Τα παραδοσιακά μέσα μεταδίδουν μηνύματα. Τα ιστολόγια προκαλούν συζητήσεις

Ο Γάλλος blogger Loic Le Μeur αναφέρει :

«Τα παραδοσιακά μέσα μεταδίδουν μηνύματα. Τα ιστολόγια προκαλούν συζητήσεις»

Η παραπάνω άποψη συνάδει με τις αλλαγές που έφερε ο web 2.0 στον κόσμο του Διαδικτύου. Τα παραδοσιακά μέσα πληροφόρησης (βιβλία, εφημερίδες, μουσική σε ψηφιακή μορφή) έδιναν τη δυνατότητα στον χρήστη του web 1.0 να διαβάζει ιστοσελίδες χωρίς να μπορεί να επιδράσει στο περιεχόμενο τους. Επίσης, οι δημιουργοί των ιστοσελίδων ήταν λίγοι διότι απαιτούνταν  εξειδικευμένη γνώση.

(περισσότερα…)

Ηλεκτρονικό παιχνίδι “αποφεύγοντας το paddle” στο SCRATCH

Στο περιβάλλον Scratch 2.0 δημιουργήστε ένα απλό ηλεκτρονικό παιχνίδι σύμφωνα με τις οδηγίες του ακόλουθου εγγράφου (πηγή: βιβλίο του Αριστείδη Παλιούρα)



Λήψη αρχείου

Δομή επανάληψης στο Scratch

Μ-σενάριο στα πλαίσια της επιμόρφωσης Β1 επιπέδου με θέμα τη δομή επανάληψης στο SCRATCH. Περιέχονται φύλλα εργασίας στις εντολές Για Πάντα, Επανάλαβε …, Επανάλαβε … ώσπου

S7_m_senario_ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ_ΓΕΩΡΓΙΑ

Δομή επανάληψης στο σχεδιασμό γεωμετρικών σχημάτων (δραστηριότητα επιμόρφωσης Β΄ επιπέδου)

Ανοίξτε το περιβάλλον MicroWorldsPro σε ένα παράθυρο και την παρουσίαση σε ένα άλλο παράθυρο. Πατήστε F5 για να ξεκινήσετε την προβολή. Μόλις κάνετε ό,τι σάς ζητείται στη logo προχωράτε την παρουσίαση σύροντας την μπάρα ολίσθησης του παραθύρου.

S3_01_drast_1a_ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ_ΓΕΩΡΓΙΑ

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ CARTOON STORY MAKER

Δραστηριότητα δημιουργίας κόμικ στο Cartoon Story Maker

  • εγώ στο σχολείο
  • εγώ και η τάξη μου
  • εγώ στο μάθημα της πληροφορικής