Μια από τις σημαντικότερες έννοιες στη Πληροφορική είναι η χρήση της δομής επανάληψης. Θέλουμε οι μαθητές του δημοτικού, να μάθουν την εντολή επανάληψης σε μια γλώσσα προγραμματισμού χωρίς όμως να αναλωθούν στον τρόπο σύνταξη της εντολής πληκτρολογώντας όπως απαιτείται για τη σύνταξη στις κλασσικές γλώσσες προγραμματισμού. Γι’ αυτό το λόγο κρίνεται σκόπιμο να χρησιμοποιηθεί η γλώσσα προγραμματισμού Scratch . Είναι ένα περιβάλλον ελκυστικό στους μαθητές, με σύγχρονο interface και διασκεδαστικό τρόπο εργασίας ενώ συγχρόνως ο μαθητής μπορεί να δει τα αποτελέσματα της κάθε ενέργειάς του.
Το διδακτικό σενάριο αποσκοπεί στην κατανόηση της λειτουργίας της δομής επανάληψης. Ιδιαίτερα μέσα από αυτό το διδακτικό σενάριο οι μαθητές θα αποκτήσουν δεξιότητες όσον αφορά τη λειτουργία της εντολής με τη χρήση του συγκεκριμένου λογισμικού και θα εκτιμήσουν την λειτουργικότητά της.
Δείτε το παρακάτω βίντεο:
Μελετήστε το παράδειγμα με τις μέλισσες: