elmor's blog

Γέφυρα επικοινωνίας στο Blogs.sch.gr

Πέμπτη

Σεπ 202222

Σήμερα κάναμε το “παπί” στο ΤΕ, το γράψανε στον Γραφουλη σε 3 σειρές και είπαμε να κάνουν άλλες 2 στο σπίτι. Επίσης στο κόκκινο τετράδιο έχουν να γράψουν τις φωνούλες “α”, “πα”, “πι”.

από κάτω από: A2| με ετικέτα  |  | Δεν υπάρχουν σχόλια »    

Αφήστε μια απάντηση


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων