Εορτάστηκε και φέτος στο σχολείο μας η Ελληνική Επανάσταση του 1821, μια χρονιά ορόσημο καθώς οι πρόγονοί μας ύστερα από 400 χρόνια σκλαβιάς, σήκωσαν το ανάστημά τους ενάντια στην Οθωμανική Αυτοκρατορία. Η γιορτή διοργανώθηκε από τη φιλόλογο του σχολείου μας κα Φυτώκα Βασιλική με τη συνδρομή και άλλων εκπαιδευτικών. Οι μαθητές παρουσίασαν ένα θεατρικό με θέμα την Ελληνική Επανάσταση, απήγγειλαν ποιήματα, ανέγνωσαν ιστορικά κείμενα και στο τέλος της εκδήλωσης η μαθήτρια τους σχολείου μας Μαρία Μπελμέλ τραγούδησε ένα ηρωικό άσμα.
Το πρωί της 24ης Μαρτίου τιμήθηκαν οι ήρωες της επανάστασης του 1821 με την κατάθεση στεφάνου από μαθητές του σχολείου μας στο μνημείο των ηρώων στον Πολύγυρο.
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από τη γιορτή.



















