1000 followers!!!
1000 ακόλουθοι!!!!
Η διαδικτυακή μας παρέα μεγάλωσε πολύ!
Στη μικρή ιστορία του σχολείου μας η συμμετοχή και η στήριξή σας στη παρέα του ΕΝΕΕΓΥΛ μας δίνει μεγάλη χαρά και δύναμη να συνεχίσουμε όσα ονειρευόμαστε για τους μαθητές μας!
Είμαστε τα παιδιά που μπορούν να “πετάξουν” ψηλά!
Σας ευχαριστούμε!
Γεύμα με τα αγαπημένα μας ΑΜΕΑΙ…
Η περιοδία στα σχολεία της Πάρου ολοκληρώθηκε για φέτος. Απομένει μόνο η ανοιχτή κεντρική εκδήλωση παρουσιάσης στην τοπική κοινωνία των φετινών δράσεων του σχολείου , που θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο. Για να ευχαριστήσουμε παιδιά και εκπαιδευτικούς για την υπομονή και το κόπο τους, μετά το τέλος των χθεσινών παραστάσεων μαζί με τους εθελοντές του συλλόγου ΑΜΕΑΙ, απολαύσαμε ένα όμορφο γεύμα στο λιμάνι της Νάουσας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που και φέτος βάλαμε υψηλούς στόχους και καταφέραμε να τους πετύχουμε.
Ευχαριστούμε τον ιδιοκτήτη του “La Zucca” κ. Ευγένη Χαμηλοθώρη (Μπαρμπαρόσα) για την προσφορά του γεύματος, καθώς και το προσωπικό του για την άψογη εξυπηρέτηση. Τους ευχόμαστε καλή καλοκαιρινή περίοδο.
Παραστάσεις Κουκλοθεάτρων -Δημοτικό Σχολείο Νάουσας Πάρου
Σήμερα με μεγάλη χαρά πραγματοποιήσαμε άλλη μια επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας Πάρου όπου παρουσιάσαμε τα δύο κουκλοθέατρά μας.
Οι μικρότεροι μαθητές του σχολείου παρακολούθησαν την “Ντενεκεδούπολη” της Ε. Φακίνου εξερευνώντας την έννοια της Δημοκρατίας ενώ οι μεγαλύτεροι την παράσταση “Οι πατούσες μας κι η Γη μας φωνάζουν…Προσοχή!!!”,ανακαλύπτοντας πώς οι διατροφικές επιλογές μας επηρεάζουν τον πλανήτη μας.
Η υποδοχή των παιδιών ήταν θερμή και αν κρίνουμε από τις αντιδράσεις τους πέρασαν όμορφα,διασκέδασαν και φυσικά με τον τρόπο τους συμμετείχαν.
Σας ευχαριστούμε!
Κάν’το όπως η μαμά…
Λίγο πριν ολοκληρωθούν οι επισκέψεις των μαμάδων στο σχολείο μας,στο πλαίσιο του σχεδίου δράσης μας “Βελτίωση των σχέσεων μεταξύ των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας”,στην κουζίνα μας μπήκε χθες μαμά μαθήτριάς μας από την Δ’ τάξη του Γυμνασίου. Μας έφτιαξε με τη βοήθεια των παιδιών ατομικά πεϊνιρλί αλλά και λαχταριστή μανιταρόπιτα. Όλα ήταν πεντανόστιμα και περάσαμε άλλη μια όμορφη μέρα με πολλή χαρά!Την ευχαριστούμε θερμά για τις ωραίες στιγμές που ζήσαμε και σήμερα!
Σεμινάριο Ρομποτικής
Το σχολείο μας το προσεχές διάστημα θα αποκτήσει έναν 3d εκτυπωτή στα πλαίσια του προγράμματος eTwinning STEAM 4.0 που αφορά τον εξοπλισμό των σχολείων με σετ ρομποτικής! Έτσι λοιπόν τα παιδιά μας θα έχουν την δυνατότητα να έρθουν για πρώτη φορά σε επαφή με την ρομποτική!
Η ρομποτική εντάσσεται πια στα σχολεία και οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τις δυνατότητες που μας προσφέρει. Η συνεργασία μεταξύ των μαθητών αλλά και η επαφή τους με νέες τεχνολογίες από μικρή ηλικία τους βοηθά να κατανοήσουν καλύτερα πολλά μαθήματα τα οποία διδάσκονται αλλά και να αναπτύξουν ή ακόμα και να ανακαλύψουν νέες δεξιότητες.
Με πρωτοβουλία των καθηγητριών του Τομέα Πληροφορικής, της κυρίας Rozalia Ioanna Soueref και της κυρίας Mary Margarith , πραγματοποιήσαμε σήμερα μια διαδικτυακή συνάντηση με την Corfiatiki Robotiki .Είχαμε την χαρά να μοιραστούμε μαζί τους τις γνώσεις αλλά και τις απορίες μας και να παρακολουθήσουμε την τόσο ενδιαφέρουσα παρουσίαση που είχαν ετοιμάσει για εμάς. Φυσικά δεν μπορούσαμε να μην τους δείξουμε τον Mr. Solar,το ηλιακό μας ρομπότ, αλλά και να κάνουμε μια ωραία συζήτηση, με τον κύριο Σπύρο Κόντη, στην οποία συμμετείχαν όλοι οι μαθητές του σχολείου μας.
Τα παιδιά χάρηκαν πολύ και τους ευχαριστούμε θερμά!
Παραστάσεις Κουκλοθεάτρου
Το “μπουλούκι” του ΕΝΕΕΓΥΛ επιστρέφει αυτή τη φορά με δύο παραστάσεις κουκλοθέατρου!!!
Το σχολείο μας θα βρίσκεται την Πέμπτη 4 Μαΐου στο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας Πάρου στις 10.00 για να παρουσιάσει τις δύο παραστάσεις κουκλοθέατρου που έχουμε ετοιμάσει. Οι μικρότεροι μαθητές του σχολείου θα παρακολουθήσουν την “Ντενεκεδούπολη” και οι μεγαλύτεροι την παράσταση “Οι πατούσες μας κι η Γη μας φωνάζουν…Προσοχή!!!”.
Η χαρά μας είναι μεγάλη και ανυπομονούμε να βρεθούμε κοντά σας!


































