Γιορτή Μητέρας

Και  το Α1΄  τμήμα του νηπιαγωγείου μας  τίμησε  με πολύ χαρά και φέτος  τη Γιορτή της Μητέρας.

Η Γιορτή της Μητέρας είναι μια ξεχωριστή ημέρα αφιερωμένη στο πιο σημαντικό πρόσωπο της ζωής κάθε παιδιού.

Η μητέρα είναι η πρώτη αγκαλιά,  το πρώτο χάδι,  η πρώτη φωνή  που γεμίζει ασφάλεια και αγάπη την παιδική ψυχή.
Είναι  εκείνη  που στηρίζει,  καθοδηγεί,  παρηγορεί  και  συνοδεύει το παιδί σε κάθε μικρό και μεγάλο βήμα της ζωής του.
Μέσα  από  τη  μητρική αγάπη,  τα παιδιά  μαθαίνουν  την  τρυφερότητα,  την εμπιστοσύνη,  τη φροντίδα  και τη δύναμη της προσφοράς.
Η μορφή της μητέρας  αποτελεί  διαχρονικά  σύμβολο αγάπης,  αφοσίωσης  και ανιδιοτελούς προσφοράς,  γι’ αυτό και η ημέρα αυτή έχει ιδιαίτερη αξία για μικρούς και μεγάλους.
Με αφορμή τη γιορτή αυτή, αφιερώσαμε χρόνο για να μιλήσουμε για τη μοναδική θέση που έχει η μαμά στην καρδιά κάθε παιδιού.
Τέλος  μέσα από τη τέχνη και ειδικά μέσα από γνωστούς και αγαπημένους  πίνακες ζωγραφικής η Μητέρα έγινε  Τραγούδι,   Ζωγραφιά ,
ποίημα,  ιστορία , δημιουργία στα παιδικά χεράκια με πολύ αγάπη και φαντασία.
Χρόνια  Πολλά  Και  Ευλογημένα ,   σε όλες  τις  Μητέρες,   Μαμάδες ,  Μάνες ,  Μανούλες  του κόσμου!!

«Παίρνω το χρυσό απ’ τον ήλιο, και το κόκκινο απ’ το μήλο,

Τ’ ασημένιο απ’ το φεγγάρι, πράσινο απ’ το χορτάρι….

Φτιάχνω ζωγραφιά, να στη χαρίσω μαμά…τ

να την πάρω αγκαλιά , να της δώσω δυο φιλιά!!

zhto 2     IMG 8453     IMG 8362drel. karta