ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΕΥΔΟΞΙΑ

Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr

winSpace P.O.S.I.T.I.F. Un projet sur les émotions: les reconnaître, les accepter et créer pour retrouver la sérénité au milieu de la tempête.

Ιούλ 202331

https://blogs.sch.gr/evpapaef/files/2023/07/nos_sentiments_et_nos_pensees-college-Ilioupolis.pptx

logo Isa Navarro Rey Carlos III

από κάτω από: Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο winSpace P.O.S.I.T.I.F. Un projet sur les émotions: les reconnaître, les accepter et créer pour retrouver la sérénité au milieu de la tempête.    

Etwinning 2022-23: Univers Bd,les omniscients des l’ avenir

Ιούλ 202331

https://mosaically.com/photomosaic/1be6c871-f9d7-4269-bfcf-13806f2390bf

univers BD

από κάτω από: Eυρωπαικα προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Etwinning 2022-23: Univers Bd,les omniscients des l’ avenir    

Ιούλ 20239
2022-23
European School Education Platform
Univers BD : Les Omniscients logo

TwinSpace

Univers BD : Les Omniscients de l’à-venir

από κάτω από: Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο     

ΕΥΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ SWAY-ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ ΤΑΞΗ

Φεβ 202319

ΕΥΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ SWAY

https://sway.office.com/gGHDXWckDvga9FI3

Μια από τις ιδιαίτερα δημοφιλείς εκπαιδευτικές παρεμβάσεις αποτελεί η ανεστραμμένη τάξη, η οποία τα τελευταία χρόνια, έχοντας ως γεωγραφική αφετηρία τις Η.Π.Α., διαδίδεται ολοένα και περισσότερο, στην εκπαιδευτική κοινότητα ,

αναζητά τεκμηρίωση στη θεωρητική γνώση και την πρακτική εμπειρία του πεδίου της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με την αξιοποίηση των ΤΠΕ .

 

Τα στάδια προετοιμασίας και εφαρμογής

Το μοντέλο της Αντεστραμμένης Τάξης, σύμφωνα με τους Estes et. al. (2014),  περιλαμβάνει τρία στάδια προετοιμασίας και εφαρμογής:

  • Πριν την τάξη

 

  • Μέσα την τάξη

 

  • Μετά την τάξη
  • 1ο στάδιο  Πριν την τάξη


«Πριν την τάξη», οι μαθητές λαμβάνουν (συνήθως μέσω κάποιας πλατφόρμας (LMS) το  εκπαιδευτικό υλικό για μελέτη. Μπορούν να το δουν όσες φορές θέλουν, να εστιάσουν  σε όποια σημεία επιθυμούν, στο δικό τους χώρο και με το δικό τους ρυθμό. Το πρωτοποριακό στοιχείο αυτής της διαδικασίας είναι ότι με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται μια μοναδική διαβάθμιση ως προς την αλληλεπίδραση των μαθητών με το εκπαιδευτικό υλικό, κάτι που δεν συμβαίνει κατά την παράδοση διαλέξεων στην τάξη.

Αξιολόγηση στο Στάδιο Α Διαγνωστική ή αρχική (preassessment) Διαμορφωτική (formative) Τελική (summative) ή συνολική, αθροιστική, απολογιστική.

Δραστηριότητες εκτός τάξης στο πλαίσιο της ανεστραμμένης τάξης

Οι δραστηριότητες εκτός τάξης προηγούνται του μαθήματος που πρόκειται να πραγματοποιηθεί στη σχολική αίθουσα και έχουν σκοπό να προετοιμάσουν, γνωστικά και ψυχολογικά, τους μαθητές και να τους βοηθήσουν να αποκτήσουν μια πρώτη επαφή με τα δεδομένα του νέου μαθήματος.

Η ανάθεση της παρακολούθησης βίντεο ως εργασία για το σπίτι, αποτελεί τη βασική πρακτική εφαρμογή της ανεστραμμένης τάξης. Τα βίντεο έχουν σκοπό να προετοιμάσουν τους μαθητές για το επόμενο μάθημα, στις περισσότερες περιπτώσεις αναπτύσσονται από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό και έχουν τη μορφή βιντεοδιάλεξης ή επίδειξης δραστηριοτήτων στον υπολογιστή.

Σε αρκετές περιπτώσεις, στα βίντεο αυτά ενσωματώνονται δραστηριότητες αλληλεπιδραστικού χαρακτήρα που σκοπό έχουν να διατηρήσουν την προσοχή και το ενδιαφέρον των μαθητών και να τους δώσουν ανατροφοδότηση

Στο πλαίσιο αυτό αξιοποιούνται διαδικτυακές εφαρμογές (π.χ., Edpuzzle) που επιτρέπουν στον εκπαιδευτικό να ενημερώνεται αμέσως, πριν από το μάθημα εντός τάξης, για τις απαντήσεις των μαθητών.

Με τον τρόπο αυτό, ο εκπαιδευτικός είναι σε θέση να αναγνωρίζει το επίπεδο των γνώσεων των μαθητών του και να προσαρμόζει τις εντός τάξης δραστηριότητες σύμφωνα με τα δεδομένα που έλαβε από τις προ-διδακτικές δραστηριότητες.

Για την πρώτη επαφή των μαθητών με το διδακτικό αντικείμενο, στο πλαίσιο των εκτός της τάξης δραστηριοτήτων, εκτός από το βίντεο, παρέχεται εκπαιδευτικό περιεχόμενο μέσω ηλεκτρονικών βιβλίων

2ο στάδιο «Μέσα στην τάξη»,

  • χρησιμοποιούνται ενεργητικές και συμμετοχικές διδακτικές τεχνικές. Εφόσον ο μαθητής έχει μελετήσει το υλικό «πριν την τάξη», προσέρχεται προετοιμασμένος και ο  σχολικός χρόνος αξιοποιείται με

  • δραστηριότητες προς την  κατεύθυνση της  επίλυσης  προβλημάτων και με

  • διεκπεραίωση ομαδικών εργασιών,

που διεξάγονται πάντα με την καθοδήγηση και τη βοήθεια του δασκάλου. Οι μαθητές καλούνται  να συνδυάσουν τις πληροφορίες που προσέλαβαν έξω από την τάξη και να αλληλεπιδράσουν με αυτές και τους συμμαθητές τους με τρόπο, που να αποδεικνύει ότι έχουν γίνει ενεργοί χρήστες των πληροφοριών, με βάση τις προσωπικές τους εμπειρίες, τις ευκαιρίες κριτικής σκέψης και την αλληλεπίδραση μέσω ομαδικών δραστηριοτήτων.

Οι δραστηριότητες εντός τάξης

Το παιδαγωγικό πλαίσιο για την αξιοποίηση της ανεστραμμένης τάξης δεν εξαντλείται στην παρακολούθηση του ψηφιοποιημένου περιεχομένου για την προετοιμασία του επόμενου μαθήματος, αλλά συμπεριλαμβάνει και τις διδακτικές δραστηριότητες που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας στην τάξη. Οι δραστηριότητες αυτές αποσκοπούν, συνήθως στο να προάγουν τη συνεργασία και το ομαδικό πνεύμα και να υποστηρίξουν την ενεργό μάθηση, τοποθετώντας στο επίκεντρο της μαθησιακής διαδικασίας τους μαθητές. Κατά την ανάλυση του περιεχομένου των ερευνών που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας, καταγράφηκε ποικιλία στρατηγικών, διδακτικών σχημάτων και παρεμβάσεων τις οποίες χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί κατά τη διδασκαλία εντός της τάξης.

οι μαθητές συνεργάζονται με τους συμμαθητές τους, συνήθως σε διάταξη μικρών ομάδων (3-6 ατόμων) με σκοπό τη συλλογή, την οργάνωση, την επεξεργασία δεδομένων, τη διεξαγωγή πειραμάτων, την επίλυση προβλημάτων και την εξαγωγή συμπερασμάτων.

Στις δραστηριότητες συνεργατικού χαρακτήρα συμπεριλαμβάνονται οι συζητήσεις σε μικρές ομάδες, η ανάπτυξη και η παρουσίαση ενός θέματος, τα παιχνίδια, η κατασκευή εννοιολογικών χαρτών, ο καταιγισμός ιδεών, η μελέτη περίπτωσης, τα παιχνίδια ρόλων και τα συνεργατικά (πρότζεκτ ) projets.

3ο στάδιο « Μετά την τάξη»,

οι μαθητές καλούνται να αξιολογήσουν τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει μετά τα δυο πρώτα στάδια. Μετά τις δραστηριότητες της «αντεστραμμένης τάξης» οι μαθητές κάνουν έλεγχο του επίπεδου των γνώσεων τους και ανάλογα με την επίδοσή τους εντοπίζουν πιθανές αδυναμίες τους, τις οποίες θα βελτιώσουν ανατρέχοντας ξανά στο ψηφιακό υλικό το οποίο παρακολουθούν πλέον με  άλλη  ματιά.  Επιπλέον έχουν τη δυνατότητα να επεκτείνουν τις γνώσεις (ανάλογα με το χρόνο που διαθέτουν).

 

 

 

 

από κάτω από: Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΥΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ SWAY-ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ ΤΑΞΗ    

Remise de prix Européen 2020

Αυγ 202029

17  aout 2020,remise de prix Européen de Brusselles. Je remercie tous mes collègues pour la belle coopération que nous avons eue. Nous avons tous travaillé avec dévouement  pour atteindre les objectifs fixés  et le voilà, nous avons été récompensés par ce prix. Je remercie également tous les élèves qui ont  fait de leur  mieux malgré toutes les difficultés rencontrées en cours de cette année de confinement.

από κάτω από: Eυρωπαικα προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Remise de prix Européen 2020    

EΥΡΩΠΑΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ etwinning 2020

Ιούν 202014

Notre projet est lauréat du concours 2020 des Prix européens eTwinning :
obtenu le Prix “Peyo Yavorov” – pour un projet qui encourage l’amour de la lecture auprès des jeunes
Félicitations et un grand merci à toute l’équipe, enseignants et élèves, pour cette collaboration vraiment formidable qui a commencé il y a 4 ans déjà. Et on continue à travailler ensemble toujours aussi bien et dans une ambiance d’amitié et de partage.
Un grand merci à eTwinning pour la reconnaissance de notre travail !

από κάτω από: Eυρωπαικα προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο EΥΡΩΠΑΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ etwinning 2020    

Ευρωπαικά βραβεία etwinning 2018

Ιούν 202014

από κάτω από: Eυρωπαικα προγράμματα | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευρωπαικά βραβεία etwinning 2018    

H TEXNH ΣΤΑ ΑΡΧΑΪΚΆ ΧΡΟΝΙΑ

Ιούλ 20189

ΤΑ ΑΡΧΑΙΚΑ ΑΓΓΕΙΑ

1.Να συμπληρώσετε τα κενά με τις κατάλληλες λέξεις.

1.Κατασκευαζόταν αρχικά από                                                                                                                   , αλλά γρήγορα εγκαταλείφθηκαν αυτά τα υλικά, εξαιτίας της δυσκολίας κατασκευής των αγγείων απ’ αυτά. Η κατασκευή αγγείων από                          επικράτησε σε όλους τους προϊστορικούς λαούς, λόγω της ευκολίας που πλάθεται                                                , και με αυτό τον τρόπο επέτρεπε να κατασκευάζονται τα                                   με αρκετά σύνθετη μορφή, όπως o                                       .              Ο σταθμός της αγγειοπλαστικής προκλήθηκε από την εφεύρεση του                                                                       .

  1. Με την ανακάλυψη του και του κλίβανου η αγγειοπλαστική θα γνωρίσει πολύ μεγάλη πρόοδο και να κατασκευασθούν αγγεία εντυπωσιακά σε μέγεθος και αισθητική εμφάνιση, Αρχικά διακοσμούνται με                                                                (Γεωμετρικά Χρόνια) και αργότερα με                                                                      από την                        ζωή, πολεμικά γεγονότα, κυνηγιού άγριων ζώων κ.λ.π. Από τον χρωματισμό τους διακρινότανε σε δυο κατηγορίες σε                                                                               και                                            .                         Και σήμερα κατασκευάζονται αγγεία από                                           , συνήθως ως απομιμήσεις των αρχαίων με χαρακτήρα διακοσμητικό, χωρίς όμως να θεωρούνται και ως έργα τέχνης.
από κάτω από: Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο H TEXNH ΣΤΑ ΑΡΧΑΪΚΆ ΧΡΟΝΙΑ    

Histoire de Notre Dame

Ιούλ 20181

Άσκηση για μαθητές β’ Γυμνασίου                                                                                                        Αφού συμπληρώσετε το παρακάτω pazzle να αναφερθείτε στην ιστορία του μνημείου που απεικονίζεται.

από κάτω από: Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Histoire de Notre Dame    

Les monuments de paris

Ιούν 201812

https://www.youtube.com/watch?v=xgGtEE4z01I

<iframe width=”560″ height=”315″ src=”https://www.youtube.com/embed/xgGtEE4z01I” frameborder=”0″ allow=”autoplay; encrypted-media” allowfullscreen></iframe>

από κάτω από: Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Les monuments de paris    
« Παλιότερα άρθρα


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων