του σχολείου όσο …
Μια δράση για την αγάπη! Διάβασε περισσότερα