Γινόμαστε αρχαιολόγοι

Μια μικρή περιπέτεια ξεκινά για τους μαθητές της Δ’ τάξης! Καλούμαστε όλοι να γίνουμε αρχαιολόγοι και να ανακαλύψουμε τα μυστικά του αρχαίου ελληνικού θεάτρου. Με τη χρήση της δραματικής τεχνικής “μανδύας του ειδικού” ο εκπαιδευτικός καλεί τα παιδιά να γίνουν αρχαιολόγοι και να πραγματοποιήσουμε μία ανασκαφή στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου.

1η δραστηριότητα: Η εκπαίδευση των αρχαιολόγων.

Για να μπορέσουμε να κατανοήσουμε τη σημασία των ευρημάτων μας αλλά και για να είμαστε σε θέση όλοι να γνωρίζουμε που πρέπει να ψάξουμε έπρεπε πρώτα να περάσουμε από μία βασική εκπαίδευση. Να μάθουμε ποια είναι τα βασικά μέρη του αρχαίου θεάτρου. Αρχικά μέσω περιήγησης στο διαδίκτυο βρήκαμε τις εικόνες ορισμένων θεάτρων και στη συνέχεια δουλεύοντας με σχήματα κατανοήσαμε τη λειτουργία της σκηνής, της ορχήστρας και του κοίλου.

2η δραστηριότητα: Ταξίδι στην Επίδαυρο

Μέσω της εφαρμογής Google Tour περιηγηθήκαμε στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου. Είδαμε κάθε μέρος του θεάτρου, συζητήσαμε τη λειτουργία του και βρήκαμε το πρώτο μας στοιχείο πίσω από το κοίλον.

 

 

 

 

 

 

3η δραστηριότητα: Μια μυστηριώδης επιγραφή

Πίσω από το κοίλον βρήκαμε μία μυστηριώδης επιγραφή η οποία θα μας δώσει στοιχεία για το πρώτο έργο που θα μελετήσουμε. Παίρνοντας τα ειδικά εργαλεία ως εκπαιδευμένοι αρχαιολόγοι πλέον, προχωρήσαμε στην αποκατάσταση του αρχαιολογικού ευρήματος με μεγάλη προσοχή έτσι ώστε να το παραδώσουμε στην αρχαιολογική υπηρεσία. Το “εύρημα” στις εικόνες είναι μία κατασκευή από πυλό.

4η δραστηριότητα: Επεξεργασία στοιχείων

Οι μικροί αρχαιολόγοι συλλέγουν στοιχεία.

  • 421 π.Χ.
  • ΕΙΡΗΝΗ
  • Μεγάλα Διονύσια

Κλείνοντας τη συνάντησή μας, συζητήσαμε τον τρόπο σύνδεσης των τριών πληροφοριών. Αποφασίσαμε να ψάξουμε στο διαδίκτυο μέχρι το επόμενο μάθημα Θεατρικής Αγωγής.

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.