Σεπ 15 2015

Καλές Διδακτικές Πρακτικές

Πραγματοποιήθηκε, την Τρίτη 08 Σεπτεμβρίου 2015 στην Αμαλιάδα, στο Λαζαράκειο Δημοτικό Μέγαρο, ώρα 9.30 π.μ. έως 13.30 μ.μ., η Ημερίδα με τίτλο: «Καλές Διδακτικές Πρακτικές. Οι εκπαιδευτικοί δημιουργούν, καινοτομούν, αναστοχάζονται για ένα αποτελεσματικό σχολείο», ως δημιουργικός επίλογος του σχολικού έτους 2014-2015.

Στην Ημερίδα παρουσιάστηκαν Καλές Πρακτικές εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ02 που υπηρετούν σε Γυμνάσια, ΓΕ.Λ. & ΕΠΑ.Λ. γενικής επιστημονικής ευθύνης και εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες γενικής παιδαγωγικής ευθύνης της σχολικής συμβούλου ΠΕ02 κ. Μανικάρου Μεταξούλας αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Δ/θμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας.

Η Ημερίδα εγκρίθηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας με το υπ’ αριθμ. πρωτ. Φ.1.4α/ΚΔ/6663/01-09-2015

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

• Αργυράκη- Σαπουτζάκη Μαργαρίτα (ΠΕ02, ΓΕΛ Λεχαινών), Τα φύλα στη Λογοτεχνία.
• Γεωργοπούλου Αλεξάνδρα (ΠΕ02, Γυμνάσιο Βάρδας), Μάθηση και δημιουργικές εκπαιδευτικές τεχνικές: Μια δοκιμή διαφοροποιημένης διδασκαλίας στη λογοτεχνία.
• Γιατρά Ζωή (ΠΕ02, 1ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας), Έλα στη θέση μου… (Ρατσισμός).
• Θωμοπούλου Αικατερίνη (ΠΕ02, ΓΕΛ Ανδραβίδας), Η εξέλιξη των πολιτευμάτων και η πνευματική δημιουργία στην Αθήνα της αρχαϊκής εποχής.
• Κιούρκας Δημήτριος (ΠΕ10 &ΠΕ02, Γυμνάσιο & ΓΕΛ Βάρδας), Αναστοχαστική πρόταση επί εφαρμοσμένου σχεδίου υλοποίησης βιωματικών δράσεων στην Α Γυμνασίου: Σ.Κ.Ζ και Συναισθήματα.
• Κονδύλη Μαρία (ΠΕ02, Γυμνάσιο Γαστούνης), Τ’ αγνάντεμα: εικόνα-μουσική-κείμενο-ψηφιακά εργαλεία: Η παιδαγωγική αξιοποίησή τους στη διδασκαλία του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη.
• Λάκκα, Ανδριάνα (ΠΕ02, ΓΕΛ Βαρθολομιού), Σε θέση μάχης.
• Μπάλλα Σταυρούλα (ΠΕ02, 1ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας), Μια διδακτική πρόταση για τα Φύλα στη Λογοτεχνία.
• Μπιλιάνη Αδαμαντία (ΠΕ02, Γυμνάσιο Λεχαινών), Η τέχνη στην εκπαίδευση: Στερεοτυπικές αντιλήψεις σχετικά με τα επαγγέλματα (Νεοελληνική Γλώσσα Β Γυμνασίου). Εφαρμογή της Μετασχηματίζουσας Μάθησης μέσω της αισθητικής εμπειρίας.
• Μπίσσα Ελισάβετ (ΠΕ02, 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας), Απόπειρα θεατρικής δοκιμής του ποιητικού μονολόγου Γιάννη Ρίτσου: Η σονάτα του σεληνόφωτος.
• Νταρζάνου Κανέλλα (ΠΕ15, 1ο Γυμνάσιο Αμαλιάδας), Μεσογειακή Διατροφή. Η διαδρομή από το «Σκέψου… Μεσογειακά!» έως το «Δημιούργησε… Μεσογειακά.
• Σκουλικαρίτη Σωτηρία (ΠΕ06, ΓΕΛ Βάρδας), Διαθεματική και πρακτική προσέγγιση του project στο Λύκειο.
• Σταυροπούλου Δήμητρα (ΠΕ17.05, Γυμνάσιο Λεχαινών), H διδακτική επίσκεψη σε χώρους εργασίας ως μεθοδολογικό εργαλείο βιωματικής μάθησης και επαγγελματικής ανάπτυξης των μαθητών.

Σημείωση: Εργασίες προηγουμένων ετών μπορείτε να δείτε: Για μια Διδασκαλία χωρίς… σύνορα. Καλές Διδακτικές Πρακτικές Φιλολόγων «με λογισμό και μ’ όνειρο» (σχολικό έτος 2012-2013): http://kales-praktikes-filologoi.blogspot.gr/2014/10/blog-post.html και Καλές Διδακτικές Πρακτικές και Καινοτόμες Δράσεις. Οι Φιλόλογοι σχεδιάζουν, προτείνουν, αναστοχάζονται, δημιουργούν… (σχολικό έτος 2013-2014): http://kales-praktikes-filologoi.blogspot.gr/2015/05/blog-post_14.html

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλές Διδακτικές Πρακτικές




Λυπούμαστε αλλά δεν επιτρέπεται η προσθήκη σχολίων προς το παρόν.