Β’ ΤΑΞΗ:
Γλ.: Φωτοτυπία ρήματα σε -ίζω και -αίνω
+ Α6+Ο από τη φωτοτυπία για τα ρήματα σε -ίζω και τις εξαιρέσεις
Μαθ.: Βιβλιαράκι για την ώρα σελ. 15-16.
Β.Μ. σελ. 50
σελ. 51 ασκ. 1
σελ. 52
Ε’ – ΣΤ’ ΤΑΞΗ:
Γλ.: Τ.Ε. σελ. 45 Γράφω στο τετράδιο Γλώσσας ένα πρόγραμμα όπως μου ζητάει η άσκηση 9.
σελ. 45 Α3 +Ο το μπλε κείμενο που είναι κάτω από την άσκηση 9.
ΣΠΥΡΟ, η άσκηση 8 Τ.Ε. που κάναμε στο μάθημα:
Φυσ.: σελ. 149 το συμπέρασμα + το συμπέρασμα σελ. 148.
Ιστ.: Μάθημα 25 “Το Βυζάντιο φτάνει στο απόγειο της ακμής του.”
Απαντώ γραπτά και μαθαίνω τις ερωτήσεις:
- Πώς αντιμετώπισαν οι Μακεδόνες αυτοκράτορες τα εξωτερικά προβλήματα;
- Πώς φρόντισαν την εσωτερική οργάνωση και την καλή λειτουργία του κράτους;
- Τι όριζε ο νόμος του “Αλληλέγγυου”;
- Γιατί ονομάστηκε η περίοδος αυτή “χρυσή εποχή του Βυζαντίου”; (Η απάντηση στην τελευταία παράγραφο.)
- Τι είναι η δυναστεία;
Καλημέρα κυρία εγώ στην Γλώσσα που έπρεπε να κάνουμε το πρόγραμμα εγώ έγραψα για όλες τις ημέρες (Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή).