Ελεύθερη πρόσβαση στην e-class του Τμήματος Ένταξης 41ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών.

Λόγω της έκτακτης ανάγκης για προσφορά υλικού για εξ’ αποστάσεως ηλεκτρονική μάθηση, προσφέρω ελεύθερα το υλικό που έχω

δημιουργήσει και χρησιμοποιώ στην καθημερινή διδακτική πράξη.

Πατώντας τους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να δείτε το υλικό ανά τάξη :

Διδακτικό υλικό για την Α’ Τάξη

Διδακτικό υλικό για τη Γ’ Τάξη

Διδακτικό υλικό για την Δ’ Τάξη

Διδακτικό υλικό για την Γλώσσα ΣΤ΄ Τάξης

Διδακτικό υλικό για τα Μαθηματικά ΣΤ’ Τάξης

 

 

The Road (from Heraklion) to Maranello.

Δεκαπέντε τυχεροί φίλοι της Ferrari έζησαν πριν από λίγες ημέρες το όνειρο παρακολουθώντας από κοντά τα αποκαλυπτήρια του νέου μονοθεσίου της Formula 1.

H Ιταλοί «έτρεξαν» έναν διαγωνισμό όπου ζητούσε από τον κόσμο που είναι παθιασμένος με τη Ferrari, θεωρεί τον εαυτό του ταλαντούχο, διαθέτει καλλιτεχνικό πνεύμα και εξαιρετικές δεξιότητες ή έχει πρωτοποριακές ιδέες για το νέο μονοθέσιο της ομάδας να φτιάξει το δικό του video και να το στείλει…

Χιλιάδες έστειλαν video με την ελπίδα να κερδίζουν ένα από τα 15 μαγικά εισιτήρια. Μεταξύ αυτών ήταν ο Νίκος Τσαμάνδουρας συνεργάτης μάλιστα του automoto στο zougla.gr.

Ο Νίκος ήταν ο μοναδικός από τη χώρα μας που είχε την ευκαιρία να ζήσει το όνειρο .

Για να δείτε το βραβευμένο video  πατήστε την  εικόνα.

 

 

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου από το Ζougla.gr, πατώντας   εδώ.

 

 

Γνωρίζω τους ήρωες της Επανάστασης του 1821.

Για να γνωρίσουν οι μαθητές του ήρωες της Επανάστασης του 1821 , δημιούργησα την παρακάτω δραστηριότητα η οποία απευθύνεται στους μαθητές της Α’ , Β΄ , Γ΄ τάξης του δημοτικού.

Για να τη δείτε πατήστε την παρακάτω εικόνα.

 
maxes_ellinon1

 

 

Αρχαιολογικός χώρος πλατείας Δημαρχείου (Κοτζιά).

Με αφορμή την κατασκευή υπόγειου σταθμού αυτοκινήτων πραγματοποιήθηκε από το 1985 έως το 1988 μεγάλη ανασκαφική έρευνα στην πλατεία Δημαρχείου , σε έκταση 7.000 τμ .Δείτε στο παρακάτω video που δημιούργησα , πως διατηρείται σήμερα ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα αυτής της ανασκαφής.

Εικονική περιήγηση στο σπήλαιο Λασκώ (γαλλ. Grotte de Lascaux)

Το σπήλαιο Λασκώ (γαλλ. Grotte de Lascaux) είναι ένα από τα πλέον σημαντικά σπήλαια με παλαιολιθικής εποχής τοιχογραφίες, ιδιαίτερα διακρινόμενες όχι μόνον ως προς τον αριθμό τους αλλά και ως προς την αισθητική τους. Έχει αποκληθεί η «Καπέλα Σιξτίνα των τοιχογραφιών», «Βερσαλίες της Προϊστορίας» και «Γαλλική Αλταμίρα». Το σπήλαιο βρίσκεται κοντά στο χωριό Μοντινιάκ στην κοιλάδα του ποταμού Βεζέρ (Vézère) στον νομό (département) Ντορντόνι (Dordogne) στην περιοχή (région) της Ακουιτανίας (Aquitaine) της νοτιοδυτικής Γαλλίας. Αποτελεί μία από τις Προϊστορικές τοποθεσίες και ζωγραφισμένα σπήλαια της κοιλάδας του Βεζέρ, που, από το 1979, έχουν χαρακτηριστεί ως Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς από την UNESCO.

( Πηγή Wikipedia)

Για να περιηγηθείτε στο σπήλαιο , πατήστε εδώ

Φύλλο εργασίας για το κείμενο «Ο Μάγκας» από την 4η ενότητα της Ε’ τάξης.

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε το φύλλο εργασίας που δημιούργησα για τις μαθησιακές ανάγκες των μαθητών του τμήματος Ένταξης.

ΜΑΓΚΑΣ

«Χωρίς φως».Υποστηρικτικό υλικό για τη διδασκαλία του γράμματος « Φ φ » με χρήση ΤΠΕ

                                                           

    Σχημάτισε το παζλ για να βρεις την εικόνα που αρχίζει από  « Φ φ » .

fyloooooo

                          Βρες τις λέξεις που έχουν     « Φ φ » .

f

 Για να εξασκηθείς καλύτερα κάνε κλικ στην παρακάτω εικόνα.

fidi.jpgααα

 

Φύλλα εργασίας για τη διαφοροπoιημένη διδασκαλία κειμένων της 4ης ενότητας στο μάθημα της γλώσσας Δ’ τάξης

Για τις ανάγκες των μαθητών του τμήματος ένταξης που υπηρετώ , δημιούργησα τα παρακάτω τα φύλλα εργασίας προσαρμοσμένα στις μαθησιακές τους ανάγκες .

Στόχοι των φύλλων εργασίας.

  • Εξάσκηση της αναγνωστικής ικανότητας.
  • Κατανόηση κειμένου.
  • Καλλιέργεια γραπτής και προφορικής έκφρασης.
  • Εκμάθηση ορθογραφικών κανόνων και του βασικού λεξιλογίου της ενότητας.

Για να τα δείτε πατήστε τους παρακάυω συνδέσμους :

Σκουπίδια_που_ταξιδεύουν_

Εθνικό_θαλάσσιο_πάρκο_σε_νησί_του_Αιγαίου

Στάση_βροχοσταλίδων

Στάση_βροχοσταλίδων_(2)

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ_ΤΟ_ΞΑΝΑ

 

Εργασιακά δικαιώματα εκπαιδευτικών.

 

Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε., επικαιροποιεί τις αποφάσεις του για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και σας καλεί να ενημερώσετε γι’ αυτό τους συναδέλφους των σχολείων σας.

ERGASIAKA_DIKAIOMATA_EKPAIDEYTIKON

Θα το χάσουμε το τραίνο της Ψηφιακής Τεχνολογίας στο σχολείο;

Κάποιος είπε κάποτε ότι ο Ιονέσκο (πατριάρχης του λεγομένου «θεάτρου του παραλόγου») στην Ελλάδα θα ήταν άνεργος, γιατί όλη η Ελλάδα κυριαρχείται από το παράλογο. Ορίστε ακόμη ένα δείγμα για την ενίσχυση αυτής της διαπίστωσης: πώς κινδυνεύουμε να «χάσουμε» το τραίνο της ψηφιακής τεχνολογίας στο σχολείο.

Κυκλοφορούν, εδώ και λίγες μέρες, έντονες φήμες ότι το Υπουργείο Παιδείας θέλει να σταματήσει το λεγόμενο Β’ Επίπεδο Επιμόρφωσης στην Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), ένα καταξιωμένο στη συνείδηση των εκπαιδευτικών πρόγραμμα Eπιμόρφωσης. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα το οποίο είναι από τα πλέον πετυχημένα έργα Επιμόρφωσης ΤΠΕ στην Ελλάδα,  και διεθνώς.

Γιατί όμως θεωρείται πετυχημένο, τι το «κάνει» πετυχημένο; Ένα άρθρο σε κάποιο site, όπως αυτό που διαβάζετε; Προφανώς όχι!

Στη συνέχεια, θα επιχειρήσουμε να δώσουμε μερικά στοιχεία, τα οποία τεκμηριώνουν, κατά τη γνώμη μας, τη σημαντική επιτυχία του προγράμματος αυτού και την αναγκαιότητα συνέχισής του.

Για να διαβάσετε τη συνέχεια του άρθρου πατήστε ,  εδώ.

Σχεδιάζεται η κατάργηση της Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου στις Τ.Π.Ε.;

Σύμφωνα με το Σύλλογο Επιμορφωτών Σ.ΕΠ.-ΤΠΕ@Ε, ο οποίος επικαλείται πληροφορίες που προέρχονται από το υπουργείο Παιδείας, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) και το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ /Ι.Τ.Υ.Ε. εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο της διακοπής (κατάργησης) του προγράμματος: «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη», που υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013) με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου.

Συγκεκριμένα σχεδιάζεται η κατάργηση τόσο του παραδοσιακού μοντέλου (δια ζώσης συνεδρίες σε Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης) όσο και του μοντέλου της μεικτής μάθησης για απομακρυσμένες και δυσπρόσιτες περιοχές (επιμόρφωση Β επιπέδου ΤΠΕ, διάρκειας 96 διδακτικών ωρών).

Για περισσότερα πατήστε , εδώ.

Αν συμφωνείτε , μπορείτε να υπογράψτε ηλεκτρονικά  την επιστολή διαμαρτυρίας στο

http://www.avaaz.org/el/petition/Ypoyrgeio_Paideias_kai_Thriskeymaton_Na_min_katargithei_i_epimorfosi_V_epipedoy_stis_TPE/?cayanfb

 

Newsletter με τα νέα για την “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο”

Κυκλοφόρησε το newsletter  με τα νέα για την “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο” του δεύτερου διμήνου για το 2014.

Επίσης, μπορείτε να αναγνώσετε το http://internet-safety.sch.gr/2014b/ από το smartphone σας ή να το επισκεφθείτε απευθείας στο site.

 

 

 

Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων