ΠΡΟΣΟΧΗ !

  • ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4-11-2020 ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 8.00 ΕΩΣ ΤΙΣ 13.00 ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
  • ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ
  • ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ WEBEX ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΣΑΣ
  • ΟΤΑΝ ΤΑ ΛΥΣΕΤΕ ΘΑ ΤΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ
  • ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΟ EMAIL ΜΟΥ : georgel1996@hotmail.com
  • ΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΘΑ ΑΝΕΒΟΥΝ ΣΤΟ BLOG ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
  • ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΡΙΤΗΣ 1-12-2020 ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20

ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΚΛΑΣΜΑΤΩΝ

ΣΕΛ 53 ΚΑΙ 54 ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ

  • Για να διαιρέσουμε δυο ομώνυμα κλάσματα,
    διαιρούμε τους αριθμητές τους.
  • Για να διαιρέσουμε δυο ετερώνυμα κλά-
    σματα, τα μετατρέπουμε πρώτα σε ομώνυμα
    και έπειτα διαιρούμε τους αριθμητές τους.
  • Ένας άλλος τρόπος για να διαιρέσουμε
    δύο κλάσματα είναι να αντιστρέψουμε τους
    όρους του δεύτερου κλάσματος και, αντί για
    διαίρεση, να κάνουμε πολλαπλασιασμό

ΔΩΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ 3η ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΣΩΣΤΑ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΥΤΕΡΑΣ 30 -11-2020

ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΜΕ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ

ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΔΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΕΛ 16:

13. Ο Ιουστινιανός μεταρρυθμίζει
τη διοίκηση και τη νομοθεσία

ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η 1η ΑΣΚΗΣΗ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ Η 2η ΣΤΟ ΠΡΟΧΕΙΡΟ

ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 27-11-2020

ΕΓΙΝΕ Η ΣΕΛ 17 ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

ΑΣΚΗΣΗ-ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΠΡΟΧΕΙΡΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ

2. Αντιμετώπισε σωστά ο Ιουστινιανός τους στασιαστές; Πώς αξιολογείτε τις ενέργειες
και των δύο πλευρών; Με ποιον τρόπο νομίζετε ότι θα μπορούσαν να ρυθμιστούν οι
διαφορετικές απόψεις και να αποτραπούν οι συγκρούσεις;

ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ Η ΑΣΚΗΣΗ 4η -ΑΚΡΟΣΤΙΧΙΔΑ ΤΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΥ

ΝΕΟ ΜΑΘΗΜΑ:

15. Η Αγία Σοφία, ένα αριστούργημα της αρχιτεκτονικής

Τι θα μάθουμε:

 – Ποιοι ήταν υπεύθυνοι για το σχεδιασμό της Αγίας Σοφίας.

– Ποιο ήταν το αρχιτεκτονικό της σχέδιο.

– Πώς η Αγία Σοφία έγινε κέντρο της θρησκευτικής και της εθνικής ζωής του Βυζαντίου.

Έγγραφο1

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ -ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΧΕΙΡΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ

  1. ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΝΙΚΑ;
  2. ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ;
  3. ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΝΕΘΕΣΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΟΥ;
  4. ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΧΕ;
  5. ΠΟΙΟΙ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΣΤΟ ΧΤΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΥΛΙΚΑ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ;
  6. ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΑΝ ΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΣ ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΕ;
  7. ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ;

QUIZ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ

 

 

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

3. Οι μαθητές του Ιησού Χριστού ΣΕΛ31,32,33



Λήψη αρχείου

ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑ, Η ΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ -ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

(α) Αλιείς ανθρώπων

[5,1] Μια μέρα, καθώς ο λαός ήταν γύρω του πυκνός και άκουγαν τον λόγο του Θεού, και αυτός στεκόταν στην όχθη της λίμνης Γεννησαρέτ,1 [2] είδε δύο βάρκες στην ακρολιμνιά. Οι ψαράδες είχαν βγει από τις βάρκες τους. [3] Μπήκε σε μια από τις βάρκες, που ήταν του Σίμωνος, και του είπε ν᾽ ανοιχτεί λίγο από την στεριά. Και κάθισε, κι από την βάρκα δίδασκε τον λαό.

[4] Όταν έπαψε να μιλάει, είπε στον Σίμωνα. Πήγαινε στα βαθιά νερά και ρίξτε τα δίχτυα σας για να πιάσετε ψάρια. [5] Και ο Σίμων του αποκρίθηκε· Δάσκαλε, όλη νύχτα κοπιάσαμε σκληρά και δεν πιάσαμε τίποτε, αλλά επειδή μου το λες θα ρίξω τα δίχτυα. [6] Και τα έριξαν κι έπιασαν πάρα πολλά ψάρια, τόσα που σχίζονταν τα δίχτυα τους. [7] Τότε φώναξαν τους συντρόφους της άλλης βάρκας να έρθουν να τους βοηθήσουν. Και πήγαν και γέμισαν και τις δύο βάρκες τόσο που σχεδόν βούλιαζαν. [8] Όταν ο Σίμων Πέτρος το είδε, έπεσε στα γόνατα μπροστά στον Ιησού και είπε· Πήγαινε από κοντά μου, Κύριε, γιατί είμαι άνθρωπος αμαρτωλός. [9] Ήταν κατάπληκτος, καθώς και όλοι όσοι ήσαν μαζί του, από το πλήθος τα ψάρια που είχαν πιάσει. [10] Κατάπληκτοι ήσαν κι ο Ιάκωβος κι ο Ιωάννης, γιοι του Ζεβεδαίου,2 που ήσαν σύντροφοι του Σίμωνος. Και ο Ιησούς είπε στον Σίμωνα· Μη φοβάσαι· Από τώρα κι ύστερα ανθρώπους θ᾽ αγρεύεις. [11] Τράβηξαν τις βάρκες τους στην στεριά, τα άφησαν όλα και τον ακολούθησαν.3

ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ  ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:

  1. ΠΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗ ΛΟΥΚΑ;
  2. ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΟΙ ΨΑΡΑΔΕΣ ΜΕ ΤΟΣΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ;
  3. ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΑΛΙΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ;
  4. ΠΟΙΟΥΣ ΔΙΑΛΕΞΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΑΠ΄ΑΥΤΟΥΣ ΣΤΕΝΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΚΗΡΥΚΕΣ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ;
  5. ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ;
  6. ΤΙ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΟΙ ΥΙΟΙ ΖΕΒΑΔΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ;

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 27-11-2020

ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ:ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ 2 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΕΛ 52

ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

ΓΛΩΣΣΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 27-11-2020

ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ: Οι φίλοι τραγουδάνε ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΑ ΔΙΣΤΙΧΑ  ΣΕΛ 81

Οι μαντινάδες είναι δίστιχα με δεκαπεντασύλλαβους ομοιοκατάληκτους στίχους
που φτιάχνουν αυθόρμητα οι Κρητικοί και σχολιάζουν κάτι που υπάρχει γύρω τους ή
περιγράφουν αυτά που αισθάνονται. Περιέχουν πολλές τοπικές λέξεις (ιδιωματικές).
Στις παραπάνω μαντινάδες βρείτε τις ιδιωματικές λέξεις και γράψτε στο τετράδιό σας τη σημασία τους.

ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΣΚΗΣΗ 2 και 3

ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΓΛΩΣΣΑΣ: ΣΕΛ48,49,50,51: ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ:

ΑΣΚΗΣΕΙΣ :ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ/ΣΥΝΩΝΥΜΑ-ΑΝΤΙΘΕΤΑ