elmor's blog

Γέφυρα επικοινωνίας στο Blogs.sch.gr

Παρασκευή 21

Οκτ 202221

Μαθηματικά: Ολοκληρώσαμε στο ΤΕ το κεφ. 10 και έχουν ένα φύλλο εργασίας για λίγη εξάσκηση.

Γλώσσα: Ξεκινήσαμε ένα φύλλο εργασίας με τα να, νι, με…, αλλά δεν προλάβαμε να το ολοκληρώσουμε. Αν υπάρχει χρόνος και διάθεση, μπορούν να ασχοληθούν το ΣΚ. Αλλιώς θα το δούμε μαζί ξανά τη Δευτέρα. Ένα επαναληπτικό Φύλλο Εργασίας που έχουν επίσης στον φάκελο είναι για το ΣΚ, ελπίζω να μην τους κουράσει, είναι σχετικά εύκολο πιστεύω.

από κάτω από: A2| με ετικέτα  |  | Δεν υπάρχουν σχόλια »    

Αφήστε μια απάντηση


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων