Γιατί κάποια ή κάποιος εκπαιδευτικός μπαίνει στη διαδικασία υλοποίησης σχολικών δραστηριοτήτων;
Ακολουθούν μερικές σκέψεις…
oiskeceismouagglika.pdf (english)
oi-skepseis-mou.pdf (greek)
Γιατί κάποια ή κάποιος εκπαιδευτικός μπαίνει στη διαδικασία υλοποίησης σχολικών δραστηριοτήτων;
Ακολουθούν μερικές σκέψεις…
oiskeceismouagglika.pdf (english)
oi-skepseis-mou.pdf (greek)
Μέσα από το βιβλιαράκι μας διεκδικούμε τα δικαιώματά μας.
Πριν ανοίξετε το Video, κλείνετε τη μουσική
Αυτός ο χώρος φιλοδοξεί να φιλοξενήσει τους προβληματισμούς μας και τις αναζητήσεις μας σχετικά με την Εκπαιδευτική και Επαγγελματική Σταδιοδρομία των νέων και τη Συμβουλευτική Παρέμβαση.
[forum:290]
Το σχολείο μας – 2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου / Our school – 2nd Gymnasio of Xylokastro. Πηνελόπη Τομαρά, Β2
Στο πλαίσιο της μελέτης του θέματος των Δικαιωμάτων Του παιδιού, ερευνήσαμε για την εβδομάδα από Δευτέρα 9/2/2009 μέχρι Παρασκευή 13/2/2009 έξι μεγάλες απογευματινές εφημερίδες πανελλήνιας εμβέλειας ( Απογευματινή, Έθνος, Ελευθεροτυπία, Ελεύθερος Τύπος, Espresso, Τα Νέα), κατά πόσο περιείχαν θέματα που σχετίζονται με οποιοδήποτε τρόπο με τα παιδιά και τα Δικαιώματά τους. Η έρευνα έγινε μέσω του Διαδικτύου και του Δικτυακού τόπου: http://www.in.gr.
Σε αυτή τη δημοσίευση θα διαβάσετε μερικά στοιχεία για τον κάθε ένα και κάθε μια από τα μέλη της ομάδας etwinning του 2ου Γυμνασίου Ξυλοκάστρου για τη σχολική χρονιά 2008-09
Εδώ μπορούμε να καταθέτουμε τις απόψεις μας για θέματα σχετικά με τα παιδιά, δηλαδή για οποιοδήποτε θέμα. Μήπως τα πάντα δεν έχουν αντίκτυπο στα παιδιά;
Εκπαιδευτικοί, γονείς, παιδιά μέχρι 18 χρονών, κάθε ένας που ενδιαφέρεται ουσιαστικά για το μέλλον αυτού του πλανήτη, θα βρει εδώ το δικό του βήμα!
[forum:279]