ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ WEBEX ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2021

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΝΕΟ!

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ!

ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΤΑΒΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΔΑΣΚΕΙ



Λήψη αρχείου

ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 26 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2021

Επανάληψη Ε Ενότητας: Η μεγάλη ακμή του Βυζαντινού κράτους



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

1ο GUIZ ΓΙΑ ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

2οGUIZ ΓΙΑ ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

GUIZ – ΚΡΕΜΑΛΑ* ΓΙΑ ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:

ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΣΚΗΣΗ 1η ΣΕΛ 34 ΚΑΙ  2 ΣΕΛ 35

 

 

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ Α.Ν.Ι.Μ.Α



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

 

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΠΕΜΠΤΗΣ 25 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2021

5η Θεματική Ενότητα

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ

ΣΕΛ: 61 1. Η ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ – Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ-ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ

ΣΕΛ 65 : ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ «ΕΚΚΛΗΣΙΑ» ΣΕΛ 65-66-67

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ:

1.ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ;

2.ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΤΜΑΤΟΣ;

3.ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΕΤΡΟΥ;

4.ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ «ΕΚΚΛΗΣΙΑ»;

5.ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΣΥΝΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;

6.ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ;

7.ΠΟΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;

ΦΥΣΙΚΗ ΤΕΤΑΡΤΗΣ 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2021

ΦΕ6: ΑΓΩΓΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΩΤΕΣ

Τα ελεύθερα ηλεκτρόνια δεν κινούνται με την ίδια ευκολία σε όλα τα υλικά. Η ροή του ηλεκτρικού ρεύματος είναι σε άλλα υλικά ευκολότερη και σε άλλα δυσκολότερη. Τα υλικά, μέσα από τα οποία το ηλεκτρικό ρεύμα ρέει εύκολα, ονομάζονται αγωγοί. Αγωγοί είναι όλα τα μέταλλα, όπως ο σίδηρος, το αλουμίνιο, ο χαλκός και άλλα. Αγωγός είναι και ο γραφίτης.

Τα υλικά μέσα από τα οποία δεν είναι δυνατή η ροή του ηλεκτρικού ρεύματος ονομάζονται μονωτές. Μονωτές είναι το ξύλο, το ύφασμα, το γυαλί και τα πλαστικά. Για την κατασκευή των κυκλωμάτων είναι απαραίτητοι τόσο οι αγωγοί όσο και οι μονωτές.

Οι αγωγοί χρησιμοποιούνται, όταν είναι επιθυμητή η εύκολη ροή των ελεύθερων ηλεκτρονίων, ενώ οι μονωτές χρησιμοποιούνται για την προστασία μας από αυτή. Από αγωγούς κατασκευάζεται, λοιπόν, το εσωτερικό των καλωδίων, για να μπορεί να ρέει το ηλεκτρικό ρεύμα μέσα από αυτά, ενώ οι μονωτές μας προστατεύουν περιβάλλοντας τους αγωγούς.

 

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

 

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΕΤΑΡΤΗΣ 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2021

ΚΕΦ: 31  Η έννοια του ποσοστού

ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ ΣΕΛ: 21 ΚΑΙ 22 ΟΛΑ

 

Να υπολογίσεις νοερά:
 Τα 10% των 200 €: ……………………………………………………………………………………………………
 Τα 20% του ενός κιλού: ………………………………………………………………………………………………
 Τα 50% της μισής ώρας: ……………………………………………………………………………………………
 Το 30% των παιδιών του σχολείου σου: …………………………………………………

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΛΑ  ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΛΥΣΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ:

1. Ένα παντελόνι που κόστιζε 90 € πωλείται με έκπτωση 40%. Ποια είναι η νέα τιμή του;

2.Η Δανάη έχει στον κουμπαρά της 420 €. Χρησιμοποίησε το 65% από αυτά, για
να αγοράσει ένα ποδήλατο.
Να υπολογίσεις με ακρίβεια πόσα χρήματα της έμειναν: …………………………

3.Η Δανάη έχει 25 €. Θέλει να αγοράσει μία φόρμα γυμναστικής που κοστίζει 30
ευρώ. Το κατάστημα έχει 25% έκπτωση στις φόρμες. Μπορεί να αγοράσει με
τα χρήματα που έχει τη φόρμα γυμναστικής;

ΓΛΩΣΣΑ ΤΕΤΑΡΤΗΣ 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2021

ΕΝΟΤΗΤΑ 11

ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ ΣΕΛ:70

ΑΝΑΓΝΩΣΗ:

Παραδοσιακά παιχνίδια

ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η 1η ΚΑΙ Η 2η ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΕΛ 71

ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΣΚΗΣΗ  3η ΣΕΛ 73 ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΕΛ 72 ΜΕ ΤΑ ΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΗ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ ΑΟΡΙΣΤΟΥ

ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΟΝΟ Η ΑΣΚΣΗ 1η



Λήψη αρχείου

 

 

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΡΙΤΗΣ 23 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2021

27. Η καθημερινή ζωή στην ύπαιθρο στα χρόνια των Ισαύρων και των Μακεδόνων

Τι θα μάθουμε:

  •     Τον τρόπο ζωής, την οικονομία, τα επαγγέλματα, τις κοινωνικές εκδηλώσεις των βυζαντινών της υπαίθρου.
  •     Τις εργασίες και τα καθήκοντα των γυναικών.

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ  ΑΚΟΥΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ VIDEO TOY MAΘΗΜΑΤΟΣ

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΟΧΕΙΡΟ

Ερωτήσεις

  • Διαβάζοντας τις πληροφορίες του μαθήματος μπορείς να συγκρίνεις τη ζωή ενός πολίτη του Βυζαντίου με αυτή της οικογένειάς σου; Υπάρχουν ομοιότητες ή διαφορές και ποιες είναι αυτές;
  • Γιατί οι Βυζαντινοί επέλεγαν να κτίζουν τα χωριά τους σε πλαγιές λόφων και κοντά σε πηγές; Υπάρχουν χωριά στην περιοχή μας με αυτά τα χαρακτηριστικά;
  • Τι καλλιεργούσαν οι Βυζαντινοί;
  • Ποια ήταν η θέση της γυναίκας στη βυζαντινή κοινωνία;
  • Τα πανηγύρια των Βυζαντινών μοιάζουν με τα σημερινά; Τι πιστεύεις;