Στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων επισκέφτηκε το σχολείο μας το Κέντρο Πρόληψης «Δίκτυο Άλφα» για την υλοποίηση δίωρου σεμιναρίου στα δύο τμήματα της Β’ Γυμνασίου με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό (bullying), την πρόληψη και την αντιμετώπισή του.
Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να εξασκηθούν στη δεξιότητα του Δυναμισμού, να εκφράζονται δηλαδή ανοιχτά, με σεβασμό στον εαυτό και τον άλλον. Οι μαθητές και οι μαθήτριες έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και συμμετείχαν ενεργά στην όλη διαδικασία. Ευχαριστούμε το Κέντρο Πρόληψης Δίκτυο Άλφα και ιδιαίτερα την Ζουντουρίδου Βασιλική, Ψυχολόγο, και την Μαρόγλου Φωτεινή, Ψυχολόγο και Ψυχοθεραπεύτρια, για την παρουσίαση και τις χρήσιμες πληροφορίες που μας προσέφεραν!








