Χάθηκε η Ειρήνη

Στο επόμενο δίωρο που πραγματοποιήθηκε δια ζώσης και εξ αποστάσεως, οι μαθητές ήρθαν αντιμέτωποι σε ένα νέο μυστήριο. Η Ειρήνη εξαφανίστηκε.

1η δραστηριότητα: Παιχνίδι με τα μέρη του θεάτρου.

Οι μαθητές έπαιξαν παιχνίδια αντιστοίχησης με τα μέρη του αρχαίου ελληνικού θεάτρου και με τη λειτουργία τους.

2η δραστηριότητα: Στοιχεία έρευνας

Με αφορμή το «εύρημα» που βρήκαμε στο αρχαίο θέατρο Επιδαύρου οι μαθητές βρήκαν πληροφορίες για τα τρία στοιχεία που θα μας οδηγήσουν στην επόμενη περιπέτειά μας.  Μιλήσαμε για τα Μεγάλα Διονύσια, για τον Αριστοφάνη και για το έργο του Ειρήνη.

3η δραστηριότητα: Η εξαφάνιση της Ειρήνης

Ο αυτοσχεδιασμός μας ξεκινάει μέσα από ένα αντικείμενο. Μια παλιά εφημερίδα που έχει ως πρώτο θέμα την εξαφάνιση της Ειρήνης.

Όλοι ως Αθηναίοι πολίτες αυτοσχεδιάσαμε αφορμή το συγκεκριμένο γεγονός. Πού πήγε η Ειρήνη; Εξαφανίστηκε μόνη της; Μήπως κάποιοι την απήγαγαν; Αυτά ήταν ορισμένα από τα ερωτήματα που απασχόλησαν τους συμμετέχοντες.

4η δραστηριότητα: Ο Τρυγαίος εμφανίζεται!

Ο Τρυγαίος (ΔσΡ) εμφανίζεται στη σκηνή και αναφέρει πως ψάχνει και αυτός την Ειρήνη. Ο πόλεμος την έκλεισε σε μία σπηλιά και πρέπει οπωσδήποτε να την ελευθερώσει. Οι συμμετέχοντες σε ρόλο προτείνουν διάφορες λύσεις.

5η δραστηριότητα: Γραφή σε ρόλο

Οι συμμετέχοντες σε ρόλο γράφουν το ημερολόγιο της Ειρήνης μέσα στη σπηλιά που την έχει φυλακίσει ο πόλεμος.

6η δραστηριότητα: Δημιουργία σκηνικού χώρου

Οι μαθητές φτιάχνουν με αντικείμενα της τάξης τη σπηλιά της Ειρήνης και αυτοσχεδιάζουν σε ρόλο Ειρήνης.

 

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση