Την Κυριακή 7 Ιουνίου 2026 η χορωδία των μαθητών της ΣΤ΄τάξης έδωσε συναυλία στην Αίθουσα “Μουσσών” του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Βριλησσίων.
Το πρόγραμμα της συναυλίας περιελάμβανε Ελληνικά Παραδοσιακά Τραγούδια που διδάχτηκαν στο μάθημα της μουσικής.
Η χορωδία μας καταχειροκροτήθηκε από γονείς και φίλους, για την άψογη ερμηνεία του προγράμματός της.
Διδασκαλία, διεύθυνση και συνοδεία πιάνου: εκπαιδευτικός μουσικής, Ελένη Ψαρογιώργου.
Βιολί: Δήμητρα Μέγγου.

Αφήστε μια απάντηση