ΓΑΚΗ ΣΟΦΙΑ

Καλώς ήρθατε!

Ευχές…εξ’ αποστάσεως!

Δεκ 202029

Το δέντρο των ευχών

 Νηπιαγωγείο Μεσορόπης

Χριστούγεννα 2020

 

 

Ιστολόγιο στο ΠΣΔ – Blog IV – Ενσωμάτωση

Δεκ 202020

Ιστολόγιο στο ΠΣΔ – Blog IV: Ενσωμάτωση

 Άσκηση: Ενσωμάτωση

eTwinning: «Journey to shapes island»

 

Παιχνίδι: Σχήματα

 

 

 

Ιστολόγιο στο ΠΣΔ – Blog III Πολυμέσα

Δεκ 202020

Ιστολόγιο στο ΠΣΔ – Blog III:Πολυμέσα

Άσκηση: Εισαγωγή Πολυμέσων

 

Πιστοποιητικό εγγραφής έργου eTwinning

 

eTwinning: Let’s play every day!

Συνεργατικά παιχνίδια – Let’s play every day!

Δεκ 202013

eTwinning 2020-21

Let’s play every day!

Collaborative games of December

Το έργο συνεχίζεται εξ’ αποστάσεως, με τη δημιουργία online συνεργατικών παιχνιδιών το Δεκέμβριο. Τα σχολεία σε δύο ομάδες συμμετέχουν στη δημιουργία online συνεργατικών παιχνιδιών. Η πρώτη ομάδα για το παιχνίδι «τροχός» και η δεύτερη για το παιχνίδι «πάζελ Χριστουγεννιάτικο δέντρο». Στο σχολείο μας, τα παιδιά ζωγράφισαν τα Χριστουγεννιάτικα δώρα, μέσα από τη ψηφιακή τάξη (webex) και με τη βοήθεια της εφαρμογής Ζωγραφική Microsoft.

 

 

Το συνεργατικό παιχνίδι «τροχός»

Παίζουμε το παιχνίδι «τροχός» εξ’ αποστάσεως…

Internet safety

Νοέ 202018

Internet safety 

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

 

Μασκότ-Journey to shapes Island

Νοέ 202018

eTwinning 2020-21/Journey to shapes Island

Συνεργατική μασκότ του έργου

 

eTwinning «Soil STEAM» – EQL

Οκτ 202028

Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας eTwinning

για το έργο «Soil STEAM»

 

Πρόγραμμα eTwinning 2020-21 «Journey to Shapes Island»

Οκτ 202025

eTwinning 2020-2021

«Journey to Shapes Island»

Συμμετοχή στο eTwinning έργο «Journey to Shapes Island» 

«Ταξίδι στο νησί των σχημάτων».

Στο έργο συμμετέχουν σχολεία από την Ελλάδα, την Τουρκία και τη Ρουμανία. Τα  συνεργαζόμενα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι χώρες παρουσιάζονται στο συνεργατικό padlet εδώ 

Η γλώσσα του μεγάλου βιβλίου της φύσης είναι τα μαθηματικά. (Γαλιλαίος)

Οι  κεντρικοί στόχοι της μαθηματικής εκπαίδευσης δεν είναι η τυπική μάθηση εννοιών και διαδικασιών αλλά η ανάπτυξη ενός τρόπου σκέψης που αξιοποιεί χαρακτηριστικά της μαθηματικής επιστήμης. Η εκπαίδευση αυτή αρχίζει από τις μικρότερες ηλικίες στη διάρκεια των οποίων, παράλληλα με την υπόλοιπη κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη, μπαίνουν τα θεμέλια και για την νοητική ανάπτυξη του ατόμου και κατά συνέπεια και την καλλιέργεια αυτού του ιδιαίτερου τρόπου σκέψης και δράσης. Η ολοκληρωμένη ανάπτυξη των μαθηματικών εννοιών και διαδικασιών κάνει απαραίτητη τη θεμελίωση από την προσχολική ηλικία και τη βαθμιαία προσέγγιση τους με συστηματικές εμπειρίες και δράσεις. Τα παιδιά ζουν σε ένα γεωμετρικό κόσμο (τα κτίρια που βλέπουν στο δρόμο, τα τρόφιμα που τρώνε, τα παιχνίδια που χρησιμοποιούν κ.τ.λ. έχουν τη μορφή γεωμετρικών σχημάτων). Σχεδόν όλα όσα σχετίζονται με τα παιδιά σχετίζονται με τη γεωμετρία. Όπως και άλλες μαθηματικές έννοιες, πολλές γνώσεις και εμπειρίες σχετικά με τα γεωμετρικά σχήματα αρχίζουν να κερδίζονται στην προσχολική ηλικία. 

Λίγα λόγια για το έργο

Το έργο μας θα βασιστεί σε μια φανταστική ιστορία με  έναν χαρακτήρα που θα δημιουργηθεί με τη συνεργασία των μαθητών μας που θα σχεδιάσουν και θα αποφασίσουν ένα όχημα (υποβρύχιο, πλοίο, αεροπλάνο κ.λπ.)  για αυτόν τον χαρακτήρα ο οποίος θα πάρει το όχημά του για να επισκεφθεί το νησί των κύκλων, το νησί των τριγώνων, των τετραγώνων και των ορθογωνίων. Θα δημιουργήσει  τραγούδι-παιχνίδι για τα γεωμετρικά σχήματα σε αυτά τα νησιά ώστε να βρει έναν κωδικό πρόσβασης για κάθε νησί. Ο χαρακτήρας μας θα φτάσει με το όχημά του θα επισκεφθεί το νησί των κύκλων, το νησί των τριγώνων, το τετράγωνο νησί και το ορθογώνιο νησί αντίστοιχα.  Θα συνεργαστεί για τραγούδια-παιχνίδια-εικαστικές δραστηριότητες, web 2 εργαλεία για γεωμετρικά σχήματα σε αυτά τα νησιά. Θα κάνουμε ψηφιακή εργασία με web2 εργαλεία σε κάθε νησί. Τελικά θα βρει έναν κωδικό πρόσβασης για κάθε νησί. Τέλος θα γίνει ένα συνεργατικό προϊόν σχετικά με τον κωδικό πρόσβασής μας με συνεργασία των παιδιών.

Στόχοι

-Να παρέχει βασικές έννοιες και δεξιότητες μαθηματικών  όπως ταξινόμηση, αντιστοίχιση, σύγκριση, ακολουθία, έννοια αριθμών, χωρική αντίληψη, γεωμετρικά σχήματα, μέτρηση και γραφικά.

– Να προετοιμάσει εκπαιδευτικές εμπειρίες στις οποίες οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά σε έννοιες μαθηματικών.

-Να συμβάλλει στη διαρκή μάθηση και ένταξη των μαθηματικών στη ζωή των μαθητών.

-Να αναπτύξουν δεξιότητες απαραίτητες σε μαθητές  του 21ου αιώνα.

Αναμενόμενα αποτελέσματα

Να αναπτύξουν τα παιδιά δεξιότητες έρευνας και παρατήρησης, να δημιουργήσει σταθερά επιστημονικά θεμέλια και να καλλιεργήσει την επιστημονική σκέψη.

Να αναπτύξουν δεξιότητες του 21ου αιώνα (επίλυση προβλημάτων, επικοινωνία, συνεργασία και κριτική σκέψη, ψηφιακές ικανότητες και δεξιότητες αυτοπεποίθησης).

από κάτω από: 2020-2021 | με ετικέτα  |  Δεν υπάρχουν σχόλια »    

Code Week 2020

Οκτ 202023

Code Week 2020

Europe Code Week

CodeWeek:   10-25 Οκτωβρίου 2020
Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.
Η συμμετοχή στην Code Week 2020, με Unplugged activities, δράσεις μέσω eTwinning program and Codally team αλλά και δημιουργία δράσης με τίτλο: «Βρίσκω φίλους και παίζω».
Code with Art
Σώστε τους ωκεανούς
Αγαπημένα παιχνίδια
Βρίσκω φίλους και παίζω!
από κάτω από: 2020-2021 | με ετικέτα  |  Δεν υπάρχουν σχόλια »    
« Παλιότερα άρθρα


Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων