Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρακολούθησαν βιωματικό σεμινάριο σχετικά με την παροχή πρώτων βοηθειών σε περίπτωση περιστατικού ανακοπής και την χρήση του αυτόματου απινιδωτή που μας χορήγησε ο Δήμος Μοσχάτου-Ταύρου. Ευχή όλων των συμμετεχόντων να μην χρειαστεί να τον χρησιμοποιήσουμε.
Φωτογραφία από cdz από το Pixabay
Αρχική » Δραστηριότητες » Σεμινάριο στην χρήση απινιδωτή