Πολύτιμο έργο στα χέρια των παιδιών που την επεξεργάστηκαν και εξοικειώθηκαν γρήγορα μαζί της. Στο άκουσμα ενός φυσικού αριθμού τα περισσότερα παιδιά τον σχημάτισαν σωστά. Το δύσκολο ήταν ο σωστός σχηματισμός των δεκαδικών. Με την παιδαγωγική αξιοποίηση όμως του λάθους μπορούσαν όλοι να δουν τι έκαναν λάθος και πόσα διαφορετικά λάθη υπήρχαν. Δέστε παρακάτω τις δύο διαφορετικές εκδοχές.. του ίδιου αριθμού.
Οι ράβδοι ανέβηκαν και κατέβηκαν πολλές φορές μέχρι οι μαθητές να κατανοήσουν ότι κάθε ψηφίο έχει και διαφορετική αξία. Επίσης ότι έπρεπε να συμπληρώσουν με το κενό ή το μηδέν.
Μία εκπαιδευτική παιχνιώδης δραστηριότητα για να περνάμε καλά μαθαίνοντας… Με πολύ αγάπη!!!
Γ.Π.