Μάσκες φτιαγμένες από τα χεράκια μας
”Η παρέλαση των κατοικιδίων”
Σήμερα στο Νηπιαγωγείο μας διαβάσαμε το υπέροχο βιβλίο «Αγαπητό τέρας, η παρέλαση των κατοικιδίων». Μέσα από την ιστορία του γνωρίσαμε πολλά διαφορετικά κατοικίδια και μιλήσαμε για τη φροντίδα, την αγάπη και τη φιλία που προσφέρουν τα ζώα στους ανθρώπους.
Στη συνέχεια, γίναμε κι εμείς μικροί δημιουργοί! Χωριστήκαμε σε τρεις ομάδες και κάθε ομάδα συνεργάστηκε για να φτιάξει το δικό της ζωάκι. Με φαντασία και ομαδικό πνεύμα, δημιουργήσαμε τρία ‘ξεχωριστά’ ζωάκια. Τα παιδιά αντάλλαξαν ιδέες, μοιράστηκαν υλικά και δούλεψαν μαζί, δείχνοντας πόσο όμορφο είναι να συνεργαζόμαστε.
Το πολύχρωμο Γαϊτανάκι μας
Ο Αρλεκίνος της Τάξης μας
Οι Απόκριες μπήκαν για τα καλά στην τάξη μας και σήμερα οι σελίδες ενός υπέροχου παραμυθιού ζωντάνεψαν! Αφού είδαμε την ιστορία του μικρού Αρλεκίνου, η οποία άρεσε πολύ στα παιδιά, αποφασίσαμε να φτιάξουμε τον δικό μας Αρλεκίνο! Ένα από τα παιδιά μας ΄δάνεισε΄ το σχήμα του και η περιπέτεια ξεκίνησε! Με έμπνευση από τα πολύχρωμα κουρέλια της μητέρας του Αρλεκίνου, ενώσαμε τις δυνάμεις μας σε μια ομαδική κατασκευή. Γεμίσαμε τη στολή του με ρόμβους, χρώματα και χαμόγελα. Πλέον, ο δικός μας Αρλεκίνος στολίζει την πόρτα μας, θυμίζοντάς μας πως η φαντασία και η αγάπη μπορούν να κάνουν τα πάντα μαγικά..
Συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας στον διαγωνισμό «Αστέρι της Ευχής» του Make-A-Wish
“Μόνο με την καρδιά βλέπεις καλά”, μας έμαθε ο Μικρός Πρίγκιπας. Φέτος στο νηπιαγωγείο μας, ο δικός μας Πρίγκιπας κάθεται σε αμαξίδιο, αλλά οι ευχές του πετούν πιο ψηλά από κάθε άλλον! Με τα αρχικά των ονομάτων μας να τον φωτίζουν, στέλνουμε το δικό μας μήνυμα: Πως η Ελπίδα δεν έχει περιορισμούς και η Δύναμη της ψυχής δεν χρειάζεται πόδια για να φτάσει στα σύννεφα..
Ευχαριστήριο!
- Την κατασκευή και τοποθέτηση της νέας πόρτας στο κουκλόσπιτο, με τη έναρξη της σχολικής χρονιάς.
- Τη δημιουργία και τοποθέτηση νέων κρεμαστρών για την οργάνωση της τάξης μας.
- Την ανανέωση στα καρεκλάκια μας
Γιορτάζουμε τους Τρεις Ιεράρχες
Ευχαριστήριο!
Το ταξίδι μιας σταγόνας!
Στο πλαίσιο των εργαστηρίων μας για τη φύση, οι μικροί μαθητές του Νηπιαγωγείου μας ασχολήθηκαν με τον Κύκλο του Νερού! Μέσα από την προβολή ψηφιακού υλικού, τα παιδιά κατανόησαν έννοιες όπως της εξάτμισης, της συμπύκνωσης, της βροχόπτωσης και της συγκέντρωσης, έμαθαν για το περιβάλλον και είδαν τον κύκλο που κάνει μια σταγόνα μέχρι να ξαναγίνει και πάλι νεράκι. Με κέφι και συνεργασία, δημιουργήσαμε μια μεγάλη ομαδική αφίσα που πλέον στολίζει την πόρτα μας, θυμίζοντάς μας κάθε μέρα πώς η βροχή ξαναγίνεται σύννεφο!












































