Γλώσσα: Σήμερα μας δόθηκε η ευκαιρία, μιας και είχαν μείνει τα τετράδια εργασιών στο σχολείο, να πούμε μερικές χρήσιμες παρατηρήσεις που ίσως βοηθήσουν κάποια παιδιά να γράφουν και να μαθαίνουν ταυτόχρονα την ορθογραφία, με σωστό τρόπο. Γράψανε λοιπόν αρχικά την αντιγραφή και στη συνέχεια έγραψαν την ορθογραφία στο κίτρινο τετράδιο μόνα τους, χωρίς να βοηθήσω σχεδόν καθόλου. Στη συνέχεια έγραψαν από 5 λέξεις με τζ, & τσ.
Στα μαθηματικά κάναμε προφορική εξάσκηση σε προσθέσεις – αφαιρέσεις του τύπου 10+9, 20+7, 39-9,45-5…και στη συνέχεια ξαναείπαμε τα ζευγάρια του 10 και γράψανε στο τετράδιο μαθηματικών τα διπλά αθροίσματα. Αυτό τους είπα να το διαβάσουν ξανά και να προσπαθήσουν να θυμούνται όσο γίνεται περισσότερα, γιατί θα βοηθηθούν στα επόμενα μαθήματα με την υπέρβαση της δεκάδας.
Τι εννοώ… Αν ένα παιδί ξέρει ότι 6+6=12, τότε μπορεί εύκολα να βρει 6+7 (1 παραπάνω) ή 6+5 (1 παρακάτω)
Για εργασία έχουν ένα φυλλάδιο που πρέπει να έχουν μαζί τους αύριο στο σχολείο για να δω τις προτάσεις που έγραψαν.