Οργάνωση Εκδήλωσης: Η Σχολική Σύμβουλος Ηλείας για τις Φυσικές Επιστήμες Σκλαβενίτη Σπυριδούλα
Υποστήριξη Εκδήλωσης
2ο Γυμνάσιο Πύργου.Διευθυντής: Γιώργος Φωτεινόπουλος
Συμμετοχή ΕΚΦΕ Ηλείας
Οργανωτική επιτροπή: Αθανασοπούλου Στ.. Ανδρουτσοπούλου Παρ.. Μανδηλαρά Μαρία, Πούρνου Γαρ.
Η Ημερίδα τελεί υπό την αιγίδα της Διεύθυνσης Δ.Ε. Ηλείας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ημερίδας Μαθητικής Δημιουργίας
«Τέχνη και Φυσικές Επιστήμες: Έμπνευση και Εφαρμογή»
Τρίτη 6 Μαΐου 2014 8.30 -14.00
8: 30 -9:00: Προσέλευση – Χαιρετισμοί
9:00 – 9:10
«Τέχνη και Επιστήμη: μια δημιουργική συνάντηση», Σκλαβενίτη Σπυριδούλα, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ 04
9:10-10:15 Οι μαθητές έχουν τον λόγο:
«Οι μικροί φωτογράφοι και η Φυσική» —Γυμν. Βάρδας
«Οι μικροί φωτογράφοι και η Χημεία» — Γυμν. Ανδραβίδας
«Η τέχνη και η τεχνική του ψηφιδωτού» —Γυμν. Αρχ. Ολυμπίας
«Κεραμικά και Φυσικές Επιστήμες»— Γυμν. Κρεστένων
«Εργαστηριακά όργανα από πηλό»— Γυμν. Λάλα
«Κεραμική: μια ζωντανή τέχνη από την προϊστορία μέχρι σήμερα» —Γυμν. & Λ.Τ. Λαμπείας
«Φωτογραφία –κινούμενα σχέδια- παιχνίδια»— Γυμν. Ν. Φιγαλείας
11:45—12:00 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
10:30-11:00 Οι μαθητές έχουν τον λόγο:
«Salvator Dali και Σύγχρονη Φυσική» — Γε. Λ. Σιμόπουλου
«Ταλαντώσεις και οπτικοποίηση του ήχου» —Γυμν. Πανόπουλου
«Μουσικά όργανα & ήχος» — Γυμν. Νεοχωρίου
«Φως και Σκιά» — Γυμν. & Λ.Τ. Καλλιθέας
«Όταν η ανακύκλωση συναντά την τέχνη» —Γυμν. Βαρθολομιού
11:00 – 11:10 «Δημιουργώ μαθαίνοντας και μαθαίνω δημιουργώντας», Σπυρέλη Χρυσούλα, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ 02
11:10-11:45 Οι μαθητές έχουν τον λόγο:
«Τα φυσικά φαινόμενα στην ποίηση» — Γε. Λ. Βαρθολομιού
«Η αρχή και το τέλος» — 3ο Γυμνάσιο Πύργου
«Κατασκευές με φωτοβολταϊκά στοιχεία» —1ο Γε. Λ. Αμαλιάδας
«Κρασί: καλλιέργεια – γευσιγνωσία – διαφήμιση» – 1ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας
11:45—12:00 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ
12:00-13:45 Οι μαθητές έχουν τον λόγο:
«Ανοίγω την ομπρέλα μου στη βροχή των αστεριών» — Γε. Λ. Πελοπίου
«Το χρώμα του ουρανού» — Γε. Λ. Λεχαινών
«Ζωγραφίζοντας συγκρούσεις» — 1ο Γυμν. Πύργου
«Οι υψηλότερες οροσειρές του κόσμου» — 1ο Γυμν. Πύργου
«Η μαγευτική διαδρομή του σύμπαντος στο χρόνο & το χώρο», 2ο Γυμν. Πύργου
«Από το κύτταρο στο σύμπαν» , 2ο Γυμν. Πύργου
«Μεταλλο-ιχνηλασίες» — 2ο Γυμν. Πύργου
«Από το κέντρο της Γης στο κέντρο του σύμπαντος» — 2ο Γυμν. Πύργου
«Το φυσικό περιβάλλον ως πηγή έμπνευσης στην τέχνη», 4ο Γυμν. Πύργου
«Γαία και άνθρωπος τέχνας κατεργάζονται», 4ο Γυμν. Πύργου
«Νερό: πηγή ζωής ,ενέργειας ,έμπνευσης και δημιουργίας» — 2ο Γε. Λ. Πύργου