“Θαλής club” – η μέτρηση της πυραμίδας – η μέτρηση υψών

Στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος “Τα Μαθηματικά μας διασκεδάζουν” δημιουργήθηκε η ομάδα “Θαλής club”. Η ομάδα “Θαλής club” αποτελείται από τους Γιώργο, Κλάιντι, Τέκι, Φάνης και Χαράλαμπο, μαθητές όλοι της Γ’ τάξης. Έφτιαξαν ένα βίντεο με σκοπό να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό School-Lab. Το αντικείμενο με το οποίο ασχολήθηκαν είναι η μέτρηση της πυραμίδας από το Θαλή και η μέτρηση ύψους με τη βοήθεια των όμοιων τριγώνων. Όμως είχαν μια ατυχία και για τεχνικούς λόγους δεν μπόρεσαν να το ανεβάσουν στην πλατφόρμα του School-Lab.  Σημασία όμως έχει “ο πηγαιμός για την Ιθάκη”.

Συμμετοχή στο διαγωνισμό School – Lab

Το School Lab είναι μια πρωτότυπη διαδικτυακή πλατφόρμα δημιουργίας και ανταλλαγής ιδεών για την επιστήμη στην οποία συμμετέχουν από κοινού μαθητές, εκπαιδευτικοί και ερευνητές! Στο School Lab λαμβάνουν μέρος μαθητές από Ε’ Δημοτικού έως και Γ’ Γυμνασίου. Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες 2-5 ατόμων κι επιλέγουν ένα οποιοδήποτε επιστημονικό θέμα που τους ελκύει. Στη συνέχεια, πρέπει να το παρουσιάσουν σε ένα βίντεο διάρκειας 3-5 λεπτών με τρόπο πρωτότυπο και διασκεδαστικό, ενώ ταυτόχρονα να επικοινωνεί το θέμα του με απλό και εύληπτο τρόπο.

Το πολιτιστικό πρόγραμμα “Τα Μαθηματικά μας διασκεδάζουν” έφτιαξαν μια ομάδα που αποτελείται από τις μαθήτριες Ελένη Αθανασοπούλου, Κοβάτσι Μπιάνκα της Γ’ τάξης και τις  Παναγιώτα Παπασπυροπούλου και Νικολίτσα Δριμάλα της Β΄τάξης. Η ομάδα ονομάστηκε “Το Πυθαγόρειο σχολείο” και συμμετέχει στο διαγωνισμό School-Lab με ένα βίντεο που σχετίζεται με τον Πυθαγόρα και τη σχέση του με τη Μουσική και τα Μαθηματικά καθώς επίσης και με τη φιλοσοφία της σχολής των Πυθαγορείων που ιδρύθηκε από τον Πυθαγόρα στον Κρότωνα της Κάτω Ιταλίας.

Δείτε το βίντεο

Εκπαιδευτική επίσκεψη στη Βουλή και στο Μουσείο Ηρακλειδών

Την Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015 η Γ’ τάξη του Γυμνασίου μας πραγματοποίησε  εκπαιδευτική επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων και στο Μουσείο Ηρακλειδών. Η επίσκεψη ξεκίνησε από το Μουσείο Ηρακλειδών όπου σε αίθουσα διαλόγου παρουσιάστηκε και αναλύθηκε ο λόγος της χρυσής τομής. Ακολούθησε περιήγηση και ελεύθερη αλληλεπίδραση με τα διαδραστικά εκθέματα υπό την διακριτική καθοδήγηση ειδικά εκπαιδευμένων καθηγητών.

Στη συνέχεια οι μαθητές επισκέφθηκαν τη Βουλή. Πριν την επίσκεψη είχαν εργαστεί σε ομάδες πάνω σε φύλλα εργασίας με τις φιλολόγους κ. Δεσποτοπούλου Κων/να και κ. Χαρακτηνιώτη Πατρούλα. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης οι μαθητές παρακολούθησαν ένα σύντομο βίντεο-αναδρομή στην ιστορία του κτηρίου και κατόπιν ξεναγήθηκαν στην αίθουσα  του Ελευθερίου Βενιζέλου όπου λαμβάνει χώρα η έκθεση “1974-2014. 40 χρόνια από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας”. Τέλος είχαν την ευκαιρία  να επισκεφθούν την αίθουσα συνεδριάσεων του Κοινοβουλίου, να καθίσουν στα έδρανα των βουλευτών και να βγάλουν αναμνηστικές φωτογραφίες.

Δείτε το φωτογραφικό υλικό των επισκέψεων.

Vouli from psipsa

Οι μαθητές γράφουν για το Καλαβρυτινό Ολοκαύτωμα

Με αφορμή   την  71η επέτειο του καλαβρυτινού ολοκαυτώματος το Γυμνάσιο Καλαβρύτων υλοποίησε εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο μουσείο της πόλης μας. Έλαβαν μέρος μαθητές της Β΄ γυμνασίου με την καθοδήγηση της φιλολόγου Σταμάτη Κατερίνας. Οι μαθητές, αφού μελέτησαν τα εκθέματα του μουσείου και συγκέντρωσαν πληροφορίες από μαρτυρίες μέσω  των video του μουσείου, εκπόνησαν μικρές εργασίες δείγμα των οποίων θα διαβάσετε παρακάτω.

Ευχές από το πολιτιστικό πρόγραμμα “Τα Μαθηματικά μας Διακεδάζουν”

 

Η ομάδα “Τα Μαθηματικά μας Διασκεδάζουν” σας εύχονται Χρόνια πολλά, Καλά Χριστούγεννα, Υγεία και Χαρά.

karta xristougennon

 

Πατήστε εδώ karta xristougennonγια να δείτε την κάρτα μας που φτιάχτηκε στο μαθηματικό λογισμικό geogebra.