Επεξεργασία Κειμένου Γ Τάξη Άσκηση: Αποκοπή – Επικόλληση

4.1 Άσκηση Αποκοπή-Επικόλληση

Ας παίξουμε το παιχνίδι Πρόσωπο, Ζώο, Πράγμα αλλιώς.

Χρησιμοποίησε την αποκοπή και την επικόλληση να χωρίσεις τις παρακάτω λέξεις, ανάλογα με την κατηγορία στην οποία ανήκει η καθεμία.

Μην ξεχάσεις να διαβάσεις η θεωρία και τις οδηγίες στη 2η σελίδα του αρχείου.

Κάνε κλικ στο σύνδεσμο που ακολουθεί:

Άσκηση Πρόσωπο Ζώο Πράγμα


Ο Κειμενογράφος μου (για Α και Β Δημοτικού)

Ο Κειμενογράφος μου

Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο, ο κειμενογραφος, αφορά την πληκτρολόγηση κειμένου για μικρους μαθητές του δημοτικού σχολείου και βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο (λέξη ΚΕΙΜΕΝΟΓΡΑΦΟΣ):

ΚΕΙΜΕΝΟΓΡΑΦΟΣ

Ακολουθούν μερικές ενδεικτικές ασκήσεις:

ΑΣΚΗΣΗ 1η 

Γράψε με μεγάλα γράμματα τις λέξεις που βλέπεις:

ΑΝΝΑ

ΑΛΕΠΟΥ

ΓΑΤΑ

ΠΑΤΑΤΑ

ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ

ΒΙΒΛΙΟ

ΤΕΤΡΑΔΙΟ

ΚΑΛΑΘΙ

ΜΟΛΥΒΙ

ΑΣΚΗΣΗ 2η 

Πως βάζουμε τόνο;

Γράψε με μικρά γράμματα και τόνο τις λέξεις που βλέπεις.

παπί

πατάτα

λαγός

χελώνα

άλογο

Μπορείς να συνεχίσεις γράφοντας δικές σου λέξεις που έμαθες στο μάθημα της γλώσσας;

ΑΣΚΗΣΗ 3η

Αλλάζω το πληκτρολόγιο από ελληνικά σε αγγλικά και από αγγλικά σε ελληνικά και γράφω λεξούλες.ellhnika agglika

Μην ξεχνάς να χρησιμοποιείς μόνο μεγάλα-κεφαλαία γράμματα!megala mikra

Ας γράψουμε τώρα τις λέξεις:

ΜΗΛΟ – APPLE

ΠΑΤΑΤΑ – POTATO

ΑΝΑΝΑΣ – PINEAPPLE

ΣΤΑΦΥΛΙ – GRAPE

ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ – ORANGE

ΒΑΤΡΑΧΟΣ – FROG

ΑΛΟΓΟ – HORSE

ΑΛΕΠΟΥ – FOX

ΓΕΡΑΚΙ – HAWK

ΧΕΛΙΔΟΝΙ – SWALLOW

ΑΣΚΗΣΗ 4η 

Γράψε το κείμενο που ακολουθεί.

Μην ξεχάσεις:

  1. Να αλλάζεις παράγραφο όποτε χρειάζεται,
  2. Να βάζεις τόνο, κόμμα και τελεία όπου φαίνεται στο κέιμενο.

Ο Αχινός

Ήταν ένας αχινός,
σε ένα βράχο αραχτός,
και πιο εκεί στο περιγιάλι,
ένα κόκκινο κοράλλι.

Ρίχνει μια κλεφτή ματιά,
μάνα μου τι ομορφιά,
βρε κοράλλι κοραλλένιο,
δεν μπορώ να περιμένω.




Ασκήσεις στην επεξεργασία κειμένου για μικρές τάξεις

Ασκήσεις στην επεξεργασία κειμένου

122022

 

Συμπλήρωσε τις λέξεις. Μην ξεχάσεις να βάλεις μεγάλα και μικρά γράμματα, τόνο και απόστροφο όπου χρειάζεται.

Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.

Γράφω τους 12 μήνες: https://www.liveworksheets.com/bf3276883bd

Γράφω τις ημέρες τις εβδομάδας: https://www.liveworksheets.com/tj3276897xq

Συμπληρώνω τις λέξεις στο κείμενο: https://www.liveworksheets.com/vd3276848qg

 

 

 




Μικρές εργασίες για τους μαθητές Α και Β δημοτικού

Θεωρία

Τα βασικά πλήκτρα του πληκτρολογίου και η χρήση τους.

Κάνε κλικ στον σύνδεσμο που ακολουθεί για να ξαναθυμηθείς τα βασικά πλήκτρα.

0. ΒΑΣΙΚΑ-ΠΛΗΚΤΡΑ-ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ 

Στη συνέχεια μπορείς να δοκιμάσεις τις γνώσεις σου με το κουίζ  https://www.liveworksheets.com/rc464160my

ΑΣΚΗΣΕΙΣ

1η ΑΣΚΗΣΗ: Μαθαίνω ή ξαναθυμάμαι τα γράμματα στο πληκτρολόγιο.

https://www.liveworksheets.com/sz461432oj

2η ΑΣΚΗΣΗ:  Μαθαίνω ή ξαναθυμάμαι τα σύμβολα και τους αριθμούς

https://www.liveworksheets.com/ds462656kh

3η ΑΣΚΗΣΗ: Γράφω λέξεις με ΜΕΓΑΛΑ γράμματα

https://www.liveworksheets.com/zg462842sv

4η ΑΣΚΗΣΗ: Γράφω ότι βλέπω στην εικόνα με μικρά γράμματα και τόνο

https://www.liveworksheets.com/rq462912ri

5η ΑΣΚΗΣΗ: Γράψε στο πλαίσιο τη λέξη που λείπει!

https://www.liveworksheets.com/qz465095mt

 


Ψηφιακό Αποτύπωμα & Διαδικτυακή Φήμη

ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ – ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΦΗΜΗ

Διαδικτυακή Φήμη είναι η αντίληψη, η εκτίμηση ή η γνώμη που σχηματίζει κάποιος για εμάς μέσα από τα ψηφιακά αποτυπώματα που έχουμε αφήσει κάνοντας χρήση του διαδικτύου.

Ψηφιακά αποτυπώματα είναι τα «σημάδια» που αφήνουμε κάθε φορά που χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο και διαμορφώνουν τη διαδικτυακή μας φήμη.

Η διαδικτυακή μας φήμη μπορεί να είναι θετική ή αρνητική και μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο που μας «βλέπουν» οι άλλοι στο παρόν ή και στο μέλλον. Αυτή διαμορφώνεται μέσα από περιεχόμενο που έχουμε εμείς δημοσιεύσει σε προφίλ κοινωνικής δικτύωσης ή γενικά στο διαδίκτυο, μέσα από σχόλια που έχουμε δημοσιεύσει σε άλλα προφίλ, μέσα από σχόλια άλλων για εμάς ή σχόλια που με κάποιο τρόπο συνδέονται με εμάς, μέσα από φωτογραφίες ή βίντεο που μας απεικονίζουν και έχουν δημοσιεύσει άλλοι, μέσα από τη διαδικτυακή δραστηριότητα άλλων που προσποιούνται ότι είναι εμείς. κ.α..

Οποιοσδήποτε μπορεί να διαμορφώσει θετική ή αρνητική άποψη για εμάς και μπορεί να τη χρησιμοποιήσει για τη λήψη αποφάσεων σχετικά με εμάς. Μελέτες δείχνουν ότι 79% των εργοδοτών στις ΗΠΑ και 59% στη Γερμανία χρησιμοποιούν δημόσια διαθέσιμες πληροφορίες για την εξέταση υποψήφιων εργαζόμενων και 70% των εργοδοτών στις ΗΠΑ έχει απορρίψει υποψήφιο εξαιτίας της αρνητικής διαδικτυακής του φήμης. Γι’ αυτό πρεπει πάντα να θυμόμαστε ότι το διαδίκτυο «δεν ξεχνά» και ότι δημοσιεύσουμε στο διαδίκτυο μπορεί να μείνει για πάντα εκεί.

Συμβουλές για προστασία της διαδικτυακής φήμης

  • Πριν κοινοποιήσετε οποιοδήποτε περιεχόμενο σκεφτείτε με ποιον το μοιράζεστε και πως διαμορφώνει τη ψηφιακή σας εικόνα.
  • Ενημερώστε τους φίλους σας για το τι επιτρέπεται να δημοσιεύουν για εσάς και τι όχι.
  • Προσέξτε τον τρόπο που εκφράζεστε διαδικτυακά. Όταν σχολιάζετε στα κοινωνικά δίκτυα σκεφτείτε πώς οι άλλοι μπορούν να ερμηνεύσουν τα λόγια σας. Επίσης προσπαθήστε να μην δημοσιεύετε περιεχόμενο (σχόλια κ.α.) ενώ είστε θυμωμένοι.
  • Προστατέψτε την ιδιωτικότητά σας. Ενεργοποιήστε τις ρυθμίσεις απορρήτου για τα κοινωνικά δίκτυα και ορίστε σε ποιους θα είναι ορατό το περιεχόμενο που δημοσιεύετε.
  • Προστατέψτε τους κωδικούς σας. Μην τους αποκαλύπτετε σε κανέναν και όσο πιο ισχυρούς τους καταστήσετε, τόσο το καλύτερο.
  • Αν δε χρησιμοποιείτε πια μια σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, διαγράψτε την. Με αυτόν τον τρόπο, το περιεχόμενο που ήδη έχετε ανεβάσει, αν δεν έχει διανεμηθεί με κάποιο τρόπο (like, tag, κοινοποίηση από τρίτους κ.α.) θα διαγραφεί και έτσι ελαχιστοποιείτε και τον κίνδυνο να παραβιαστεί ο λογαριασμός σας χωρίς να το αντιληφθείτε.
  • Κάντε μια αναζήτηση για τον εαυτό σας στη google ή σε άλλη μηχανή αναζήτησης. Εάν βρείτε κάτι που σας δυσαρεστεί κάντε τις απαραίτητες ενέργειες ώστε αυτό το περιεχόμενο να απομακρυνθεί. Όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαθέτουν εργαλεία αναφοράς όπου μπορείτε να ζητήσετε να απομακρυνθεί περιεχόμενο που σας αφορά.

Πηγή:saferinternet4kids.gr



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση