Μετά το τέλος της Χριστουγεννιάτικης γιορτής στο χώρο του Νηπιαγωγείου πραγματοποιήσαμε σχολικό παζάρι με τη βοήθεια των γονέων.Ένα μέρος από τα έσοδα διατέθηκαν για φιλανθρωπικό σκοπό και με τα υπόλοιπα καλύψαμε ανάγκες του σχολείου μας.
Κάτω από : Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το σχολικό μας παζάρι