Σήμερα κάναμε το “παπί” στο ΤΕ, το γράψανε στον Γραφουλη σε 3 σειρές και είπαμε να κάνουν άλλες 2 στο σπίτι. Επίσης στο κόκκινο τετράδιο έχουν να γράψουν τις φωνούλες “α”, “πα”, “πι”.
Πέμπτη
Σεπ 202222
Σήμερα κάναμε το “παπί” στο ΤΕ, το γράψανε στον Γραφουλη σε 3 σειρές και είπαμε να κάνουν άλλες 2 στο σπίτι. Επίσης στο κόκκινο τετράδιο έχουν να γράψουν τις φωνούλες “α”, “πα”, “πι”.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.