Σωματομετρικά στοιχεία των μαθητών του σχολείου μας
Δείτε εδώ τα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνας του Πανεπιστημίου Αθηνών σχετικά με τα σωματομετρικά στοιχεία των μαθητών του σχολείου μας
Ημερ: 1 Ιουνίου 2017 Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία.
Σχόλια: κανένα
Girl Tells the World That Down Syndrome Is ‘Not Scary’
Ημερ: 1 Ιουνίου 2017 Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία.
Σχόλια: κανένα
Aς μιλήσουμε για τον σεισμό
Οδηγίες για το πως πρέπει να αντιδράσουμε σε περίπτωση σεισμού στο σπίτι. Στο έντυπο γίνεται χρήση της εναλλακτικής μορφής επικοινωνίας makaton.
Δείτε τις οδηγίες εδώ
Ημερ: 1 Ιουνίου 2017 Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία.
Σχόλια: κανένα
Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς-ABA
Η Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς -ΕΑΣ,( Applied Behavior Analysis-ΑΒΑ ) είναι μια μέθοδος διδασκαλίας ιδιαιτέρως αποτελεσματική σε μαθητές με αυτισμό και άλλες σοβαρές αναπτυξιακές διαταραχές, η οποία εφαρμόζεται τις τελευταίες δεκαετίες σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης και της Βορείου Αμερικής. Βασίζεται στις βασικές αρχές του συμπεριφορισμού σύμφωνα με τις οποίες η συμπεριφορά είναι αποτέλεσμα της μάθησης η οποία επιτυγχάνεται μέσω της αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον και η επανάληψή της ή όχι εξαρτάται από την συνέπεια που αυτή έχει (επιβράβευση ή αγνόηση)
Διαβάστε περισσότερα »
Ημερ: 30 Μαΐου 2017 Κατηγορίες: Άρθρα.
Σχόλια: κανένα
Σύστημα Επικοινωνίας μέσω Ανταλλαγής Εικόνων-PECS
To Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων (PECS) αναπτύχθηκε το 1985 από τον Andy Bondy και την Lory Frost ως ένα εναλλακτικό/υποστηρικτικό πρόγραμμα επικοινωνίας για άτομα στο φάσμα του αυτισμού ή συναφείς αναπτυξιακές δυσκολίες. Αρχικά χρησιμοποιήθηκε σε παιδιά με αυτισμό προσχολικής ηλικίας, που δεν είχαν λειτουργικό ή κοινωνικά αποδεκτό λόγο, δηλ. μη λεκτικά παιδιά η παιδιά που μιλούν στερεοτυπικά ή με βοήθεια ή ηχολαλικά. Σήμερα χρησιμοποιείται και σε άτομα μεγαλύτερων ηλικιών, που έχουν διάφορες επικοινωνιακές, γνωστικές και σωματικές δυσκολίες.
Διαβάστε περισσότερα »
Ημερ: 30 Μαΐου 2017 Κατηγορίες: Άρθρα.
Σχόλια: κανένα