Ειρήνη του Αριστοφάνη

Σε αυτή τη συνάντηση ολοκληρώθηκε η γνωριμία των μαθητών με το έργο “Ειρήνη” του Αριστοφάνη. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε μέσω σύγχρονης τηλεκπαίδευσης και αξιοποιήθηκαν τεχνικές της διερευνητικής δραματοποίησης.

1η δραστηριότητα: Αφήγηση

Οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τη συνέχεια του αριστοφανικού έργου μέσω δραματοποιήμενης αφήγησης.

2η δραστηριότητα: Ανακριτική καρέκλα

Με την τεχνική της ανακριτικής καρέκλας οι μαθητές έκαναν τις ερωτήσεις τους στον Τρυγαίο. Στον ρόλο του Τρυγαίου κάποιοι από τους μαθητές της τάξης.

3η δραστηριότητα: Ρόλος στο χαρτί.

Μέσω διαμοιρασμού οθόνης, οι μαθητές μοιράστηκαν το περίγραμμα του χεριού του Τρυγαίου. Μέσα στο περίγραμμα έγραψαν συναισθήματα και σκέψεις του Τρυγαίου ενώ στο εξωτερικό του περιγράμματος έγραψαν σκέψεις κα συναισθήματα δικά τους ή άλλων ηρώων του έργου, για τον Τρυγαίο.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.