https://blogs.sch.gr/evpapaef/files/2023/07/nos_sentiments_et_nos_pensees-college-Ilioupolis.pptx
ΕΥΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ SWAY-ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ ΤΑΞΗ
ΕΥΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ SWAY
https://sway.office.com/gGHDXWckDvga9FI3
Μια από τις ιδιαίτερα δημοφιλείς εκπαιδευτικές παρεμβάσεις αποτελεί η ανεστραμμένη τάξη, η οποία τα τελευταία χρόνια, έχοντας ως γεωγραφική αφετηρία τις Η.Π.Α., διαδίδεται ολοένα και περισσότερο, στην εκπαιδευτική κοινότητα ,
αναζητά τεκμηρίωση στη θεωρητική γνώση και την πρακτική εμπειρία του πεδίου της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με την αξιοποίηση των ΤΠΕ .
Τα στάδια προετοιμασίας και εφαρμογής
Το μοντέλο της Αντεστραμμένης Τάξης, σύμφωνα με τους Estes et. al. (2014), περιλαμβάνει τρία στάδια προετοιμασίας και εφαρμογής:
- Πριν την τάξη
- Μέσα την τάξη
- Μετά την τάξη
-
1ο στάδιο Πριν την τάξη
«Πριν την τάξη», οι μαθητές λαμβάνουν (συνήθως μέσω κάποιας πλατφόρμας (LMS) το εκπαιδευτικό υλικό για μελέτη. Μπορούν να το δουν όσες φορές θέλουν, να εστιάσουν σε όποια σημεία επιθυμούν, στο δικό τους χώρο και με το δικό τους ρυθμό. Το πρωτοποριακό στοιχείο αυτής της διαδικασίας είναι ότι με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται μια μοναδική διαβάθμιση ως προς την αλληλεπίδραση των μαθητών με το εκπαιδευτικό υλικό, κάτι που δεν συμβαίνει κατά την παράδοση διαλέξεων στην τάξη.
Αξιολόγηση στο Στάδιο Α Διαγνωστική ή αρχική (pre–assessment) Διαμορφωτική (formative) Τελική (summative) ή συνολική, αθροιστική, απολογιστική.
Δραστηριότητες εκτός τάξης στο πλαίσιο της ανεστραμμένης τάξης
Οι δραστηριότητες εκτός τάξης προηγούνται του μαθήματος που πρόκειται να πραγματοποιηθεί στη σχολική αίθουσα και έχουν σκοπό να προετοιμάσουν, γνωστικά και ψυχολογικά, τους μαθητές και να τους βοηθήσουν να αποκτήσουν μια πρώτη επαφή με τα δεδομένα του νέου μαθήματος.
Η ανάθεση της παρακολούθησης βίντεο ως εργασία για το σπίτι, αποτελεί τη βασική πρακτική εφαρμογή της ανεστραμμένης τάξης. Τα βίντεο έχουν σκοπό να προετοιμάσουν τους μαθητές για το επόμενο μάθημα, στις περισσότερες περιπτώσεις αναπτύσσονται από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό και έχουν τη μορφή βιντεοδιάλεξης ή επίδειξης δραστηριοτήτων στον υπολογιστή.
Σε αρκετές περιπτώσεις, στα βίντεο αυτά ενσωματώνονται δραστηριότητες αλληλεπιδραστικού χαρακτήρα που σκοπό έχουν να διατηρήσουν την προσοχή και το ενδιαφέρον των μαθητών και να τους δώσουν ανατροφοδότηση
Στο πλαίσιο αυτό αξιοποιούνται διαδικτυακές εφαρμογές (π.χ., Edpuzzle) που επιτρέπουν στον εκπαιδευτικό να ενημερώνεται αμέσως, πριν από το μάθημα εντός τάξης, για τις απαντήσεις των μαθητών.
Με τον τρόπο αυτό, ο εκπαιδευτικός είναι σε θέση να αναγνωρίζει το επίπεδο των γνώσεων των μαθητών του και να προσαρμόζει τις εντός τάξης δραστηριότητες σύμφωνα με τα δεδομένα που έλαβε από τις προ-διδακτικές δραστηριότητες.
Για την πρώτη επαφή των μαθητών με το διδακτικό αντικείμενο, στο πλαίσιο των εκτός της τάξης δραστηριοτήτων, εκτός από το βίντεο, παρέχεται εκπαιδευτικό περιεχόμενο μέσω ηλεκτρονικών βιβλίων
2ο στάδιο «Μέσα στην τάξη»,
-
χρησιμοποιούνται ενεργητικές και συμμετοχικές διδακτικές τεχνικές. Εφόσον ο μαθητής έχει μελετήσει το υλικό «πριν την τάξη», προσέρχεται προετοιμασμένος και ο σχολικός χρόνος αξιοποιείται με
-
δραστηριότητες προς την κατεύθυνση της επίλυσης προβλημάτων και με
-
διεκπεραίωση ομαδικών εργασιών,
που διεξάγονται πάντα με την καθοδήγηση και τη βοήθεια του δασκάλου. Οι μαθητές καλούνται να συνδυάσουν τις πληροφορίες που προσέλαβαν έξω από την τάξη και να αλληλεπιδράσουν με αυτές και τους συμμαθητές τους με τρόπο, που να αποδεικνύει ότι έχουν γίνει ενεργοί χρήστες των πληροφοριών, με βάση τις προσωπικές τους εμπειρίες, τις ευκαιρίες κριτικής σκέψης και την αλληλεπίδραση μέσω ομαδικών δραστηριοτήτων.
Οι δραστηριότητες εντός τάξης
Το παιδαγωγικό πλαίσιο για την αξιοποίηση της ανεστραμμένης τάξης δεν εξαντλείται στην παρακολούθηση του ψηφιοποιημένου περιεχομένου για την προετοιμασία του επόμενου μαθήματος, αλλά συμπεριλαμβάνει και τις διδακτικές δραστηριότητες που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας στην τάξη. Οι δραστηριότητες αυτές αποσκοπούν, συνήθως στο να προάγουν τη συνεργασία και το ομαδικό πνεύμα και να υποστηρίξουν την ενεργό μάθηση, τοποθετώντας στο επίκεντρο της μαθησιακής διαδικασίας τους μαθητές. Κατά την ανάλυση του περιεχομένου των ερευνών που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας, καταγράφηκε ποικιλία στρατηγικών, διδακτικών σχημάτων και παρεμβάσεων τις οποίες χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί κατά τη διδασκαλία εντός της τάξης.
οι μαθητές συνεργάζονται με τους συμμαθητές τους, συνήθως σε διάταξη μικρών ομάδων (3-6 ατόμων) με σκοπό τη συλλογή, την οργάνωση, την επεξεργασία δεδομένων, τη διεξαγωγή πειραμάτων, την επίλυση προβλημάτων και την εξαγωγή συμπερασμάτων.
Στις δραστηριότητες συνεργατικού χαρακτήρα συμπεριλαμβάνονται οι συζητήσεις σε μικρές ομάδες, η ανάπτυξη και η παρουσίαση ενός θέματος, τα παιχνίδια, η κατασκευή εννοιολογικών χαρτών, ο καταιγισμός ιδεών, η μελέτη περίπτωσης, τα παιχνίδια ρόλων και τα συνεργατικά (πρότζεκτ ) projets.
3ο στάδιο « Μετά την τάξη»,
οι μαθητές καλούνται να αξιολογήσουν τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει μετά τα δυο πρώτα στάδια. Μετά τις δραστηριότητες της «αντεστραμμένης τάξης» οι μαθητές κάνουν έλεγχο του επίπεδου των γνώσεων τους και ανάλογα με την επίδοσή τους εντοπίζουν πιθανές αδυναμίες τους, τις οποίες θα βελτιώσουν ανατρέχοντας ξανά στο ψηφιακό υλικό το οποίο παρακολουθούν πλέον με άλλη ματιά. Επιπλέον έχουν τη δυνατότητα να επεκτείνουν τις γνώσεις (ανάλογα με το χρόνο που διαθέτουν).
Remise de prix Européen 2020
17 aout 2020,remise de prix Européen de Brusselles. Je remercie tous mes collègues pour la belle coopération que nous avons eue. Nous avons tous travaillé avec dévouement pour atteindre les objectifs fixés et le voilà, nous avons été récompensés par ce prix. Je remercie également tous les élèves qui ont fait de leur mieux malgré toutes les difficultés rencontrées en cours de cette année de confinement.
EΥΡΩΠΑΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ etwinning 2020
Notre projet est lauréat du concours 2020 des Prix européens eTwinning :
obtenu le Prix “Peyo Yavorov” – pour un projet qui encourage l’amour de la lecture auprès des jeunes
Félicitations et un grand merci à toute l’équipe, enseignants et élèves, pour cette collaboration vraiment formidable qui a commencé il y a 4 ans déjà. Et on continue à travailler ensemble toujours aussi bien et dans une ambiance d’amitié et de partage.
Un grand merci à eTwinning pour la reconnaissance de notre travail !
H TEXNH ΣΤΑ ΑΡΧΑΪΚΆ ΧΡΟΝΙΑ
ΤΑ ΑΡΧΑΙΚΑ ΑΓΓΕΙΑ
1.Να συμπληρώσετε τα κενά με τις κατάλληλες λέξεις.
1.Κατασκευαζόταν αρχικά από , αλλά γρήγορα εγκαταλείφθηκαν αυτά τα υλικά, εξαιτίας της δυσκολίας κατασκευής των αγγείων απ’ αυτά. Η κατασκευή αγγείων από επικράτησε σε όλους τους προϊστορικούς λαούς, λόγω της ευκολίας που πλάθεται , και με αυτό τον τρόπο επέτρεπε να κατασκευάζονται τα με αρκετά σύνθετη μορφή, όπως o . Ο σταθμός της αγγειοπλαστικής προκλήθηκε από την εφεύρεση του .
- Με την ανακάλυψη του και του κλίβανου η αγγειοπλαστική θα γνωρίσει πολύ μεγάλη πρόοδο και να κατασκευασθούν αγγεία εντυπωσιακά σε μέγεθος και αισθητική εμφάνιση, Αρχικά διακοσμούνται με (Γεωμετρικά Χρόνια) και αργότερα με από την ζωή, πολεμικά γεγονότα, κυνηγιού άγριων ζώων κ.λ.π. Από τον χρωματισμό τους διακρινότανε σε δυο κατηγορίες σε και . Και σήμερα κατασκευάζονται αγγεία από , συνήθως ως απομιμήσεις των αρχαίων με χαρακτήρα διακοσμητικό, χωρίς όμως να θεωρούνται και ως έργα τέχνης.
Histoire de Notre Dame
Άσκηση για μαθητές β’ Γυμνασίου Αφού συμπληρώσετε το παρακάτω pazzle να αναφερθείτε στην ιστορία του μνημείου που απεικονίζεται.
Les monuments de paris
https://www.youtube.com/watch?v=xgGtEE4z01I
<iframe width=”560″ height=”315″ src=”https://www.youtube.com/embed/xgGtEE4z01I” frameborder=”0″ allow=”autoplay; encrypted-media” allowfullscreen></iframe>
Πρόσφατα σχόλια