Γλώσσα: Κάναμε το μάθημα “Με βάρκα και σωσίβιο”, διάβασαν όλα τα παιδιά το κείμενο και κάναμε και τις εργασίες στο ΤΕ. Για εργασία έχουν τον Γραφούλη, επειδή όμως είναι διπλές οι σελίδες, μπορούν να κάνουν μόνο τις δύο σήμερα και αύριο τις άλλες δύο. Εξάλλου αύριο θα παραμείνουμε στα δύο γράμματα που γνωρίσαμε σήμερα, το βήτα και το ωμέγα.
Πέμπτη 2
Φεβ 20232
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.